Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Len ?

Výběr: cmukina
22. 07. 2004
1
0
1560
Autor
zvedavec

 

Len ?

 

jediný pohyb, palec smerom dole

 

biely papier

a niekoľko

tak významných znakov

 

 

trest smrti!

a zomrie navždy človek!

 

 

hoc´,

kto písal, už nemusí byť ani medzi nami...

 

 

 

moc,

 

ukrytá v znakoch...môžem viniť dráhu ruky, a či ťahy pera?

(čo teda?)

 


zvedavec
01. 08. 2004
Dát tip
už si ani nemôžem dovoliť dať sa ovplyvniť podľa toho, ako ma kto poťahuje, to by som len mazala a pridávala atď. (a už som sa raz ovplyvniť dala - pravdu povediac i keď to tak cítim, ako som to pôvodne napísala, sama som zvažovala, že možno tá odstránená časť je niečo navyše, čo by som si mala nechať už len pre seba a pre adresáta, takže maiina poznámka rozhodla; navyše to tu aj tak je, i keď v inej podobe)

zvedavec
31. 07. 2004
Dát tip
som rada, že si prišla pozrieť :-)

Liso
31. 07. 2004
Dát tip
:) Trosku sa bojim to napisat (dufam, ze sa nenechas ovplyvnit) -> Mne by sa to tam pacilo :)

cmukina
30. 07. 2004
Dát tip
naozaj dobre...*

zvedavec
27. 07. 2004
Dát tip
(tak trochu škodoradostne) aj keď kde-čo vyjde najavo, sú veci, ktoré, zdá sa, nevyskúmaš pozriem sa, či som si to uložila, nepamätám sa. ... toto bol teda pôvodne koniec: moc, ukrytá v znakoch...môžem viniť dráhu ruky, a či ťahy pera? (čo teda?) ... Prosím teda Teba, vojdi do mojich...prejavov k iným a nemusím ani vedieť, ale konaj! Žehnaj!

zvedavec
26. 07. 2004
Dát tip
ďakujem aj ja

Liso
26. 07. 2004
Dát tip
skoda ze sa tu neda vidiet "history" textu. :-/ kde bola prosba?

vesuvanka
25. 07. 2004
Dát tip
Jediný pohyb, palec smerom dole Jak málo stačilo k tomu, aby zemřel člověk... už tenkrát v Římě i Pompejích Později byl tento pohyb nahrazen papírem a významnými znaky... ukrytá v znakoch... možem viniť dráhu ruky, a či ťahy pera? Díky a tip

zvedavec
23. 07. 2004
Dát tip
máš pravdu, (tak to bude bez prosby) :-)

maia
22. 07. 2004
Dát tip
Netreba prosit, ono to zvycajne tak aj funguje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru