Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sms

22. 07. 2004
0
0
1292
Autor
PetrBouska

Poslední dobou píši spíše smskové pokusi o basničky většinou na dobrou noc zde je 5sms na ukázdu dle ohlasu přidám další momentálně jich je něco přes 70.

Ať hvězdičky v dáli,přinesou Ti vše co by si Tvé krásné oči přáli,aby štěstím, láskou pláli,aby už nikdy smutkem neplakali,jen neuvěřitelným štěstím se orosili


Plameny do výše pláli,hvězdy na nebi obrázky malovali,oči ve žhavém popelu se zastavili,když vzpomněli jsi aby dobrou noc Ti popřáli do dáli …


Krásné sny přiláká Tvá vůně úžasná,Tvá duše nádherná,každý den s Tebou pro milého je jedinečným snem,vždy v tom snu rudou růži s láskou podává,když Tě hladívá…


Na nebi blesky do sebe se pletli,poslední kapky z mráčků se už snesli, kroupy roztáli, tak Tobě vílo do dáli,přeji krásné sny,Ty anděl jsi tak sladce jen spi a spi.


Hvězdičky jdou spát, větříček nepřestal i ráno vát,sluníčko už může klidně vstát,vždyť Ty krásko se nemáš čeho bát můžeš jen v náručí milého láskou tát…


sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
No, doporučovala bych doučování z češtiny...

Petr_Pan
26. 07. 2004
Dát tip
Brett> KusY - zkus si to napsat čtyřikrát, ať si to zapamatuješ a příště nepíšeš třikrát blbost - ju? :-) Co Ti k tomu mám říct. Hrubky tam nesporně jsou, ale - pokud máš doma nasedmdesát podobných textíků, pak klobjouk dolů :-) Jen - než to takhle rozhazovat a prezentovat jako SMSky by bylo asi lepší dát si trošku práce a poskládat to do celistvých textíků (básniček) - nejen, že to bude líp vypadat, ale i na čtení to bude rozhodně lepší... Přeji mnoho úspěků v další práci :-)

Petr_Pan
26. 07. 2004
Dát tip
Brett> A pokusY taky - mužský, neživotný, tvrdý - co Ty na to? (a to jsem si myslel, že jsem na ČJ levej - hih :-))

Cardina
24. 07. 2004
Dát tip
Třesky, plesky, zakažte ty eSeMeSky...

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
...mne ta myšlenka taky pronásleduje:)

Brett
22. 07. 2004
Dát tip
Ta shoda přísudku s podmětem je tam schválně takto?

Brett
22. 07. 2004
Dát tip
Ta shoda přísudku s podmětem je tam schválně takto? No jo,podle prologu to asi schválně nebude,takové pokusi roztrhat na kusi

Brett
22. 07. 2004
Dát tip
Ta shoda přísudku s podmětem je tam schválně takto? No jo,podle prologu to asi schválně nebude,takové pokusi roztrhat na kusi

Brett
22. 07. 2004
Dát tip
Ta shoda přísudku s podmětem je tam schválně takto? No jo,podle prologu to asi schválně nebude,takové pokusi roztrhat na kusi

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
....no, tak tohle je nářez:)...hodnota nulová a navíc těch hrubek, nechtěl bych takové zprávičky dostávat.......:)

Kimísek
22. 07. 2004
Dát tip
No jo no...chybek je tam dost... Jak to tak pozoruju, tak aby se tu za chvíli zavedla nová kategorie SMSky :-D

Nedlloyd
22. 07. 2004
Dát tip
Sakra, já teda vydržím dost, ale tohle jsem nedokouzal ani do poloviny... plameny pláli :o))) Hrůza, nejdřív oprav ty hrubky... a pak to smaž...

Noe1
22. 07. 2004
Dát tip
Hvězdičky, kytičky, zprávičky slzičky ... ať se ti vede.

JiKo
22. 07. 2004
Dát tip
Hlubší kritika: neumíš pravopis:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru