Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voloďa in memoriam

19. 07. 2004
3
0
4052
Autor
JiKo

Přispívám do Voloďovic fanklubu

Loď je vratká achich ach
kapitán teď na dno šách'
když čertovkou plul za přílivu
nadšených obdivovatelů Volodi
co byli shromážděni na lodi

 

Druhý den z ranních zpráv
smrt rozprostřela k nám svůj háv
prvně na TýVý Nova
za chvíli na ČéTé znova
nakonec na Primě
říkali - a to mrzí mě -
Voloďa dík svým hrám
kdes ve škarpě jest zakopán

 

Plakající básníci
složili se na svíci
k rovu ji teď ne - sou
Voloďa tam sladce spí
a z náhrobku nápis zní
Zemřel za pravdu svou!


dve opravy: jednak ne šách, ale šáh (protože šáhnul, nikoli šáchnul... moc se tam asi šachy nehrály), zadruhé: zprávy na ČT začínají dříve než na Nově

JiKo
30. 07. 2004
Dát tip
csut...takový znaky na klávesnici nemám :-) ale ony jsou i zprávy v 18 hod atd :-) to ch je sCHválně aby i blbci na něž je báseň cílená pochopili rým s ach :-)))))

cmukina
29. 07. 2004
Dát tip
Voloďa zomrel?

Voloďa
21. 07. 2004
Dát tip
Voloďa jsem přece já! Kdo o tom pořád pochybují? Vždy\ť třeba budu i na srazu, když mě mamka pustí!

Rowenna
21. 07. 2004
Dát tip
No jo, Voloďo, ale to víš, všichni na tom srazu budou staří, zlí, a hnusní, a někteří prý i žerou děti, jak napsal Papouch. :-)

papouch
21. 07. 2004
Dát tip
... a nejstarrrší a nejzlejší a nejhnusnější ze všech je papouch a žere nejvíc dětí a Voloďů!!! :)

Já se papoucha začínám bát, on to snad myslí vážně. Tam teda nepojedu. Voloďo jsi hrdina.

papouch
21. 07. 2004
Dát tip
Učedníky žere taky!!

Craerassy
21. 07. 2004
Dát tip
papoušku, ženy ale nežereš, že ne??:-))

papouch
21. 07. 2004
Dát tip
jo, žerru, ženy, dívky .. a nejvíc žerru děvče .. ale jinak, než volodě a (m)učedníky, ty žerru fyzicky, zatímco ty prrvní žerru ve smyslu "obdivuju" ... :-))

Craerassy
21. 07. 2004
Dát tip
papoušku, tak to jsi mě uklidnil...nevím teď, co je lepší pro mě:-)))

Noe1
20. 07. 2004
Dát tip
romi: Noe je exhibicionista, tos ještě nepoznala???? Příííď se kouknout takhle nad ránem do Ječný :-)))))))))))))))))

romi
20. 07. 2004
Dát tip
Noe: :o)))))) ale mám dobrej maglajz v hlavě, ví tu už někdo, kdo je Voloďa? Třeba už je to někde prokecnuto a já to nestihla, nějak je toho Voloďi tady všude děsně moc a to je dobře :o))) A nech si ty vtípky, že jsi to ty, začínám tomu totiž věřit. Jsi v tomto smyslu děsně aktivní....a bavíš se stejně tak, jak si myslím, že se baví talent Voloďa...:o))

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
Myslím, že se to povedlo :-)

Teda, to neříkej ani z legrace. Vy ste tam na tý Kampě pohřbili Voloďu. Že bych přišla s klubem po funuse?????????? ????????????? :-((((((((((((((((

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
Ber to jako hvězdný války, každej další díl byl před tím předchozím :-)

Hvězdný války? To je totéž co Star treck? V tomhle mám fakt mezery. A jak to teda na te Kampě bylo? Voloďa přišel a spadl do vody?

Každopádně dám do klubu :-)

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
Hvězdný války jsou jak tam běhal ártudýtů a ten zlatavej roboti přece :-) Voloďa tam buď nebyl anebo se nepředstavil :-)

Ne, fakt, s těma válkama to neznám. To jsem ráda, že je to jen jen vymyšlený, já se bála, že se tam někdo přiznal, že je Voloďa. Tak to ti dám TIP a avi Voloďovi.

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
To bylo caviků :-)))))

Pochop, jsem dáma ;-)

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
:-))) lekl jsem se, že jsem o něco přišel

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
Nebuj, Voloďa je věčný. A je docela možné, že tam seděl a tvářil se třeba jako Egil, nebo Elyn, nebo JiKo nebo tak někdo. Nebo že by Papouch? Ten nejurputněji tvrdí, že Voloďu nemá rád, tak je docela možné, že je to obratný úhybný manévr. :-)

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
A Noe je vosk????? Proč myslíš, že bych to nemohl být já ???? :-)

papouch
19. 07. 2004
Dát tip
bych si musel nafackovat, bejt Voloďou :-)

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
já to nejsem a tvrdím to jen velmi málo urputně:-)))

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Papouch: :-)))))) zloděj volá "chyťte zloděje" ?????? Takové samofackování není od věci :-)

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
Nebo že by se Voloďa tvářil jako Noe? Hele, nezapomeň, že hledáme nadprůměrně chytrého člověka. :-)

papouch
19. 07. 2004
Dát tip
tím pádem jsem ze hry!

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Rowenna: téda, to je poklona :-), vlak jste stihli? Papoušek: my jsme tě dávno prokoukli, Papoušek je děsně chytrý, tak chytrý, že se tváří, jako že chytrý není. Tím nás neoblafneš :-)

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
Zrovna jako Voloďa. No - vlak jsme nestihli, protože v Libni nestavěl. Jeli jsme courákem. Mlátila bych svého železničáře jeho jíźdním řádem po hlavě. A navíc - jsme jeli půl hodiny tramvaji - to bych chtěla vidět, jak to Delight uběhne za čtvrt hodiny. :-)

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
Tedy, dvěma tramvajemi. :-)

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
To víš se stoupající hladinou v krvi klesají časy a vzdálenosti exponenciálně. No hlavně že vám to neujelo kvůli nám :-)

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
:-) hezká definice.

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
hladina krve v těle stoupá? To jsem nevěděl :-)))

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
nedělej se, že nevíš, jaká že to hladina stoupá. :-)

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
No mě stoupá, ale není to hladina ;-)

JiKo
19. 07. 2004
Dát tip
... teda vopčas

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Se stoupající hladinou toho klesá víc :-))))))))

Ta básnička je moc pěkná, ale smutná. Tip. Ale ty hloupé dvojsmyslné řeči bystesi teda mohli odpustit. Je to neúcta.

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
Reinkarnace Voloďy samotného. :-)

Jednou bych chtěl být jako on. Nebo jako ty, Rovenno, ty máš taky hodně tipů.

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
No to snad néééé :-))))

Co jako že néééééé?

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Reinkarnace nééé, to snad spíš klon? :-))))

Klon? To bych pak byl stejnej jakio on? To bych teda bral.

Rowenna
19. 07. 2004
Dát tip
No - máš pravdu, klon je lepší - znamená, že Voloďa zůstane zachován. :-)

Noe1
19. 07. 2004
Dát tip
Nebuj, Voloďa je v Ječný :-)

romi
19. 07. 2004
Dát tip
:o) Noe, ty na sebe dokonce upozorňuješ.....no to je vrchol :o)) dílko *

Craerassy
19. 07. 2004
Dát tip
Voloďa už není? a kruci..:_)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru