Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí

10. 08. 2004
5
0
5366
Autor
Hanca

Štěstí

 

Štěstí je jako duha, když současně prší a svítí slunce, jako když se současně směješ a pláčeš zároveň, má mnoho barev a trvá jen chvíli.


marcela
02. 09. 2004
Dát tip
dakujem a ziadne dalsie avi

Pisces
31. 08. 2004
Dát tip
trvá jen chvíli.... To tedy doslovně. Za krásnou metaforku T****

Hanca
31. 08. 2004
Dát tip
Děkuji moc. Teď mi ještě napadlo, že musí být velikým štěstím sportovce, když vyhraje na olympijských hrách, mnohokrát jsem sledovala sportovce, když vyhráli závod a potom když hráli jejich hymnu a stáli na stupních vítězů. Musí to být opravdu úžasný pocit, který toho člověka ovládne až k slzám.

StvN
31. 08. 2004
Dát tip
Jo, ten pocit je dobrej.

vesuvanka
31. 08. 2004
Dát tip
To musí být nádherný pocit.. takové slzy jsou slzami štěstí...

StvN
30. 08. 2004
Dát tip
If you say so.

Hanca
26. 08. 2004
Dát tip
rohoz: děkuji

Hanca
25. 08. 2004
Dát tip
Taky mám strach, ale při těchto okamžicích štěstí, tedy při okouzlení muzikou nebo při radosti z pohybu nebo třeba ve chvilkové zamilovanosti i ve chvílích, kdy jsem někde v přírodě a je tam moc hezky strach nemám, ten pocit mne naplní a necítím vůbec nic jiného. Jsou to překrásné chvilky, na které se nezapomíná. Přeji všem, aby takových chvilek bylo moc a moc, ale štěstí jako stálý pocit duha nevyjadřuje a těm, kteří jsou šťastní i trochu závidím, ale moc jim to přeji.

vesuvanka
25. 08. 2004
Dát tip
Hanca - mluvíš mi ze srdce, v přírodě také nemám strach.... skvěle jsi to vyjádřila.... díky

Hanca
25. 08. 2004
Dát tip
Vesuvanka: není zač, jen jsem chtěla aby písmáci pochopili můj citát.

Hanca
25. 08. 2004
Dát tip
Vesuvanka: a ještě něco! Jsem moc ráda, že sdílíš některé mé pocity, takových lidí je málo.

vesuvanka
25. 08. 2004
Dát tip
Hanca - i já jsem moc ráda, že se setkávám s lidmi, kteří sdílejí podobné pocity jako já....

Candy
22. 08. 2004
Dát tip
V mým případě mám taky mnohokrát pocit, že štěstí je ohraničený jako okraje duhy,i když zažíám pocity štěstí, uvědomuju si, že mi je zrovna v tu chvíli krásně, že miluju spoustu věcí - lidi,zvířat, přírodu, stromy a celý svět, ale zároveň mám v sobě nepřekonatelný pocit strachu ze smrti, z buboucnosti, z prázdnoty a z toho, že se ten pocit štěstí už brzy rozplyne.Člověk si vždycky uvědomí, kolik toho má v životě rád až když mu dojde, že by o to mohl už brzy přijít a začne se bát...

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
No, tak to je kravina. Je to dostatečně hluboká kritika?

Hanca
19. 08. 2004
Dát tip
Na takovouhle otázku je třeba ihned odpovědět! Kravina to není! Je to určité přirovnání a člověk který má cit k přírodě, tak to pochopí. Ale každý má jiný názor a jiné priority, přesto děkuji za kritiku, není na světě člověk ten, aby se zachoval lidem všem.

StvN
19. 08. 2004
Dát tip
Já si myslim, že některá přirovnání zkrátka nefungují. Na něco přirovnání neexistuje. Přirovnávat štěstí k duze znamená štěstí snižovat, chtít ho zachytit na fotografický papír a říct ano, odsud posud, to je štěstí a zbytek je něco jiného. Rozumíš mi? Jestli považuješ život za štěstí, pak není pravda ani že trvá krátce.

Hanca
19. 08. 2004
Dát tip
Vůbec jsi mi nepochopil/A/? Je to jen metafora, ale myslím, že taková pravdivá

Hanca
11. 08. 2004
Dát tip
Marcela,rohoz: asi největší štěstí je vůbec žít a být zdravý, to ostatní tak nějak snad přijde samo, víte, to mé přirovnání je pocit něčeho krásného, krásného prožitku, okamžiku, na který nelze nikdy zapomenout, který zůstane hluboko v duši na celý život a duha je úkaz překrásný, na který též nelze zapomenout, asi tak jsem to myslela.

Hanca
11. 08. 2004
Dát tip
Marcela,rohoz: asi největší štěstí je vůbec žít a být zdravý, to ostatní tak nějak snad přijde samo, víte, to mé přirovnání je pocit něčeho krásného, krásného prožitku, okamžiku, na který nelze nikdy zapomenout, který zůstane hluboko v duši na celý život a duha je úkaz překrásný, na který též nelze zapomenout, asi tak jsem to myslela. Zapomněla jsem na avi, tak je to tu dvakrát.

Lancelott
11. 08. 2004
Dát tip
Zajímavé vypodobení:o)

vesuvanka
10. 08. 2004
Dát tip
Krásné přirovnání.... díky a tip

Mila_cik
10. 08. 2004
Dát tip
Souhlasim s vesuvankou...krasne prirovnani..pekne se mi to cte..je to lehke...a pri tom pravdive...:-) Takze TIPik te nemine...Mil.

Barman
10. 08. 2004
Dát tip
to ale vylučuješ štěstí trvalejší, ale jinak je to pěkné

Hanca
10. 08. 2004
Dát tip
Tak moc dík oběma.

Hanca
10. 08. 2004
Dát tip
Barman:Nevím, nikdy jsem trvalé štěstí nepoznala, asi mi nebylo přáno.Ten kdo ho má, ten se má, snad i ta trocha štěstí občas za to žít stojí.

Barman
10. 08. 2004
Dát tip
otázkou zůstává co je krátké a co dlouhé, šťastně prožitý rok může být v dobách zlých jen vteřinovou vzpomínkou. Hurá- našel jsem si v tom to svoje takže tip

Mila_cik
10. 08. 2004
Dát tip
Barman: To sice vylucuje...ale ne vzdycky je posviceni ze?

Hanca
10. 08. 2004
Dát tip
Šťastně prožitý rok jsem určitě někdy v životě měla, ono se to tak nějak střídá, ale tímto štěstím popsaným v citátu byl spíše myšlen okamžik, třeba okamžik v okouzlení láskou, nebo šťastný okamžik při pohledu na krásnou přírodu, okamžik z prožitku krásné hudby, když Ti mrazí v zádech a vytrysknou Ti slzy a zároveň máš pocit velkého potěšení i když prožíváš trvalé štěstí, není po celou dobu intenzivní.

vesuvanka
10. 08. 2004
Dát tip
Hanca - víš co je zvláštní, já když prožívám nějaké šťastné okamžiky , přijde chvíle zoufalého smutku. Nejmarkantnější to bylo při mých návratech z Itálie - když se mi ztrácel Vesuv v dohledu... to se neobešlo bez slz a ještě pak několik dní trval nevyslovitelný pocit stesku a tísně. I když zbyly nádherné vzpomínky, z nichž čerpám inspiraci, ten smutek, touha být v její blízkosti, vidět ji alespoň na obzoru... Ale naštěstí jsem i u nás objevila krásný kraj zrozený ohněm...

marcela
10. 08. 2004
Dát tip
Co je stesti? Predsa "muska jenom zlata" :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru