Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sny v plameni

29. 07. 2004
9
0
9030

28.7.2004 Posezení při pivu, lámou se hroty včerejška a dnešek klade nové otázky...

Plamen se míhá

samotou snění.

Dvě potáhnutí z cigarety

a dovrším zbytek večera.

Možná prací.

Možná planou řečí.

Ale spíš si zapálím

další cigaretu.

A zase sny

v mihotání

plamene.


pozorovatel
31. 08. 2004
Dát tip
Hermes - král sýrů Afrodita - bohyně Afriky, nazývaná také zkráceně Dita Nejsu blbé, ne?

maia
31. 08. 2004
Dát tip
Vidim, ze mas bohatu fantaziu. :-) ...vychadzajucu z logickych suvislosti pritomnosti. Jasne, ze v greckej mytologii je velmi dolezita Afrika a syr. ;o)

pozorovatel
30. 08. 2004
Dát tip
Kdybys byla chlapem, věděla bys, že na počátku byl hermafrodit. Tyhle X a Y jsou jen teoretický žvásty o blbostech založených na faktu, že muže rodí žena..... Věra byla nevěřící Tomáš.

maia
30. 08. 2004
Dát tip
To v ziadnom pripade! Ak o tom nevies, tak Hermafrodit bol vnukom damy zvanej Maia. :-) Jej synom bol Hermes a splodil ho s Afroditou, preto Hermafrodit. ;o)

pozorovatel
30. 08. 2004
Dát tip
Cmuki má už dítě? A HermAfrodita? Jste zajímavá rodinka...

maia
30. 08. 2004
Dát tip
Co sem pleties cmuki... bavime sa predsa o virtualnom zivote, nie tom realnom. :-) Grecka mytologia ti asi nic nehovori, co? :-)

Tak tos rozsekla... poklesla mi strouhanka.. :)))

pozorovatel
29. 08. 2004
Dát tip
Znám, ale já věřím, že ženy jsou jen z mužskýho žebra.... Ten vtip vymyslela feministka, která chlapům zaviděla, jak ty píšeš: "čůráky":))))))))))))) První byl chlap! Potom dlouho nic a pak teprve žena... ...před opicí.

maia
29. 08. 2004
Dát tip
Drahy pozorovatel, urcite si na skole nemal zaklady genetiky, lebo inak by si vedel, ze najskor bola zena a muz vznikol iba jej deformaciou. ;o) Na chromozome X sa zdeformovala jedna nozicka a stalo sa z nej Y, charakteristicky tvar chromozomu muza. Ta tvoja Viera ti riadne pomotala hlavu. ;o)

maia
28. 08. 2004
Dát tip
To vies, my zeny mame obcas viac vyhod ako nevyhod. ;o)

tééééda... jsem byl na dovolený a takovýdle hovory... To jsou vjeci... no pokračujte... :))

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
Řízek: Když dovolená, tak dovoleno:)) Dík! maia: To je pravda. Máte lepší orgasmus, ale vyčůrat své jméno do sněhu N E U M Í T E!!!

... chacha.... maáš naprostou pravdu pozorovateli... to neumíte žencký.. :úú)))

maia
28. 08. 2004
Dát tip
Pan pozorovatel to poznas ten vtip... Pride Boh za Adamom a Evou a hovori im: - Mam pre vas dva darceky. Jeden z nich je curak a da sa s nim curat v stoji a vela inych zaujimavych veci. - Ja, ja ho chcem, hned sa tesil Adam a novu hracku sa rozhodol vyskusat. Eva sa pozorujuc detsku radost Adama nakloni sa k Bohovi a pyta sa ho: - A ten druhy darcek? - Rozum, Eva, rozum. hovori Boh. Ale Adamovi to nehovor! :-)

maia
27. 08. 2004
Dát tip
"s"? s kym, s cim? alebo z koho, z coho? :-)

pozorovatel
27. 08. 2004
Dát tip
čtyřka s češtiny :)

maia
27. 08. 2004
Dát tip
Vidis a mna z cestiny preventivne neznamkovali. :-)

pozorovatel
27. 08. 2004
Dát tip
Hajzlové! To je ta rovnoprávnost!!!

maia
26. 08. 2004
Dát tip
Ty pocuvaj, neprotirecis si tak nahodou? :-)

pozorovatel
26. 08. 2004
Dát tip
Jsem složen z protikladů. /skušenosti se "s", kurva! Asi nejsem zkušenej/

maia
23. 08. 2004
Dát tip
Ake slachetne... a co ta vedie k tymto "divnym" pohnutkam? :-)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Jo, šlechetný to je, ale člověk si nezašuká (šukat - archaické slovo znamenající uklízet, gruntovat,...) Co mě k tomu vede? Už jsem takovej, takovej blbec... je to hrozně těžký nést to břímě. Jsem rytíř v nemoderním brněním, které mi brání v pohybu.

maia
23. 08. 2004
Dát tip
:-) Prestan, lebo sa zamilujem. ;o)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Virtuální láska? A nejsi ty vdaná? A nemáš dítě? :-))) Díky, jsi milá. Kdyby se jen do mě zamilovala holka pro mou čestnost... a nebo radši pro mě samotného... - tak to je pěkná blbost, protože neznám holku, co by si nevybírala hlavně podle prvního dojmu. Ženy jsou jako princezny, co se zamilovávají do svvých vysněných princů a až po letech zjišťují, že jde o mužskýho ůplně jinýho...

maia
23. 08. 2004
Dát tip
Hehe, aky skuseny. :-) No, virtualne som bola zamilovana niekolkokrat a platonicky rovnako. :-) Je to krasne len tak sa zamilovat a realne zit iny zivot. :-) Tak ako su podla teba zeny princezny, rovnako su muzi princovia a tiez po rokoch vselico zistia. ;o)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Já princ nejsem a na nahodilý vztah nevěřim. Nejdřív poznat, potom láska, nikdy ne naopak. Je to ale pěkně těžký a chce to vůli... vždyť já jsem panic!!!! Mužský nejsou princové! Jsou akorát nadržený a tak zaslepený stejně jako ženský - jen odlišný důvod.

maia
23. 08. 2004
Dát tip
tak ma napadlo, neudiera ti cosi na mozog? Pan moralista, zobud sa, vies aky je zivot s moralistom tazky? Ver mi, poznam to z vlastnej skusenosti. ;-) Ach jaj, zazit tak niekedy lasku na prvy pohlad... vraj sa to da. Moj muz mi o tom stale rozprava v suvislosti s nasim prvym stretnutim... :-)

pozorovatel
23. 08. 2004
Dát tip
Čím horší mám první dojem, tím lepší vztah se z toho potom vyvrbí - mé skušenosti:-)))) Moralista malý, ne puritán, chovám se podle svého přesvědčení. Můj moralismus v lásce je založen na tom, že nechci ublížit své milované - toť vše. Jsem tolerantní.

pozorovatel
22. 08. 2004
Dát tip
Musel jsem to přeci zdůraznit! Na holku si překvapivě chápavá....

maia
22. 08. 2004
Dát tip
Hm, diky. To ti nezabudnem. :-) A preco si sa to rozhodol pre celibat? :-)

pozorovatel
22. 08. 2004
Dát tip
:-))))))) Z opatrnosti, čestnosti, upřímnosti,... z podstaty své. Nechci holku pro ukojení svých potřeb...

maia
21. 08. 2004
Dát tip
Nemusel si to pisat dvakrat. Pochopila som aj na prvy raz. :-)

pozorovatel
20. 08. 2004
Dát tip
Jsem krásný, moudrý a bohatý budu (záleží na tvé managerské dovednosti). Roztleskávačky nemáme, ale holek s moskem v píči je tam dost a dost. Já se na štěstí za typického fotbalistu nepovažuju, já si z nich dělám srandu, takže si své mládí sexuálně neužívám.

pozorovatel
20. 08. 2004
Dát tip
Jsem krásný, moudrý a bohatý budu (záleží na tvé managerské dovednosti). Roztleskávačky nemáme, ale holek s moskem v píči je tam dost a dost. Já se na štěstí za typického fotbalistu nepovažuju, já si z nich dělám srandu, takže si své mládí sexuálně neužívám.

maia
14. 08. 2004
Dát tip
Tak sa nedozviem, co uz. Nemusim vsetko vediet. :-) Na nete som len a len virtualna. :-)

pozorovatel
14. 08. 2004
Dát tip
A musíš! Musíš všechno vědět! Člověk má tak vyvinutý mozek z jednoho velkého důvodu - sexu! Zatímco ostatní živočichové si vybírají partnera podle fyzična, člověk i podle chování, inteligence, atd. Ha!

maia
14. 08. 2004
Dát tip
O com to hovoris? Clovek nikdy nevie vsetko, lebo nechce! Aj by som ti povedala, ze verim pri vybere partnera, alebo priatelov na spriaznenost dusi, ale neverim ani na peklo, ani na nebo, ale rovnako ako ty na orgazmus, tak sa niekedy zamyslam nad tym, ze ci clovek ozaj moze mat cely zivot mozog v pici aj s jeho inteligenciou. ;-)

pozorovatel
14. 08. 2004
Dát tip
Člověk ví všechno, co by vědět měl (další aforismus:-). A ona spřízněnost duší je výsledkem mozku a tím nemyslím, že duše a věcí stejně abstraktní jsou racionálního původu, neboť mozek není jen snůška algoritmů.... I mozek v lihu je dobrá věc. Partnerku si vybírám podle obsahu testosteronu - šířka rtů, tvaru lícních kostí - jsem zapomněl, co to značí:-/, povahy, i inteligence, tónu hlasu, velikostí pánve - nejlépe úzká pro špatnou porodnost, také velikost ňader - čistě pro kojící fci a podle mnoha dalších faktorů důležitých pro plodnost ženy a společného soužití. Nejsem já skvělá partie?

maia
14. 08. 2004
Dát tip
Nie si skvela partia. Uz som rodila a viac nebudem. Cmukina mi uplne staci. Pockam si na vnucata. Naviac nesplnam tvoje kriteria vo viacerych bodoch, takze bude fajn, ked sa uz teraz dohodneme, ze budeme iba kamarati. Dobre? :-) Ten mozog v liehu beriem. :-) Mozog vsak nie je najdolezitejsi. Nebud k intelektu stale taky priputany...

pozorovatel
14. 08. 2004
Dát tip
Jenom kamarádi??? Zhroutil se mi svět! Hele, já ani víc být nechci - MÁŠ DÍTĚ A JSI VDANÁ! A kolem devatenácti ti asi taky nebude, co? No, škoda. :-)))))))) Abys rozumněla. Já si tě teď dobírám, abych to měl u Cmukiny v budoucnu dobrý, až trochu vyroste. :-)))))))))))))))))) V intelekt vlastně nevěřim(jsem se špatně vyjádřil). Věřim hlavně v moudrost a poté v chytrost. Mozek je řídící orgán v mém těle. Těžko ho vyřadit. Ale lze to. Jsem totiž fotbalista a jak známo, hlavním nepřítelem fotbalisty je mozek!!!:-)))))))) Jsem ještě neviděl chytrýho fotbalistu (zrcadlo nepočítám)

maia
14. 08. 2004
Dát tip
Nastastie uz 19 nemam. Dost hlupy vek. Aspon pre mna. Mozog som mala v pici. U teba skor testosteronovy, co je fajn, ak po futbale mas hned na ihrisku nejaku "roztancovavacku", v opacnom pripade hodne krute, ze? ;-) A cmukina? Ta ma presne striktne kriteria na svojho buduceho - krasny, bohaty a mudry. Ak to nenajde v jednom, tak si bude musiet zadovazit troch. Kedze sa povazujes za mudreho, tak si zatial v poradi treti. :-)

hůůůů.... pozorovateli.. dám ti takovýho řízka, že na to do smrti nezapomeneš... maio... Řízeček v plameni..? to jako na grilu?.. :)))

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Nie, Rizku, to ako v plameni vasne. ;-)

maio... mnoooo.... tak to beru.... plamen vášně... chm, a kde ten plamen seženu?... :)))

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
Řízek: tůůůů... neslibuj dvakrát... jsem veliký jedlík...

haa.... pozorovateli... neprovokuj nebo fakt bude řízek.... moc vošklivej řízek... :)))

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
baa... ty Řízku, neřízkuj tady a raději čiň. ...jestli to ale bude řízek z ryby, tak zbaběle utíkám... ty já velmi nerad! K smrti nerad!! :-)))))))))

Rybí řízek?... ne to by ti Řízek neudělal... rybí řízek taky nemam rád... ale můžu ti poslat takovech avízek, že se z toho vobklíčíš.... a následně vyklíčíš... jsem přeci Řízek_avíz...:)))))

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Ja mam rada rybí rizek. :-) Z takeho lososa s citronom som mala minule... :-))

ooooho... maio ... řízeček z lososa to můžu... ale já myslel klasický vošklivý v trojobalu zabalený filé... to Řízečkovi nedělá dobře na pleť... (teda na strouhanku...)... :)))

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Tak sa konecne rozhodni, ci struhanku ano, alebo nie. Vies ty vobec, co chces? :-)

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
Řízek:-)))))))))))) Aspoň bych si nepřipadal sám:-)))) Kdybys mi to udělal, tak bych si na tebe stěžoval v nejvyšších kruzích... a nebo ne, pozorovatel nejni hajlík... pozorovatel by se jen díval a za břicho popadal:-))))) Vážně seš řízek:-)))) To se mi líbí.

pozorovateli... takže by se ti hromadily avízka od Řízka.. :)) maio... Řízek ví co chce... nedělalo by mu to dobře na pleť i na strouhanku... :)))

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
:-))))))))) Oprava: pozorovatel opravdu nejni hajlík, nýbrž hajzlík (jako ten záchod:-))))) Taková hodnotná avízka na dobrá díla a autory by se mi líbili. Nejsem zarytým odpůrcem avíz.

dobrá pozorovateli... můžu ti posílat řízky, jestli chceš, ale nemůžu zaručit, že dycky budou jenom do dobrý díla... :)

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Stracam nit, prehodte list. :-)

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
Řízek: tak jo, dobrý díla tu stejně nejsou a když, tak po skrovnu. maia: Přehazuji list. Víte, proč má člověk tak vyvinutý mozek? (Nepsal jsem vám to už?)

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Neviem o tom, zeby mal clovek vyvinuty mozog...

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
A nevíš o tom právě proto, že máš vyvinutý mozog. Chápem? Já se chápu....

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Ja viem, som mimozemstanka a pozemstania su velmi zvlastna odroda zivych organizmov... ty patris, do ktorej odrody? :-)

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
Pozorovatel!!!

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Aha. A nejaka blizsia specifikacia? :-)

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
Živý pozorovatel!!! Ale ty ses měla hloupě zeptat: "A proč má člověk tak vyvinutý mozek?"

maia
13. 08. 2004
Dát tip
Nechcelo sa mi, prave preto, ze si mi napisal, aby som sa tak spytala... Si naozaj zivy? Nie iba virtualny? :-)

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
Ked se nespytas, nic se nedozvíš! Jak víš, že jsem virtuální? Jsi také virtuální? /Musim končit, tak odepíšu zítra - mě se nezbavíš/

pozorovatel
13. 08. 2004
Dát tip
avi

maio.. pozorovateli.... nejlepší je řízek hardcore... :))))

maia
12. 08. 2004
Dát tip
Ano? A to je aky? :-) Bez trojobalu? Iba nahy? :-)

Jo a s dvěma bičíky z kůže... :)))

maia
12. 08. 2004
Dát tip
Chces "přeříznout"? :-)

.. neeeeeee... já chci řízek... bůůůů...... :)))))

maia
12. 08. 2004
Dát tip
Podla toho ako places, asi chces hovadzi... ;-)

.... hůůů.... chci řízek... třeba kuřecí (smrk)....

maia
12. 08. 2004
Dát tip

maia
12. 08. 2004
Dát tip
A kurnik, preco to nevidno?

Řízek neví.... (pokrčení rameny a sypající se strouhanka z vlasů)

maia
12. 08. 2004
Dát tip

a zase nic.... maio... proč takhle natahuješ nebohého řízečka na skřipeček.... :)))

maia
12. 08. 2004
Dát tip
Do tretice...

maia
12. 08. 2004
Dát tip
A nic......no nic...

Tak řízeček zase nic neví... mno... nenadělám nic... jdu si hodit strouhanku a zaříznout pár prasat.. :))))

pozorovatel
12. 08. 2004
Dát tip
maia: soft je podvod. Jenom dělaj, že to dělaj. Můj oblíbený žánr je Real hardcore nejlépe v parku... a v noci....

maia
12. 08. 2004
Dát tip
Sny o rizku sa ti rozplynuli. Co uz. Tvoje Sny su v plameni. :-)

maio... přesně tak... mé sny jsou v plameni..... pozorovatel... hele ty jedeen řízku... nech si porno nadoma... :)))

maia
12. 08. 2004
Dát tip
Veru, veru, zarad sa medzi nas slusnych ludi a bav sa o rizku v plameni. ;-)

pozorovatel
12. 08. 2004
Dát tip
Řízek: Home video mám taky... jestli máš zájem... nejvyšší kvalita. Já naopak myslim, že jsme ti dílo pozvedli... vždyť se všechno točí kolem jednoho - sexu! Ale řízky já rád, moc rád... hlavně ty kuřecí!

maia
11. 08. 2004
Dát tip
A co prave teraz robim, ked si uz priletel az k mojmu oknu? :-)

maio.. Řízečkovi se líbí váš zájem, ale... nějak se mi z toho vosypává strouhanka, když se tu bavíte a Řízeček může jenom koukat....

maia
11. 08. 2004
Dát tip
:-) Ja mam rada rezniky bez struhanky, take na prirodno. :-)

pozorovatel
11. 08. 2004
Dát tip
maia: To je moc jednoduchý. Právě TEĎ čučíš do monitoru a čteš si mojí odpověď.... ...a zbytek dne točíš porno:-)))))) Řízek avíz: Jen hezky pozoruj.

... a... no tak... to jo... Řízeček stejně nedá dopustit na klasický trojobal... :))))

maia
11. 08. 2004
Dát tip
Keby si ma ozaj pozoroval cez okno, tak by si vedel, ze pri tom monitore teraz sedim naha... :-)...lebo zvysok dna robim porno oblecena. Pche! :-)

ty jeden pozorovateli.. ŘÍZEK!!!!

pozorovatel
11. 08. 2004
Dát tip
maia: nahota je samozřejmá, když se točí porno. Jen jsem nechtěl čtenáře vyděsit takovou přímostí.... A dáváš přednost soft pornu nebo hard? Či jaké praktiky ráda praktikuješ.

maia
11. 08. 2004
Dát tip
Ake rada praktikujem? Spytaj sa ma? ;-)

pozorovatel
11. 08. 2004
Dát tip
Ake rada praktikuješ?

maia
11. 08. 2004
Dát tip
soft a ty?

ani papouch maio... :))))

maia
10. 08. 2004
Dát tip
...ale ved papouch ma rad řízky. ;-)

pozorovatel
10. 08. 2004
Dát tip
Cigarety ne, řízky ano. maia: Odkdy jedí papoušci řízky? Už jim zrní nechutná? Vlastně se jim ani nedivim. :-))))))))))))

maia
10. 08. 2004
Dát tip
Kurnik, pozorovatel, ty si aj tu? :-)

pozorovatel
10. 08. 2004
Dát tip
Jsem přeci pozorovatel. Jsem i za tvými okny a šmíruju tě....

Seregil
06. 08. 2004
Dát tip
maia.. proč myslíš, že bych to měl být já?...

maia
06. 08. 2004
Dát tip
Pretoze sa chce na teba podobat. :-)

Seregil
06. 08. 2004
Dát tip
no to je možný... v jeho básních jsem našel něco, co mi připomíná sebe.... těžko říct... opravdu netuším, co je zač... prostě mi připadá jako zvláštní řízek... :)))

... Jéjky... teda... Seregil a maia... z čeho mě to podezříváte.. Já.. že jsem Seregil a Seregil že je mnou?... .. Řízek to nechápe...

maia
06. 08. 2004
Dát tip
Jasne, Rizek je papouch! :-))

Já a Seregil?.. Já jsem Řízek maio... a řízek zná Seregila jen odtud z Písmáka....

maia
04. 08. 2004
Dát tip
Ty Seregil, a nie si to ty?

Seregil
03. 08. 2004
Dát tip
Ale to jsou mi věci... no Řízku .. Seregil bude dohlížet...

fajne naladovky...zatim pomerne podobne...nenarocne ...ale obrazkove:*))))t* pac ja rada obrazky:*))))pripominas mi Seregilovu hospodskou poezii:*))))))))

Vážně??... Seregil je velkej autor... a ubohý Řízek se nemůže srovnávat s takovým velikášem.... děkuji .... cením si toho...

:*))))))))))))))))))

chicoria
31. 07. 2004
Dát tip
jo jo, tohle je pěkné. A smim se zeptat, zda jsi hovězí, vepřový, či kuřecí řízek?.-)))

chicoria... prostě Řízek... posílám různý řízky... :)) Pokusák.. díky...

Pokusák
30. 07. 2004
Dát tip
Sakra, taky bych si zapálil... Dost dobrý!;-) *T

Díky Noe... to mě velmi těší.... Řízek nebude hned sněden... :))

Právě jsem dokouřil.... Řízek děkuje coffin... :))

Díky... řízkuji...

Ravenwings
29. 07. 2004
Dát tip
co takhle místo cigarety řízek? *

Tady jeden tip od snícího nekuřáka a vegetariána.

Ravenwings... jo často bych si dal místo cigarety řízek... jenže nejni... :) Sn_vojáček.. díky... řízkuju....

dadik
29. 07. 2004
Dát tip
no tak ta je výborná..tipek..

dadik... řízkuju... dík

Nicollette
29. 07. 2004
Dát tip
Znam......... ale dyk ono to neni na škodu *

Noe1
29. 07. 2004
Dát tip
Má skvělou atmosféru, respektive skvěle vystihuje ten pro mne důvěrně známý okamžik. *t Je mi to celkově (stylem, zpracováním) nějaké povědomé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru