Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ošukej bejka, narodí se Ti minotaurus

08. 08. 2004
1
0
1116
Autor
vauriena

Mistr Sun o básnickém minotaurovi. . .

Najdi velblouda

Vymáčkni mu hrb a uteč

Poté vylez na strom a řvi jako lev

Teprve troubení slonů bude znamení, že můžeš slézt.

 

Na cestě

Najdi stopu tygra

A třikrát se pomodli pozpátku

Pak uvidíš plaměňáka, vezmi mu brko a zařvi: "Já jsem já"

 

Pak se z Tebe stane minotaurus. . .

 

Mistr Sun o básnickém minotaurovi:

Jdi vždycky neomylně svou cestou

A ošukej bejka

Pak se Ti narodí minotaurus

 

- Mistr SyD o básnickém umění: Dělej to, co chceš, trap se tím, čím chceš.

 

- Mistr Vauri o básnivém Sydovi: Doufám že to pochopíš & přečteš, ať se něco pohne

 

- Mistr muž o snivé ženě: Naznač, udělej, spáchej, zlo se Ti 3x odmění.

 

- Mistr muž o spáchané ženě: Spáchej, spáchej, spáchej... ale zlo je líný.

 

- Mistr Elf o nebásnické realitě: Kam nemůže žert, nastrčí ženskou.. Jinými slovy - Čert i v duši nejčistší vystrkuje nůžky..

 

- Mistr SyD o realitě Elf: Kam nemůže žert, tam nastrčí pilník (na růžky, ovšem..)

 

Mistr, mistr, mistr k učedníkovi: Kdo vypadá jako čert, má nejblíže k mistrovi. . .

 

 


vauriena
09. 08. 2004
Dát tip
Odsudky?? evím, co to znamená.. snad leda by to mělo být "odsouzení". No nic, redaktor má vždycky pravdu.. Pouze jsem navázala... asociace:-)

Elyn
09. 08. 2004
Dát tip
vauriena, klid.. redaktor nemá vždycky pravdu, jen jsi se prostě cítila dotčena mou reakcí, ok.. a já zase tvojí, no..;) Hezkej den :)

vauriena
09. 08. 2004
Dát tip
Nebývám dotčená.. občas nasr.., ale dotčená nikoliv. Minotaurus je věnován Trentovi. Snad Trenta potěší.

pekne sialenstvo ;)

Elyn
08. 08. 2004
Dát tip
opiš pětkrát a do čtrnácti dnů rozešli kamarádům...

vauriena
08. 08. 2004
Dát tip
Hmm, opiš pětkrát... Přečti knihu: V melounovém cukru, do čtrnácti dnů se za sebe budeš stydět.

Elyn
08. 08. 2004
Dát tip
:) nemusím se stydět, jen volně navazuji.. proč hned ty odsudky?

:-)) pravda, pravda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru