Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutek hrdých

14. 07. 2004
8
7
3379
Autor
Sybian

Taková podivná noc to byla.

Gravis se konečně pohnul, odložil šat, umlčel rázně sevřenou pěstí plamen svíce a vyšel ven. Do chladné tmy. A zůstal stát. Nahý. Jen tak, nehybně, bez výrazu, bez zachvění. Dál se vzpřímenou hlavou. Jen povadlé ruce splývaly bezvládně s tělem.

Výkřiky, pokušení, steny, vzpomínky, smích ... prostopášné úsměvy, lascivní pohyby, pokorné lži ... chvíle zloby, chvíle dojetí ... momenty zklamání i bezbřehých nadějí ... divoké propletení duší ... vše říkající doteky ... to vše se slilo do hlubokého ticha bez rozměrů. A zachutnalo po soli, jak zavadilo o rty, sveřepě stisknuté k sobě.

Na plátně promítali poškrábaný film.

Sténání těla odevzdaného s důvěrou do hrubých dlaní.
Divoké zmítání instinktů mezi rozkoší a hranicemi neznáma.
Bezbřehá víra.
Pronikavá bolest strhávající do propasti.
Laskavý úsměv.
Spočinutí v klidném objetí.
Smutek zvlhlých očí.
Vzdalující se kroky.
Dveře.
Ticho.
Skličující samota.

Nebránil se vichřici pocitů, jež se rvala z těla ven a vracela znovu a znovu těmi samými póry kůže dovnitř. Na okamžik přivřel oči. Nic nehledaly, neposkakovaly jako dříve ve zvláštním šťastném neklidu z místa na místo. Byly znavené, vyčerpané, rozdané. Tupě se opíraly o tenkou klikatou čáru v dáli, oddělující spící hlínu od zlověstné oblohy. Pověsily se na ní a nechtělo se jim seskočit. Proč také? K čemu? Nač?

Byla to ....
..... podivná noc.

Takových v životě moc není.


7 názorů

šak tě nehoním nikam - já se jen dotázla a vyslovila :o)

Sybian
04. 09. 2007
Dát tip
to jo, no a pak jeste taky musi byt cas, chut, rozpolozeni, proste souvislosti. Vsechno je nepretrzite urcovano nam znamymi i neznamymi souvislostmi. A jestli znovu neco noveho, pak mozna treba k tomuhle tematu to bude - k souvislostem. Ale to prave az nastane, ta shoda souvislosti. Napsat neco jen tak, aby to bylo, to nema cenu. Ja mam cas :o))

jasně že všechno už bylo řečeno a napsáno... ale lidi zapomínaj, záznamy se ztrácej... pocity se vrací... to už by v podstatě nikdo nemohl dělat nic přece... všechno se vrací :o)

Sybian
04. 09. 2007
Dát tip
hm, na to neni jednoznacna odpoved. a ani to neni tak, ze uz vubec nikdy nic. ale chvilema mam pocit, ze vsechno uz bylo nekdy nekym napsano nebo vysloveno, tak proc se opakovat. ale tak mno, neni vylouceno, ze zase za cas neco malo mozna pridam.

tak jo, mininamítnu nebo spíš dotáznu: proč už nepíšeš?

Sybian
04. 09. 2007
Dát tip
ani treba nejaka mini namitka by nebyla? diky :o) G.

todle mi přijde asi zatím nejsmutnější z toho co sem u tebe četla... a nemám námitek

LaMouette
04. 11. 2004
Dát tip
...ja viiim... si difny... Gravisi.. a pak.. ta podivna nots.. *

stewewonder
02. 09. 2004
Dát tip
Dokonle vytvorena atmosfera. Dost mi to propomina fantay stil

Sybian
31. 08. 2004
Dát tip
Dol to se nevi. zalezi a tom, zda se zase casem vyklube neco, co za to stoji. takovych veci je hodne malo, vsechno ostatni jsou roztomile blbinky, vhodne pro laskovne kazdodenni svitoreni. vsak i to je ale treba, ze? ))

Dolente
31. 08. 2004
Dát tip
Sybian: To rozhodně je! ;o)

Dolente
27. 08. 2004
Dát tip
Nevím co říct. *t Snad jen: "Doufám že se brzy dočkám nějakého dalšího moudra a poučení z Gravisova života."

Elyn
24. 08. 2004
Dát tip
a Vella to napsala taky krásně...*

leenai
23. 08. 2004
Dát tip
Sténání těla odevzdaného s důvěrou do hrubých dlaní. ... Smutek zvlhlých očí. ... Skličující samota. ... Jak to děláš??? Jsem úplně naměkko. T!

elfka_Sea
21. 08. 2004
Dát tip
s tipem

Aleya
24. 07. 2004
Dát tip
nádherné, úžasná atmosféra...pokorné lži, rozdané oči...krása t*

Sybian
24. 07. 2004
Dát tip
diky ... tohle potesilo. )

Sybian
21. 07. 2004
Dát tip
jaky je vyznam tveho usmevu? :o)

elfka_Sea
17. 07. 2004
Dát tip
* :)

Take_Five
15. 07. 2004
Dát tip
určitě zajímavé :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru