Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lesní mech

29. 07. 2004
2
0
914
Autor
Dark_Angel

LESNÍ MECH

 

Temné pouto tvého strachu

rozedírá mojí hruď;

na lících mám stopy krve

a tvé sliny - potměchuť...

 

Umírám a v křečích touhy

poznávám tvůj horký dech,

život krátký, konec dlouhý,

rozpozná jen lesní mech...


***t

rytmus a vubec forma nema chybu, dobra prace u obsahu trochu tapu - zabila ho, ze se ho bala?

Dark_Angel
30. 07. 2004
Dát tip
To navážeč: Nevim sice kolik ti je, ale z tveho dila bych si tipnul na pubertalniho idiota se sklony k drogový zavislosti :-) A pokud myslis jen na znasilnovani slecen tak bacha na policajty, mohli by te taky brzo zavrit... Jinak: nema se to skladat - je to o dojmech a je na tobe co si poskladas nebo ne... Radsi uz se nebudu vyjadrovat, nebo me jeste vyloucite z Pismaku, ale asi by se nic nestalo, posledni dobou je to tu divny :-( To pomerancova: Dekuju! Nejde o obsah, neni to pribeh, je to proste o pocitu ze soucasnyho sveta...

.. jo dobře zvládnutý... mně to zní pěkně... takže řízek.. (tip a avízo)...

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
je to sranda, rým mech - dech jsem právě viděl, asi o sedum dílek vejš, modrá smrt, tuším... nejsi srna?

Notreal
29. 07. 2004
Dát tip
hmmm...jsem čekal, že to bude delší,ale ujde

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
Bych se vrátil ještě. K prvním vršům. Jeho strach rozdírá její hruď... zevnitř, zvenku? Asi zvenku, krev na lících je pak taky zvenku, násilí asi bude fyzický. Jedovatá slina. To když pak umírá, asi si ty sliny vyměňovali. Neskládá se mi to. Mělo by? Ok, taky bych se při znásilňování bál, že půjde hajný. A drásal bych ji o to víc. Čí je ta touha? Ale hlavně – co rozpozná mech. Nebo kdo rozpozná mech? Tak vám nevím, děti, nevím o čem to je. Mělo to bejt tajemství? Měl jsem si to poskládat z náznaků? Neposkládal jsem... zdá se mi to rozostřený... stala se chyba? A přitom se mi ta první sloka líbí... ono je ot samozřejmě i rytmem a zvukem... se vyvedlo... ale...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru