Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

noční déšť

12. 07. 2004
6
0
6106
Autor
arthamir

noční déšť


culíš se na mě
zpod mokrých vlásků
abych ti hlavně
neodepřel lásku

že prý už víš
co v dešti je psáno
abych šel blíž
dřív než bude ráno

Mila_cik
16. 09. 2004
Dát tip
Spěchej..TIP

arthamir
16. 09. 2004
Dát tip
to Mila_cik: :-))

darksky
06. 09. 2004
Dát tip
prijemna dam tip

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: no jo, no... asi jo, ale vlásky se mi líbí pořád, tak co s tím? :-)) to darksky: děkuju :-)

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
:-)..mi přijde, že už máš nějak převláskováno...

.......... pro radost.... kus řízku.. tahle je jedna z těch mnoha trochu slabších.... (avi)

Andulka
15. 08. 2004
Dát tip
no...to vim se by se ti libilo...:-)))))))

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to Andulka: jsi me prokoukla :-))

No poslechni, na Písmáku seš od 18.6.2004, a jelikož jsem si předevčírem rozbil křišťálovou kouli, nějak jsem neměl možnost seznat, že píšeš už leta... Ona by to tedy (nic proti!!!) byla přitěžující okolnost...:)) Na druhou sranu, jak říká Craeassy, jestli je opravdu tvým jediným cílem sem-tam někomu udělat radost říkankou, pak též ani nemuknu.

arthamir
28. 07. 2004
Dát tip
to Pišta_Hufnágl: no, malinko déle, ale dlouhá doba nečinnosti udělala své :-) jinak je to skoro tak, občas udělat někomu radost - to by se mi moc líbilo :-)

Tak jsem si to od tebe prošel všechno, a chce se mi křičet: Zaexperimentuj si trochu se styly, člověče! Vždyť je to pořád dokolečka totéž. Jasně, coby "čerstvý" psavec máš nárok, ale říkám si, že opakováním se ještě nikdo nic nového nenaučil. Některé ty tvoje lyrické obrázky by si zasloužily hezčí kabátky. Tak. A je to. :)) P.H.

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Pišta_Hufnágl: ha ha - čerstvý psavec, fakt jsi mě rozesmál :-))) no nic, každému se to líbit nemusí. teď si tě pročtu já a počkej ta kritika! :-)) (ne e, dělám si legraci :-) )

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
teď se musím přiklonit k Pištovi...experimentuj a nedrž se pořád zkratek:-)

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: ale když mě se to zrovna teď líbí. tady experimentuje kde kdo, já nikdy moc nezapadal :-) navíc jsem zjistil, že psát rýmovaně (nebo se o to alespoň pokoušet - v mém případě) je daleko těžší než psát verše volné :-))

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
psát rýmovaně je těžké, to je fakt..ale je těžké hledat slova, která nejsou říkankou..cinky linky...:-)

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: říkanky jsou milé, pohladí po duši, člověk si je může zapamatovat a říkat, když mu zrovna není dobře nebo ho něco trápí...:-) (já nikdy neříkal, že se tady pokouším o vážnou hlubokomyslnou tvorbu. prostě jsem chtěl někoho potěšit, pohladit a tak :-)) )

Craerassy
27. 07. 2004
Dát tip
to je pravda..pokud je to takhle, tak už ani nemukám:-)

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Craerassy: :-))

arthamir
25. 07. 2004
Dát tip
to machal: to je strašný tajemství :-) (třeba se jí to bude líbit)

machal
21. 07. 2004
Dát tip
To je fakt užasný - je to prostě jednoduše přímé a upřímné - co na to ta, které to říkáš?? Tip

taky bych chtěla vědět, co je psáno v dešti... :-) *t*

arthamir
19. 07. 2004
Dát tip
to Černá_víla: třeba ti to někdy někdo přečte :-) (jinak děkuju :-) )

arthamir
13. 07. 2004
Dát tip
to Korovjev: whow! díky, smě potěšil, že už konečně píšu básně :-))

arthamir
13. 07. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: třeba je to právě kvůli těm asociacím... (psáno :-) )

nejsem si jista jestli znas me asociace:*)))))))))

arthamir
13. 07. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: ...mám velkou fantazii (někdy až příliš :-) )

RonMoron
12. 07. 2004
Dát tip
Myslíš že to stihneš? Tip

arthamir
12. 07. 2004
Dát tip
to RonMoron: doufám :-) děkuju

Jeheheman
12. 07. 2004
Dát tip
Na školním psaníčku by to bylo z toho lepšího co se tam dá najít:)

arthamir
12. 07. 2004
Dát tip
to Jeheheman: jasňačka, to je přesně ono. díky za nápad :-)

namet lehce laciny ale pro me..ty sileny asociace...to zase ziskava jiny rozmer takze hodnotit nemozno:*)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru