Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okaaoči

15. 07. 2004
2
0
3654
Autor
Krásnoočko

Prý se 5 - 7 - 5 už nemusí striktně dodržovat. Je to pravda?

 

Na mořském oku

plavou mastná oka.

Jen oči pro pláč.


super, tip*********

ARC
16. 09. 2004
Dát tip
jestli píšeš japonsky, tak jo:-) ináč néé

ostřice
19. 07. 2004
Dát tip
Teď už nic, chlapci.

ostřice
17. 07. 2004
Dát tip
Ale, panáček chodil na univerzitu. Kategorická klasifikace... Opravňuju se sama. Stačí mi to a dělám to dobře. A hlavně nehodlám zapadnout do zybtečné diskuse s tebou nebo japhym.

park
17. 07. 2004
Dát tip
ostřice: měj se dobře, jestli můžeš, a dělej co a jak umíš dle libida.....už tě nebudu rozrušovat všetečnými otázkami...

ostřice
16. 07. 2004
Dát tip
je to pravda. on tě snad někdo někdy k něčemu nutil? stejně to, co tady v česku patláme žádný haiku nejsou... je to stejný jako se hádat, jestli v češtině může existovat jamb. nemůže a stejně to budeme navěky dělat a za jamb to prohlašovat.

park
16. 07. 2004
Dát tip
..... ostřice - velmi ostré prohlášení, mimochodem mohla bys vložit nějaké to Tvé upatlané haiku, co vlastně není Haiku, abych věděl co si v "Česku" patláme? dík P.

ostřice
16. 07. 2004
Dát tip
myslím, že ani nemusím. jaou to zhruba všechna. takže není zač.

park
16. 07. 2004
Dát tip
promiň, že jsem tak smělý, ale jaké je Tvé vzdělání v tomto oboru, nebo lépe, co tě opravňuje k takto kategorické klasifikaci prací ostatních autorů?

Take_Five
15. 07. 2004
Dát tip
Je to pravda! Skvělé! tipnu si, mohu? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru