Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotky z Medlova

04. 08. 2004
5
0
9424
Autor
Cirilla

Ačkoli jsme pobyli jen krátce a ještě ostudu ztropili, dovoluji si zařadit několik fotos.

Býč bojz & gŕls





Dlouhej kouř




stanislav
26. 08. 2005
Dát tip
krásné snímky!

Cirilla
26. 08. 2005
Dát tip
zaplaťpámbů, že už je to rok... ! :))))

stanislav
26. 08. 2005
Dát tip
já na to, jak jste přijeli potom k nám na chatku a co následovalo, stejně nikdy nezapomenu.... :o)))

Cirilla
26. 08. 2005
Dát tip
no, rači nevzpomínat :/

Nicollette
18. 02. 2005
Dát tip
je hele tyhle sem asi neviděla :-)) brý

Rowenna
18. 02. 2005
Dát tip
jéje, sluníčko, a teplíčko a pivíčko a voda to existuje?

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
gut fotos - hnedka jsem si vzpomněl na tamní pobyt .. :-))

Rowenna
14. 10. 2004
Dát tip
Děkuji, jenomže ono to zatím nefunguje, bohužel. :-)

Cirilla
13. 10. 2004
Dát tip
samozřejmě :)

Rowenna
08. 10. 2004
Dát tip
Pavlo, myslíš, že bychom tyhle fotky mohly vložit do odkazu na levé straně - do fotek?

katnej
25. 08. 2004
Dát tip
swandrow: hehe, mělas mít číny, cobainovky nebo jak se tomu ještě říká... já je dvakrát strčím do kýblu s vodou a bude umyto... ;o)) tehotnej_hroch: kdepak, trutnov má pěkně červený bahýnko... takový ve woodstocku určitě neměli... ;o) ale bylo mi líto kršňáků - těm musela být strašná zima v tom jejich oblečení :o) jinak pardon za offtopic :o)

katnej: to sice jo...a clovek aspon nevedel v cem presne se vali...esli to nahodou neni neci darecek...a me ti lito nebylo?...ja mela jen lehounkou sukynku a tricko a zbytek uplne mokrej takze ani svetr sem nemela a balila sem se do sarongu a kradla svrsky vsem kolemjdoucim...tudiz papouch devce a taaak:*)))ale bylo to fajne az na nekolikahodinove hledani kamaradciny fretky mezi stanama...

Rowenna
24. 08. 2004
Dát tip
Elyn - pokud tam voloďa byl, nepřihlásil se. :-) Hrošík: Jo - Woodstock - myslím, že tohle už se nikdy prožít nedá. :-)

Rowi pokud jde o bahno verim tomu ze Trutnovu se to skoro povedlo:*)

urcite ne tolik jako protekalo vsim na me na Trutnove i ceste tam...myslim ze uz si dokazu predstavit jak se meli na Woodstocku:*))))))))

Elyn
21. 08. 2004
Dát tip
A Voloďa ?

Rowenna
20. 08. 2004
Dát tip
Dej pokoj, až takhle nám našim ZELENÝM stanem protéká jak zdymadlem. :-)

noo tak se musim pochvalit...jako kazdy spravny narcis..na ty fotecce s papim a chroustem sem vazne kouzelna ;*))))))))..a taky mi slusi ty Kacirkovi brejle:*)))) ash: to bylo konecne malinko teplo a ty nam to zavidis?:*))))))museli sme di prohrat kosti:*))) Rowi: esli ces tak ja ti na stan ty srdicka a kyticky a slunicka klidne namaluju:*)))))))))))))

Morasten
13. 08. 2004
Dát tip
Row.:no jó,jenže já to na tý kopretince nemůžu vůbec najít:-(

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
No to je fakt - růžový stan je to nejkrásnější, co na fotkách zachyceno. Začínám prahnout po růžovém stanu. Já chci růžový stan, a chci a chci a chci.... :-)

Rowí: a já měl fialovej heč :)

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
Nebo že bych chtěla fialovej? :-)

Rowí: já bych chtěl s červenýma srdíčkama, beruškama a sluníčkem :)

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
No jo, mít jistotu, že nikdy v noci nevlezeš do cizího stanu, i kdybys vypil celý kiosek - to taky není k zahození. :-¨)

ashentree
12. 08. 2004
Dát tip
tak takový teplo se vám tam udělalo, až sem odjel :-)

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
To víš, když andělé cestují, je vždycky krásné počasí. :-)

ashentree
12. 08. 2004
Dát tip
se mnou poslední dobou chodí hromy a blesky..ale oni se nezdaj, jsou taky fajn..zapálíš shoříš..byl jsem blízko..

pár foteček okolí a mé maličkosti Medlovský rybníček tak to sem já Písmácký kemp a papouchova strava (vlevo dole) :))

papouch
11. 08. 2004
Dát tip
Navždíku děláš ze mě něco, co nejsem, ten bordel po sobě zanechali "první turnus pátek - neděle", ti, co když jsem přijel, tak už byli ožralí a zhulení a když jsem jim řekl, že jsem papouch, tak mi odpověděli "kecáš" a dál se se mnou nebavili... :-))

ehm ehm...taky bych Ti nevěřil :))) jinak omluvu vysmekávám a doplňuji že tedy pííívo není papouškova strava nýbrž všech Písmáků to dílo

Rowenna
11. 08. 2004
Dát tip
Já to bonznu: a na tom lejstru nad flaškama je velkými písmeny napsáno: Písmák. :-)

Rowenna: ano ano...ale mně bylo původně řečeno, že to zbudoval papouch :)

Rowenna
11. 08. 2004
Dát tip
že by? celou tu pyramidku? v sobotu už byla taková pyramidálnější. :-)

papíííííí ? co nám k tomu povíš ? :))))

papouch
11. 08. 2004
Dát tip
... že to není pravda!!! :-( A příde mi to dost líto, že ze mě někdo dělá většího bordeláře a ochlastu, než jsem...

Rowenna
11. 08. 2004
Dát tip
Ale - dyk já neřeším pyramidu - někdo, kdo je zachycen, jak rozcaben sedí, v jedné ruce pivo a v druhé cigáro, echh, dáma jak vysoustruhovaná - by přece přízemně neřešila hromadu flašek. Já řeším to lejstříčko nad flaštičkami. :-)

papouch
11. 08. 2004
Dát tip
nóó´jóóó tó jóó :-) já měl na mysli ty, kteří přijeli, udělali bordel, svedli to na mě a odjeli :-) ... ale ...to fšechno vodnééés čas... A příští rok na Medlově zas! :-) JSME TAM POZVANÝ

Morasten
11. 08. 2004
Dát tip
čuuuuuuuuz! sem konečně tady:-O ale nejni těch fotek nějak málo? papí,škoda že se na písmáka nedaj nahrát ty naše songy:-)

Rowenna
11. 08. 2004
Dát tip
Morasten - nějaké fotky jsou na webu kopretina - škoda, že se nedají vkládat přímo tady. :-) Odkazy najdeš na té aktualizované upoutávce o srazu.

Fou__
10. 08. 2004
Dát tip
el: Morasten..myslím

Craerassy
08. 08. 2004
Dát tip
teda, papoušku, ty jsi vážně sympaťák:-)

Shammann
07. 08. 2004
Dát tip
jeden papouch reicht:-)

Bebitka
07. 08. 2004
Dát tip
no potěš ;-)))

Elyn
07. 08. 2004
Dát tip
:) papouch ve vodě je úžasnej :)

Elyn
07. 08. 2004
Dát tip
Bože, čí jsou ty žebra na první fotce vpravo?

Shammann
06. 08. 2004
Dát tip
Jakože hustý to je, nejlepší je chroust&papouch s nápoji..

Cirilla
06. 08. 2004
Dát tip
milé čájld, radši se neptej, dyš už, tak šamíka...

tak já sem naštěstí zachycen nebyl :)) ale papoušovo foto bych si zvětšnil a dal na plakiát na stěnu v pokojíku :)))

papouch
06. 08. 2004
Dát tip
néé to nedělej, páč každé půlnoci bych z toho plakátu vystoupil a vypouštěl bych kouř v podobě duhových kroužků, čtverečků, trojúhelníčků a písmenek.. :-))

papouch: to bys pro mě vážně udělal ??? :)) a umíš i fialový básničky ? :)

papouch
06. 08. 2004
Dát tip
chňa chňááá! Tys to nepochopil ... já bych Tě chodil takto STRAŠIT !! BUBUBubububuehechechééééé!!!! :-))

papouch: nebojím se papoucha nic :) a vlka už vůbec ne :)

papouch
06. 08. 2004
Dát tip
....ten vlk je ale někdy horší, než deset papouchů! :-)

Cirilla
05. 08. 2004
Dát tip
První foto: sovětská vlajka: Shammann + má maličkost, dále zezadu rowenna, Kačírek, Morasten, tehotne¨_hroch, stojící Chroustjazz, vlevo stojící Rownnin syn, vedle vzádu nepanimáju. Druhý foto: nahoře papouch s Chroustem, pod nimi Rowenna & tehotnej_hroch třetí foto: Papouch, Kačírek, Rowenna & syn, zazádu Shammann Čtvrtý foto: Kačírek, Rowenna & syn a jejich pejsín Kony Poslední tři: Papouch ve vodě.

Andulka
05. 08. 2004
Dát tip
:-))))) to je krasny, ted si budu moc dat uz i obliceje k nekterym vecem...:-). Diky moc...:-)

papouch
05. 08. 2004
Dát tip
...šiš já su TAK vošklivej :-(((

rainman
05. 08. 2004
Dát tip
:-))) "...tento způsob léta..."

child
05. 08. 2004
Dát tip
seš bigbíťák přece, nemůžeš vypadat jak z boy bandu:) a fotky jsou moc dobrý, některý až neuvěřitelný :) a ještě pořád mi nikdo neřekl co za ostudu bylo ztropeno

papouch je velmi sympatickej missák z vošklivince....:))

Andulka
04. 08. 2004
Dát tip
no jo, ale kdo je kdo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru