Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Životní pravda

14. 07. 2004
5
0
3239

Děláme to všíchni. Co si budeme namlouvat. Ale jen ti, kteří toho litují, se nemusí za sebe stydět.

Zdá-li se ti, že tě někdo hladí,

soustřeď se,

možná, že tě bije!

Nebo si jen čistí ruce.

Od vlastní bolesti.

 

 


jo jo je to tak *t

Peggy
22. 08. 2004
Dát tip
taky to není špatný. Jen to malinko nechápu.../*

kallista
20. 08. 2004
Dát tip
A myslíš to fyzicky nebo psychicky? Jestli psychicky, tak mi nezbývá říct nic jinýho než:"Vítej ve světě zklamaných!"

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Dobré. S tím se dá souhlasit. Rozhodně to cítím podobně.

Pravda.. Tak nějak to možná bude... Tip

Will: a co když hladíš holku a tím jí ubližuješ? např. miluje tě a ty ji hladíš, když jí říkáš že už to tak nejde dál? myslíš že je to pro ni jen přijemné? ale máš pravdu že jsou lidi kteří hladí pro ty druhé. ale steně někdy někmu ublížili. není na světě nikdo kdo by neublížil.

Will
15. 07. 2004
Dát tip
total: Ano, to bohužel neni.. A nikdy nebude. Jinak, kdyz s holkou koncim vztah, tak ji nehladim. Proste ji to jak cynik reknu do oci, otocim se a odejdu...

má to někdo štěstí. a to myslím vážně.

Will
15. 07. 2004
Dát tip
Já bych se jinak nedokázal rozejít a cynik musím být, abych si dokázal zachovat chladnou hlavu a rozumně uvažovat. Dá se to naučit. Chce to jen hodně ignorace a sebezapírání.

despro
14. 07. 2004
Dát tip
Něco na tom nejspíš bude. Asi je to tak, bohužel. Často se věci zdají jiné.

pozorovatel
14. 07. 2004
Dát tip
Mě hladí jen maminka... Asi to moc nechápu. Tak mě bude někdo hladit, chovat se hezky, jen aby mi uškodil či aby tím odvedl pozornost jinam? Moc se mi nelíbí.

Ajuschka
14. 07. 2004
Dát tip
taky to nechápu

Empty
14. 07. 2004
Dát tip
Tohle mi říká až moc:(((( ***

Will
14. 07. 2004
Dát tip
Ale jsou lidé, kteří hladí ne pro sebe, ale pro toho druhého, protože se mu to líbí. Já hladim svou dívku, protože vim, že se jí to líbí. Kdyby se jí to nelíbilo, nehladil bych ji. Nesouhlasim s Tebou!!

maia
14. 07. 2004
Dát tip
Sadla mi. Ako vies, nad cim uvazujem? *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru