Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

inzerát

04. 08. 2004
2
0
3626
Autor
arthamir

inzerát


hledám chlapa jako býka
romantika by jsem chtěla
co si o mou lásku říká
já o potěchu jeho těla

hledám nespoutaného muže
nejlépe z karlových varů
uplácat co chce si může
jsem žena barokních tvarů

taky na to teď koukam se sirkama ve vočích..... ale víš... ta čeština mi kope do zadku.... je to prašť jako uhoď... :))

arthamir
07. 09. 2004
Dát tip
to Řízek_avíz: ale jo, dejme tomu čas, třeba to posmrtně někdo vyzdvihne :-)))

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
:-)))

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
to Řízek_avíz: taky jsem o tom přemýšlel, ale byCH CHtěla mi tam prostě sedělo ještě míň...

Taje fajn... jen obrat romantika by jsem chtěla je sakra kostrbatej... romantika bych chtěla... a na tom visí celej řízek... Takže avi.... (jsem unavenej, ber mě s rezervou)

arthamir
04. 08. 2004
Dát tip
to machal: tak díky díky :-)

takze sme radi spolu....jak krasne:*)))))))))))

to je fyborneeeee:*)))))))srandovnustka:*)))))))hezounka milounka tady t* zanecham:*))))))joo a sme rada ze si opet neco stvoril ;*))))))))))

chicoria
04. 08. 2004
Dát tip
je to dobré, ovšem spojení "by jsem" je docela zrůdné.-))

arthamir
04. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: děkuju... a jsem taky rád, když ty jsi ráda :-)

arthamir
04. 08. 2004
Dát tip
to chicoria: jo jo, taky se mi nějak nezdá, ale zase na druhou stranu, když si představíš tu ženu barokních tvarů, který v potu tváře vysmolí v kanceláři tento inzerát... hodí se to tam :-)

machal
04. 08. 2004
Dát tip
Tak tady Tip - pobavil by jsem se pobavil :)

machal
04. 08. 2004
Dát tip
To je on ten T* predtim se nejak zapomnel

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru