Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

poeta jsem!

05. 08. 2004
10
0
6390
Autor
arthamir

věnováno tehotnemu_hrochovi :-))

poeta jsem!


nad sklenkou pálenky
naložen v lihu
hlídám si myšlenky
a zemskou tíhu

napíšu skvělý rým
poeta jsem přeci
o tom kdy a s kým
vypiju další deci

arthamir
08. 12. 2004
Dát tip
to Mila_cik: povídám :-)

Mila_cik
08. 12. 2004
Dát tip
to arthamir: no prave...:-)

arthamir
07. 12. 2004
Dát tip
to Mila_cik: děkuju za něj, sbírám je a lepím si je do alba místo známek :-))

Mila_cik
07. 12. 2004
Dát tip
to arthamir: kdyby si nepovídal...viď..

Mila_cik
06. 12. 2004
Dát tip
úsměv

StvN
14. 11. 2004
Dát tip
První se mi líbí, druhá se už tak dobře nečte.

arthamir
14. 11. 2004
Dát tip
to StvN: to bude asi po druhé deci... ale když se napiješ, třeba se ti zalíbí i ta druhá :-))

StvN
14. 11. 2004
Dát tip
S tím jsem nepočítal. Příště budu tedy průběžně pít.

arthamir
14. 11. 2004
Dát tip
to StvN: doporučuji. zdá se mi, že u některých mých básniček je to silně zapotřebí. tedy na to, aby se ti líbily :-))

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to Strava: zapomněl jsi na nudu, radost, samotu a velké množství lásky :-) mám rád černou a bílou, jsou to barvy příjemných kontrastů... :-)

arthamir
13. 11. 2004
Dát tip
to Stravik: zapomněl jsi na nudu, radost, samotu a velké množství lásky :-) mám rád černou a bílou, jsou to barvy příjemných kontrastů... :-)

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: to je dobře :-) spoutě lidiček přijde zrovinka tahle legrační... kdoví proč? :-))

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Celkem pobavila :-)

Parádně alkoholová.... dávám řízek... (tip a avi)

arthamir
24. 08. 2004
Dát tip
to Kelis: možná že jo...

Kelis
22. 08. 2004
Dát tip
Nedávno jsem si dal pár decek a začalo se mi v hlavě rodit určitě úžasné dílko, tak jsem si dal ještě na další zbystření myšlenek.... po probuzení bylo jak po vymalování (bílo a prázdno). Ale mohu se alespoň utěšovat, že to bylo určitě něco geniááááálního!

Arien
19. 08. 2004
Dát tip
skvělé ke čtení při rhcp ožralo jeden a pak prej že já piju, pche!

arthamir
19. 08. 2004
Dát tip
to Arien: a kdo říká, že piješ??? já to neříkal, ale jak se říká, potrefená husa se vždycky ozve :-))))) a copak to je také rhcp?

Arien
19. 08. 2004
Dát tip
red hot chilli peppers neříkám, že ty říkáš, ale říká mé okolí a tak nj potrefil jsi mne

arthamir
19. 08. 2004
Dát tip
to Arien: aha! :-)) na okolí se vykašli a dej si ještě dvě deci :-)))

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to Kelis: hurááá, tak to je nás víc :-) děkujuuu

Andulka
15. 08. 2004
Dát tip
:-))))))) ja nevim co to mas za verse....nebo jestli to je moji naladou.....ja se u nich musim porad hihohat....:-))*

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to Andulka: ja mam prece porad vsechny verse na hihohatani :-)))

Kelis
13. 08. 2004
Dát tip
huáááá jáá se v tom takýýýý našel!!!! tííííp***

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to swandrow: vypiju si decinku s vama se všema, s tebou samozřejmě taky, jéje, to bude ale opilej .-))

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to bohus: ha ha haa - Literrád :-)) to já su teda také :-) (liter by mě asi zabil)

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: tož vítaj do klubu opilců a opilek :-) (ale jenom lehkých a ve vší počestnosti, že :-) ). tak jsem i něco nového stvořil, jak jsi se tudlevá ptala :-) no, nezbývá ti než čítat a kritizovat :-)

;)

Craerassy
06. 08. 2004
Dát tip
ježíši, arthamire, i lehký??:-))))

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to Craerassy: opravdu lehoulinkatý :-))

to vuuuuuubec neni spatna poveeest:*)))))))))spis zapadnes do davu pokud chces byt pouze lehky alkoholik:*)))))))))))

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: mě stačí kolkrát čichnout si jen ke špuntu a už mě to víc povídá, už jsem veselejší a flirtuju s kdejakou servírkou (hi hi) :-))

jeeeeee tak to ja te nekdy opijuuuuu:*))))))))to ja rada:*)))))))

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: tak to já tě tedy beru za slovo :-)

fajn:*)))))))budu se tesiiit

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: já taky :-))

tudiz se tesme oba:*)))))))))))a bude nam faaaaaaajn:*)))))

Elyn
06. 08. 2004
Dát tip
:))) * jen bych to možná dala do blbůstek..;)

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to Elyn: neee, prosím, já to chcu tu :-) děkuju :-)

Elyn
06. 08. 2004
Dát tip
:) já sama to dát nikam nemůžu, klid :)

arthamir
06. 08. 2004
Dát tip
to Elyn: já vím, ale stejně to byl jen takový výkřik :-)

jeeeeeeeee:*))))))))))to je milounkeeeeee...a pro meeeeee:*)))))))T*

arthamir
05. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: no jasně, for you. ale on se v tom najde možná i někdo další... (já - ha ha :-)) )

verim ze nebude tezke nechazat se v teto veci...ale je to vazne hezounky:*)))))))))takovy hravy ale fakt dobry..a nebo sem jen ovlivena tim ze je to pro me:*))))))))))

arthamir
05. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: možná že jo, ale spíš to bude představou těch dvou deci (hi hi) :-))

nooo ja uz dva dny nepila takze asi joooooo:*))))))))

machal
05. 08. 2004
Dát tip
Jeee to je hezkyyy - za klasickou arthamirovu tvorbu Tip a navic jsem se dozvedel ze Těhotnej hroch je vlastně alkoholik :ú

ja a alkoholik?:*))))))))))))tsss...ja sem pouze jemna tehotna hroš:*))))))))))))))))co si obcas cucne nakeho kolemjdouciho nahodneho cehosi...:*)))))))))))

arthamir
05. 08. 2004
Dát tip
to machal: ale není (asi) :-)) děkuju za tip :-)

arthamir
05. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: jasňačka, alkohol v malých dávkách... dyk to všichni známe a s úspěchem praktikujeme :-)

a dulezity je jak hezky to funguje...jeeee to se snad i rymuje:*)))))))

machal
05. 08. 2004
Dát tip
Ono se to náhodné kolem jdoucí cosi i kolikrát zastaví na kus slova a Hroš si ráda pokecá a tak se spolu s cím si daji do řeci a kolikrát si povídají i třeba dlouho do noci o životě, práci, radostech i zklamaních ale pokaždý to končí stějně. Hroš se nakonec naštve a už nechce s čím si mít nic společného a nechá ho jít dál ale v tom se objeví další cosi a jedou nanovo :) Tím tě nechci urazit - jen tak blbnu - Veřejně zde prohlašuji že teze a fáma o tom, že by Těhotnej Hroch byla alkoholik jsou nepodložene a fádní.

:*))))))))))))))))jeeeee to zni jako krasna pohadka:*))))))))))a kdo vi co sem?...krome toho hrocha:*))))))))))))))dala bych tip za minidilko ale uz to nende:*)))))))))))))

arthamir
05. 08. 2004
Dát tip
to machal: no, každej jsme na nečem závislí :-)

machal
05. 08. 2004
Dát tip
Tak ja ti to ke me vrazim jako blbinu venovanou tobe a muzes si tipnout kdyz o to tyak stojis :)

to bude supeeeeeer...tim padem dostanu dve dila za dnesek..ja se mam:*)))))))))))))

machal
05. 08. 2004
Dát tip
Vsak mi si to s arthamirem casem vyberem ze jo Arhamire - že budem chtít také dílko s věnováním :)

arthamir
05. 08. 2004
Dát tip
to machal a tehotnej_hroch: no jasně! já s tím počítám skromně, že taky napíše někdy někdo něco pro mě :-))

Craerassy
05. 08. 2004
Dát tip
a hele..banda alkoholiků:-)))) takže tip

bohus
05. 08. 2004
Dát tip
som rád, že nie som sám s titulom Literrád...

toz vitaj do bandy:*))))))))))))

Craerassy
05. 08. 2004
Dát tip
horšík...ježíši, teď budu mít špatnou pověst i já???:-(((((((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru