Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Analogie

16. 07. 2004
0
0
1556
Autor
Bering

Jaký jsi ty, takový je i svět kolem tebe a jaký je svět kolem tebe, takový jsi ty.
Bering
20. 08. 2004
Dát tip
StvN: pravda....

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Někdy je to právě naopak. Jsem smutný a celý svět se směje. Mám radost a všichni jako by pro něco truchlili.

Adam_G
19. 07. 2004
Dát tip
Jaký jsi ty, takový je i svět kolem tebe. Ponechat začátek citátu, konec vypustit a můžeme polemizovat a hledat v něm hlubší myšlenku. Která tam opravdu je. Citát nevidím, jako nějaké odsouzení, spíše poukázání na správnost našeho vnímání.

pozorovatel
18. 07. 2004
Dát tip
člověk jako jeho okolí být samozřejmě nemůže, na to prostě nemá. Svět je různorodý. Citát chápu jako vliv okolí na člověka a vliv člověka na okolí. Musim ale přiznat, že teď když si to čtu, tak vám musim dát za pravdu. Napsaný je špatně.

pozorovatel
16. 07. 2004
Dát tip
Starý známý. Příčina a důsledek (nebo je to jinak? sakra já jsem dnes popletenej) Jinak to pravda je.

Take_Five
16. 07. 2004
Dát tip
možná by oponoval :)

parallelka
16. 07. 2004
Dát tip
hm...s tím asi nesouhlasím...jestli je kolem tebe svět nějaký,neznamená to ještě,že i ty budeš stejný...můžeš se lišit...ale ono už to stejnak není vůbec o tom,jestli se lišíš nebo ne...jsi takový,,,jsi takový....můžeš být jakýkoliv...a svět kolem tebe to rozhodně nemusí zapříčinit....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru