Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mozaika

19. 09. 2000
2
0
610
Autor
SelmaGwey

Má hlava je plná kamenů skládám mozaiku z myšlenek, stavů, citů kámen ke kameni. A vybírám-li pečlivě a vybírám-li s rozumem sestavuji těžké obrazce s tmavým polokruhem. A pronikám do tajných znaků a pozoruju sebe jak fantazií odkrývám kousky černého nebe. Perfektní skládačka barevná pole z myšlenek vystavím ohromné situační role. Dílo je u konce. A náhle zrada zastaví čas, mozaiku rozkopl jiný hlas. Rozkopal kameny - zbarvené nástroje, roztrhal postupy, zpřetrhal ideje. Jak mohutná exploze prorazila čas a výkyvem sekundy zbořila mou skrytou hráz. Proč stavět mozaiky?!? Z vysněných ideálů výbuch do reality zas…
vesuvanka
06. 03. 2005
Dát tip
Kameny má vesuvanka moc ráda... další Tvoje krásná báseň... mozaika naší fantazie a ideálů prorazí výbuch do reality.... TIP To je škoda, že Tvoje díla byla tak málo čtena....

Koom
19. 09. 2000
Dát tip
Dokud vydrzi dva kaminky na sobe, tak u nich do vybuchu rad preckam. Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru