Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SPRCHA

20. 09. 2000
2
0
1462
Autor
ilra

I sny se mohou stát skutečností...

Sprcha Dnes jsi přišel z práce naštvaný a unavený.Dal sis pár slivovic a dvě piva a raději šel spát.Teď tu ležím vedle tebe a dívám se,jak klidně spíš.Občas si ze spaní povzdychneš a něco zamumláš. Mám chuť se milovat,ale ty spíš.Jednou jsem to zkusila tě vzbudit,ale za nic to nestálo.Nežli zase rychlovku a zase do hajan,tak to raději nic.Nicméně má touha je natolik silná,že začínám mít ty příjemné pocity jako těsně před milováním.Cítím,že mé vzrušení stoupá s že už s tím vůbec nic nenadělám.Bradavky mi vystoupily přes noční košili a každičkým mým pohybem byla vzrušenější a vzrušenější.Boře,už se mi začal chvět i podbřišek a ty tak tvrdě spíš. Ani nevím jak,ale najednou jsem si začala jemně mnout prsa.Pomalu a potichoučku,abych tě náhodou nevzbudila.Vzrušení přišlo tak velké,že jsem si potichoučku zasténala.Snad sama příroda mi zavelela k tomu,abych sjela s prsou na kožíšek a začala si dráždit poštěváček. Cítila jsem,jak se zvětšuje a vyžaduje svou pozornost.Jemně jsem si třela ten hrášek a cítila,že kalhotky mám už úplně promočené.Ani ústa jsem již nemohla udržet a unikl mi hlasitý sten. Náhle jsi se obrátil obličejem směrem ke mně a já měla pocit,že jsi otevřel oči.ty jsi však začal jen klidně oddychovat.Ta chvíle nucené nečinnosti byla tak dráždivá,že jsem náhle věděla naprosto jasně,že to potřebuji teď a za každou cenu. Potichoučku jsem vstala a odešla do koupelny.Nepohnul ses.Pustila jsem si horkou sprchu a vysvlékla.Když mi košile přejela přes bradavky,slastí jsem se prohnula.Sundala jsem si promočené kalhotky a pohladila úplně mokrou štěrbinku.Opět mnou projelo vzrušení jako úder elektrickým proudem. Vlezla jsem pod sprchu a začala pociťovat pohlazení horké vody.Jako by v ní byla kvanta a kvanta vzrušení.Kapičky vody jako by chtěly vydráždit má prsa k nepříčetnosti.Začala jsem se chvět po celém těle.Roztáhla jsem nohy a nechala proud vody dráždit poštěváček.Po krátké chvíli přišel tak mohutný pocit vzrušení,že jsem se ocitla na okraji orgasmu.Zřetelně jsem cítila,že přichází ta slastná bouře,která dostane mé tělo i duši. Když už jsem se napnula a chtěla příjmout ten božský dar,náhle se koupelna ocitla v naprosté tmě.Zprvu jsem si myslela že vypnuli elektřinu,ale náhle jsem ucítila dlaně.Zezadu se na mne přitisklo mužské tělo a cítila jsem,jak se jeho mužství tře o můj zadeček.Jeho ruce objaly má prsa a jeho síla mne opět neskutečně vzrušila.Prsty začaly jemně mnout bradavky a jak přidávaly na síle cítila jsem neskutečnou touhu po jeho penisu.Dala jsem ruku dozadu a stěží jsem ho objala prsty.Byl tak pevný a napjatý,že jsem až slastí vykřikla.Párkrát jsem stáhla kůžičku a ucítila,že se ještě více zvětšil.Také jeho ruce začaly být netrpělivější.Z prsou sjely do podbřišku a prsty vrazily do provlhlé dírky.Prohla jsem se tělo se zaškubalo.Prudce jsem se otočila a začala jej líbat na rty,na prsa a níž a níž.Vzala jsem do rtů jeho penis a párkrát jej polaskala.Zřetelně jsem cítila,že i jeho touha se dostává za hranici udržení.Popadl mne pod ramena a zdvihl.Objala jsem jej nohama a nechala jej vniknou dovnitř.Tvrdě mne opřel o stěnu koupelny a začal přirážet.Zasténala jsem,když jsem ucítila tu obrovskou touhu jeho penisu.Už jsem se blížila vyvrcholení,když se zazmítal v křeči a já ucítila malé zklamání,že je konec.Obratně však ze mne vyklouzl a dovnitř zajely dva prsty.Začaly se laskat s mou štěrbinkou a vzrušení bylo zpět.rychleji,rychleji,šeptala jsem.A on skutečně nasadil obrovské tempo.Bylo to tak slastné a vzrušující,že jsem dospěla k orgasmu ani jsem nevěděla jak.Podlomily se mi kolena a on mne něžně posadil na zem.Jak mne voda předtím vzrušovala,nyní jsem cítila,jak mne uklidňuje.Dveře v koupelně se zavřely. Po chvíli jsem vstala a začala se utírat.Nohy mne neposlouchaly.Stále jsem se celá chvěla. Přišla jsem do ložnice a pohlédla na tebe.Spal jsi!!! Proboha,co se stalo? Byl to jen klam? Odvážila jsem se pohladit tě po vlasech.Byly mokré!!! S nadšením jsem se k tobě přitulila. Úplně jsem zapomněla na to,že jsem nahá.Také ty jsi byl jak tě Pán bůh stvořil.Sevřel jsi mne v náručí a opět jsem ucítila ty dvě touhy,kterým se nedalo oddolat………...
Katerina
01. 11. 2000
Dát tip
Parada! Konecne dobra erotika, do literatury rozhodne patri!!! Stejne jako k zivotu! tip!!

PetrViP
01. 11. 2000
Dát tip
ilra: no jo já vím (ale radši si přečtu dvě věci místo jedný - čas...)

ilra
24. 09. 2000
Dát tip
Čaroděj-Jsem rád,že jsi netrpělivý,neb i tato povídka je tak trochu o trpělivosti,po ní totiž přichází to nejkrásnější.Víš,je to jako odměna...

ilra
24. 09. 2000
Dát tip
Čaroději-omluva,předchozí řádky platily PetrViP)))

zirafka
22. 09. 2000
Dát tip
trochu porno povidka, co?

Blinky
22. 09. 2000
Dát tip
Ilro: perfektní věc, jsem, že vím, jak se žena cítí, když touží

Carodej
20. 09. 2000
Dát tip
A Bůh stvořil ženu.......

PetrViP
20. 09. 2000
Dát tip
Mě vždycky na tedytěch dlouhejch věcech štve (na obrazovce), že nejsem dost trpělivej a nedočtu to... Sorry...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru