Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohřeb

25. 07. 2004
1
1
2237

Můj vlastní...

    

obrazek [http://www.sirrilnemesis.mysteria.cz/hofy/pohreb.JPG]

1 názor

Paráda. Až mi přeběhl mráz po zádech. Možná by to chtělo malinko víc rozpracovat, ale má to své kouzlo... Obzlášť ten obrázek je k tomu super :)

navážeč: jací paelfi? žádní paelfi tam nejsou.. možná jsi to jen špatně pochopil.

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
možná jsem to špatně pochopil. to jméno tam na konci mi přišlo dobře paelfí. ale ok, klidně paelfy škrtni.

navážeč
27. 07. 2004
Dát tip
mnu... samozřejmě se dají kombinovat obrázky s textem. a je to podle mě regulérní přístup. ale ten text je blbej jak tágo (nebo jak běžná braková produkce, má to konečně aji její atributy)... a kýčovitej obrázek pak k tomu ladí, sedí jak na prdeli řiť. ne, jak prdel na hrnku, jasně. a to že jsou tam nějaký paelfi... no, to je pěkný... ale halt sou už chudáčci taky rozvařený...

chicoria
26. 07. 2004
Dát tip
nádherný obrázek

Marty73
25. 07. 2004
Dát tip
Hezká dekadence. Možná ještě na závěr nějaké verše?

JiKo
25. 07. 2004
Dát tip
sundali mrtvéHO z vozu a opatrně JI uložili ...

Jiko: ou, sorry :) ono tam nejdřív bylo že sundali rakev.. opravím to :)

JiKo
25. 07. 2004
Dát tip
OK:-) Jinak je to z prostředí fantasy jaxem pochopil z tvých WWW stránek o které se zajímáš i když zde nehraje hlavní roli snad jen ten výběr jména. Nečte se to špatně a ladí to k tomu obrázku (až teda na to že sem musel mít lupu :-) takže známka za jedna. Ještě něco ke grafice - vidím pokus o soulad textu a rozhraní S/Tmavá Zkus použít např corel a ořezat text dle křivky a dát zarovnání Justify, bude to vypadat "hezčejc":-)

holden
25. 07. 2004
Dát tip
hmmmmmmmm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru