Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Není co dodat

10. 08. 2004
9
1
3738
Autor
Brkoslav

Před týdnem kvetly,
vzal jsem dvě jedný holce.
Jádro nevadne.

1 názor

Grainee
19. 05. 2008
Dát tip
To není. T*

Berenice
10. 05. 2005
Dát tip
hej.. nic nevysvetluj ;-) to nie je dobre.. ja si to chcem chapat po svojom ;) kebyze tam miesto toho jadra das len jaro, tak by to bolo uuuplne nadherne. takto je to len nadherne ;-))) ale na tip to je:)

pěkná věc t.

Lotoska
11. 11. 2004
Dát tip
...není co dodat:-)*

Brkoslav
11. 11. 2004
Dát tip
Lotoska: díky a avi.

Celebrian
25. 10. 2004
Dát tip
Je to jiný, než co tu většinou čtu...takže za to ti tipnu...:-)

Brkoslav
25. 10. 2004
Dát tip
Dík moc, doufám že jsi na písmáku dlouho.

Brkoslav
06. 10. 2004
Dát tip
:-)

teya_gara
06. 10. 2004
Dát tip
:)

Makča
05. 10. 2004
Dát tip
vysvětlovat znamená rvát z duší iluze z básní, nechci to vědět:-)

kassiope
07. 09. 2004
Dát tip
:o) *

Brkoslav
02. 09. 2004
Dát tip
dík

Brkoslav
23. 08. 2004
Dát tip
nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější nejkulaťoulinkatější (už to umím tak tři roky)

Ewecka
20. 08. 2004
Dát tip
Líbí se mi dva první verše. Ten poslední je zřejmě k tvému pojetí nutný, ale pro čtenáře příšerně násilný. Je to jako pohlazení a pak facka. Jádro nevadne... to se hodí spíš tak do haiku...chtělo by to dle mého názoru trošku "zakulatit". Pak by to bylo na tip za nejkulaťoulinkatější :-) PS: zkusto říct desetkrát za sebou :-)))

Elyn
19. 08. 2004
Dát tip
Brkoslave... to nedělej jen tak z plezíru, vysvětlovat svoje díla.. nech tu fantazii čtenáři, ať se pídí, co je to, co má to jádro.. :)

Brkoslav
16. 08. 2004
Dát tip
Nabyl jsem dojmu že někdo neví o čem tato báseň je (což se mi stává také - často :-). Proto vyložím co jsem jí myslel. Na poli kvetly květiny (slunečnice - původně jsem to tak i chtěl nazvat, ale působil na mě ten názen moc barvotiskově). Je možné myslet si že už odkvetly, nebo nějak jinak zanikly, nebo že tam jsou pořád. Dvě jsem vzal jedné dívce; přicházejí možnosti vykládat celou báseň jako nějakou alegorii citů a lásky. Jádro nevadne; ochudil jsem čtenáře o jinotaj se slunečnicemi :-), ale stejně zůstává možnost že květiny mívají nějaká jádra. Ve skutečnosti jde ale o jádro 'pudla', báseň je o smyslu života a světa (teda o mé představě). Chtěl jsem tou básní říct, že bez ohledu na plynutí času, smutku z nenaplněných představ atd. se jádro světa ani nehne. Což jsem vyjádřil, přiznávám, trochu slabě tím že jádro nevadne (každé jadérko nakonec stejně zvadne, nebo se rozpadne . . .), měl jsem na mysli absolutní kategorie. Z těchto faktů také vyplývá to, že naše denní starosti vlastně jen zakrývají tohle jádro světa. Pokud jsem nesrozumitelný tak se omlouvám.

Brkoslav
13. 08. 2004
Dát tip
Dík

srha
13. 08. 2004
Dát tip
t

Rowenna
12. 08. 2004
Dát tip
mhmmm

Matylda
11. 08. 2004
Dát tip
Jsem v tomhle mimo. :-(

vesuvanka
10. 08. 2004
Dát tip
že není co dodat?, ale je.... tip.... a ještě mě zaujal Tvůj nick - brkoslav severní - krásný druh pěnkavy

Brkoslav
10. 08. 2004
Dát tip
Díky, brkoslava si identifikovala na 100% :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru