Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní bouřka

11. 08. 2004
1
0
1417
Autor
Ilona

Oblohou letí těžké mraky,
zmateně oheň plane,
krajina zívá pod oblaky,
studený vítr vane.

Slunce se mračí za obzorem,
spát se mu nechce ještě,
za zvuku hromů smutným sborem
zpívají kapky deště.


gabio
15. 08. 2004
Dát tip
Jestli něco nemám ráda, tak je to tahle přírodní lyrika

Jeheheman
11. 08. 2004
Dát tip
Dík za oznamovací zprávu;o) noo, tak především to není moc objevné.. nejvíc se mi ještě tak líbí krajina zívá pod oblaky, jinak rýmy dost jednoduché a hlavně ten drsně zprofanovaný ještě/deště by si mohl kdokoliv raději rozmyslet. Taky je básnička dost povšechná, obecná.. prostě nevypíchla nic konkrétnějšího z přírody ale popisuje nějakou obecnou krajinu a její stávající meteorologickou situaci:)) No já dám tipa novému autoru aspoň za to, že to je přírodní lyrika takže naděje do budoucna, že tu nebudem číst jen Lásko má, já miluji tě, ó jak jsi medová mé sladké dítě:))(tady). Na přírodní lyriku mám jaksi jiný pohled, i když to taky neumím:))

sk8ergirl
11. 08. 2004
Dát tip
Souhlasím, že to není nic objevnýho...celkem příjemně se to čte, ale víc v tom nevidím...

Flegmatik
11. 08. 2004
Dát tip
To sluníčko za obzorem mi k té bouřce nějak nejde...

Marko
11. 08. 2004
Dát tip
Hmm, to je dobré. Škoda jen toho "nechce ještě", "ještě nechce" by bylo myslím mnohem lepší. Jinak se perfektně čte. Četl jsem i mnohem neobjevnější díla. Například to následující, že sk8ergirl...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru