Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

26. 07. 2004
0
0
1569
Autor
Wick

   Je mi nanic . A všichni jako naschvál mají náladu jako Bohové :

 

  • Ostatní se chodí bavit a já jsem sama doma
  • Ostatní mají spoustu kámošů a já jsem tady jen sama pro sebe
  • Ostatní neznají nudu a já večně nemám , co dělat
  • Ostatní se smějí celý den a já si potají utírám slzy
  • Ostatní žijí a já sotva dýchám

Wick
16. 06. 2005
Dát tip
dekuju ti , ono , kdyz clovek vi , ze to ď nekoho jineho zaujme pocit toho druheho nebo ho dokonce prozil , ja pekne e hnedle se ta nalada zlepsi :o)

vesuvanka
09. 06. 2005
Dát tip
Tyto pocity už jsem také zažila.... věř, že bude líp sluníčko bude svítit i Tobě :-)))

Wick
27. 07. 2004
Dát tip
Richard - trable ? tak to je hnus , to jsem nevěděla . jsem zapoměla , že lidé se umí pást dobře na lidském neštěstí , ale tady je to jiné , lidé si rádi počtou a jsou překvapeni a ptají se : "to jako fakt ??!! "

Cadbury
26. 07. 2004
Dát tip
To je spíš takový vypsání si pocitů,ale to nevadí.Tyhle pocity jsou blbý, já to vím.Ale někdy i samota dokáže dělat společnost.Hlavu vzhůru,jednou se ráno vzbudíš a třeba to bude pryč.A pak si toho užívej.

Movsar
26. 07. 2004
Dát tip
to tě jen ctí. ponoř se do toho ještě víc - jedině v bolestech se rodí ty nejlepší věci.

tloudev
26. 07. 2004
Dát tip
asi mas mindrak, devce.

Wick
26. 07. 2004
Dát tip
tloudev - spíše problém ;o)

Richard
26. 07. 2004
Dát tip
piš problémy, za vypsanou radost tě pomluvíme, že nemáš co nabídnout. cizí trable obecenstvo vyžaduje. jojo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru