Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutek v duši

31. 07. 2004
1
1
1436
Autor
Dark_Angel

SMUTEK V DUŠI

 

Duše má v cáry je rozrytá

ruka má z vděčnosti krvácí

srdce mé v dálce zkomírá

na věži dozvání zvony...

 

Umírám na kříži smutku

krvácím z rozdřených ran

ruce mé probité hřeby

a srdce - ledový chrám...

 

Rudá krev zastírá rány

zuby té bestie navždy jsou znát

krvavý ruměnec na krku

v modlitbách bude mě hřát...

 

Zavírám oči a má krev chladne

vzpomínky na život proběhnou

na můj hrob a tělo sinalé

podzimní květy dopadnou...


1 názor

Eleriana
15. 07. 2008
Dát tip
Hezký, mám něco podobného, Utrpení z beznaděje.

Korovjev: City že nikdy nebudou invenční??? Šlyšels někdy o Cyranovi? Nebo, abychom nechodili daleko, potkal ses někdy s poezií Ivana Diviše, kupříkladu? Strašně nerad bych tě urazil, ale pindáš blbosti.

To myslím setsakra vážně. Propánakrále, v poezii snad JDE PRÁVĚ O ZPŮSOB VYJÁDŘENÍ, nebo ne? Rohlik bude taky pořád jen rohlik, ale dá se upéct s chutí nevídanou....

Nu, to je sice hezounké, že mluvíš o citech, ale mluvíš o tom pod básní...

Nikdo ti to nezakazuje, trubko. Jde o to, že pod básní je poněkud pochopitelnější bavit se o básni, než o tvém názoru na vlastní city, víš? Kritika zněla: málo invenční popis citů. Tečka. To, jak si představuješ lásku, nebo cokoli jiného, s tím nesouvisí. K tématu je jen to, jak bys daný cit popsal. Protože báseň je popis, víme?

O.K. Navrch - autorovi tahle disputace asi taky nebude po chuti...

Nelíbí, a to zejména pro naprostou neoriginalitu. Nebo neinvenčnost, chceš-li. Nicméně mohu se mýlit, a místo textu jsem blbým já.

je to jako z bible :-)........... taky se mi líbí téma týkající se hřebů.....ukřižovaní.....

Notreal
31. 07. 2004
Dát tip
je tam hodně krve (to já ostatně používám taky :-) ale hlavně ta tzv.neinvenčnost jak řekl Pišta se dá přejít, (aspoň já to tak dělám)tím, že vynikne utrpení ve tvém srdci - to jsi zvládla

Notreal
31. 07. 2004
Dát tip
*

Notreal: A nebo tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru