Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Asi bez názvu

17. 06. 1999
2
0
1790
Autor
Gity

Popraskané rty z proudu žhavých slov puklé srdce lásky tmavý rov. Černí ptáci mi v dálce mávají za stínem noci když prchám potají. Na hřbitovech první slova doznělá hromádka kostí zpod křídel anděla. Uspaná v krajině spoutaných hromů zoufalá z hledání cesty... ............snad domů ?!
kačka
31. 10. 1999
Dát tip
Žhavá slova puklým srdcem bolnou láskou pochovány, tam kde domov, vejdeš s námi?

Jákob
17. 06. 1999
Dát tip
Smutné ..... proč?

Lery
17. 06. 1999
Dát tip
Nebuď zoufalá, v noci svítí měsíc, nezabloudíš.

Hannah
17. 06. 1999
Dát tip
Chtěla bych pomoct ti
najít cestu zpátky,
také však nevím kam
snad do pohádky?
Smutnění s úsměvem
z pod černých řas
kolik nám nanosí
blankytných krás?
Andělů zástup jde
krajinou hromů
cestu ti ukáže
kam ? přece domů...

Print
17. 06. 1999
Dát tip
Domů... kdybych tak věděl, kde to přesně je!!! U tebe?:-)

ViNiL
17. 06. 1999
Dát tip
Proč se to nejmenuje Černí ptáci?
(Mimochodem, narozdíl od některých předchůdců se domnívám, že i ponurá nálada je plnohodnotná a krásná. Jen tak dál -- jak psává Print.)

Lermontov
17. 06. 1999
Dát tip
V modravé mlze plachta bílá
na pusté moře vyplouvá.
Čím asi dál ji přivábila?
Co vyhnalo ji z domova?
... 1832

A proč tyhle Černý ptáky už dávno někdo nezpívá. Třeba Zuby nehty, ať jim to jde do série. Jinak ponurá nálada budiž, ViNiLe, ale zoufající Gitka, to ne! To nedopustím. Gitko, znáš ten jak jde Čech, Rus a Němec...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru