Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Abych žila

12. 08. 2004
8
0
6716
Autor
Paclík

Ležím v posteli s nebesy

nad kterou stahují se mračna

Ale mé nebe je jiné

Klidné, čisté, bez mráčku

 

Bez života

 

A proto radši spávám v trávě

pod spoustou hvězd

A honím se s větrem

který čeří všechny vody

 

Dodává jim lesk

 

A proto s vodou šumím, teču, cákám,

Kachnám bořím jejich kruhy

Přidělávám nové, další

Aby slunce mohlo prosvítit

každou kapku

 

Každý okamžik

 

Každou vteřinu mého života


...toto hej...

Paclík
02. 01. 2005
Dát tip
žít to je aasi to nejduležitější: ))díky

Markel
30. 12. 2004
Dát tip
Žííííít, moc líbilo - T

opiate
20. 10. 2004
Dát tip
super, super. može byt

Paclík
20. 10. 2004
Dát tip
opiate: dik

Petr_Pan
22. 09. 2004
Dát tip
Pravdu máš až od chvíle, kdy's začal souhlasit se mnou, takže tak. Nejdříve 7.? Fakt nevím. Navíc mi tanečnice řekla, že individuálky budem dávat o víkendech a já navíc udělal tu blbost, že jsem se nabíd, že jí budu pomáhat se školou ( já (?)! ) Takže fakt nevím :-/

Perlino
19. 09. 2004
Dát tip
->Petr: Já mám pravdu skoro vždycky(to su sebevědomej, co:) Kdy už konečně přijedeš do naší krásné moravské metropole?:)

Petr_Pan
18. 09. 2004
Dát tip
No - úsměvy hlupáčků pod tímhle dílkem - já bejt autorkou, asi bych se zlobil...:-)) Perlino> Víceméně máš pravdu, ale - stejně - jo a jo a jo...:-))

Petr_Pan
18. 09. 2004
Dát tip
avi

Paclík
14. 09. 2004
Dát tip
Perlino: krásné to úsměvy hlupáčků, jak bezstarostné: ))

Perlino
13. 09. 2004
Dát tip
Pac: Jenže ti tomu nerozuměj a je to tudíž úsměv hlupáčků:)))

Paclík
12. 09. 2004
Dát tip
Perlino: no možná nejen mi tři: ))

ondrech
10. 09. 2004
Dát tip
já ti věřím, je to zajímavá úvaha....:-)

Perlino
10. 09. 2004
Dát tip
Já ani žehlit nehodlám, nemám důvod:))) Pro mě je můj názor naprosto jasnej a pro Petra z naprosto jasných důvodů nepřijatelnej:))))) Takže je to vlastně úplně jedno a celá tahle debata byla úplně zcestná, páč výsledek byl jasnej už předem:))) Ale aspoň se někteří(rozuměj my tři:) pobavili:)))))

Paclík
09. 09. 2004
Dát tip
milly>díky ondrech>ale já v té posteli fakt ležela: )díky Petr>"se těším na vílu Pac " to je hezký: )vážně mu nevěř teď se z toho snaží nějak vykroutit: )) Perlíno>nesnaž se už to stejně nevyžehlíš: )

Petr_Pan
08. 09. 2004
Dát tip
Perlino> Kecáš.. :-)

Perlino
08. 09. 2004
Dát tip
->Petr: Já a kecat...??? To si o mě opravdu myslíš??? Ale no tak:((((

Perlino
07. 09. 2004
Dát tip
->Petr:Ale ona se tak občas vážně chová, bacha na ni:))) Ale slizká není, jen občas pěkně nevyzpytatelná:))) ->Pac:Samozřejmě že srovnal, ale své mínění o tobě rozhodně měnit nebudu:)))) I tak je velmi kladné:)))) Já jen straším Petra, jinak tě mám rád:)))

ondrech
07. 09. 2004
Dát tip
dobrej úlet - v posteli s nebesy, nad kterými se stahují mračna.....:-)***

Milly
06. 09. 2004
Dát tip
Hravé myšlenky ****/***** -t- :-)))

Petr_Pan
05. 09. 2004
Dát tip
Pac> Jseš taky rozumná holka - já to říkám pořád :-))) Perlino> slyšels - žádný strašení - se těším na vílu Pac a Ty tady vykládáš, že je slizká či co - jseš ještě slizčí, než jsem si myslel, abys věděl!! :-( :-)))

Petr_Pan
04. 09. 2004
Dát tip
Paclík> Maličkatá naděje mi úúúplně stačí - dík za ní :-))

Perlino
04. 09. 2004
Dát tip
->Petr:Ale ne, na tebe nemám:)))

Petr_Pan
04. 09. 2004
Dát tip
Perlino> No to teda nemáš - nebo aspoň virtuálně určitě ne - ale - v reálu jseš mnohem slizčí než já a to je ještě mnohem horší, než cokoliv jinýho, protože jsem si myslel, že jsem i v reálu a Tys mě dost rzantně shodil a vyved z tohohle přesvědčení...:-/ :-)))

Perlino
04. 09. 2004
Dát tip
->Petr: Rád bych tě upozornil, že si pleteš slizkost s naprostým a dokonale nechutně úchylným šílenstvím mým a Jurovým...v něm na nás prostě nikdo nemá ale slizkej hádek seš tu ty:))) Neplač, hadi jsou roztomilí:)))) a navíc jen díky nim nežijeme v nudném a jednotvárném Ráji:)))))

Perlino
04. 09. 2004
Dát tip
Sory, avi:)))

Petr_Pan
04. 09. 2004
Dát tip
Neplač, hadi jsou roztomilí:)))) a navíc jen díky nim nežijeme v nudném a jednotvárném Ráji:))))) - tohle had nepozná a nepochopí, i kdybys ho o tom přesvědčoval. Vůbec se nebaví o Tobě a Jurovi - myslím tady Tvůj přístup k nevinným dívkám - celou dobu :-)

Perlino
04. 09. 2004
Dát tip
Můj přístup k nevinným dívkám rozhodně není slizký, páč jestli narážíš na Paclíka, ve vztahu k ní sem nevinný spíš já:))) ale to bych tady takhle neřešil!!!

Petr_Pan
04. 09. 2004
Dát tip
O sobě mluvím skoro vždycky krásně:)))) A zvlášť před tebou:)))) Ty mě máš ráda, a to říkáš až teď...?:))))) No jo no, kritik na baterky, fakt promiň, já nejsu profík:)))) - třeba tohle je slizký - teda - bylo :-)) Ty mě děsíš - Paclík je... Takovej o čem se tady celou dobu bavíme? Nevěřím - nevíš co mluvíš a stejně Ti nevěřím - lžeš a tím, že jseš nevinnej ses prozradil :-)))

Perlino
04. 09. 2004
Dát tip
Ke komukoli jinýmu by to určitě slizký bylo,ale Paclík to tak ode mě nevnímá, páč mě zná a já znám moc dobře ji a už máme za těch pět let co se známe i něco za sebou:))) Paclík takovej není, jen prostě ve vztahu k ní jakékoli mé chování nemůže být považováno za slizké. Nevinnej ve vztahu k ní rozhodně jsu. Ona sama o sobě je nenvinná, ale ve vztahu ke mě rozhodně ne!! Tak jako já sám o sobě rozhodně nevinný nejsem, ale ve vztahu k ní ano!!! Kapiš???:)))

Perlino
04. 09. 2004
Dát tip
->Petr:Příště radši viz zprávy, tohle rozhodně není něco na takhle veřejný místo:))))))))))

Petr_Pan
04. 09. 2004
Dát tip
Paclík> Pomóóóóóc - ten člověk Tě tady pomlouvá a lže a vůbec - vyžeň ho!! :-)) ( Perlino> Počkej - všechno jí to povím, abys věděl :-)) )

Paclík
04. 09. 2004
Dát tip
Petr>nemusíš mi to povídat já sem si to přečetla, rozhodně mu nevěř každý slovo, nemůže se srovnat s tím že sem ho nechala tak nějak a do detajlů bych určitě nezacházela, jinak mě vaše debaty celkem baví, člověk se u toho zasměje, poučí...: )

Paclík
04. 09. 2004
Dát tip
Perlino>prosimtě co to tady šíříš, to si teď každej bude myslet doví co: )) a Petra prosím tě nestraš

Paclík
02. 09. 2004
Dát tip
Petr>no nevim budu nad tím muset zapřemýšlet ale možná , ale fakt jenom možná jo: )

Petr_Pan
01. 09. 2004
Dát tip
Paclík> Počítá se když se taky nepovažuju za profíka? :-)) Perlino> Ty jseš ale slizkej - fúúúúj :-))) ( skoro jako já ) :-)

Paclík
22. 08. 2004
Dát tip
jo mám: )upřimě radši mám kritiky od srdce než od profika: ) dík

Kačík
22. 08. 2004
Dát tip
zajímavě něžně krásná *t

Paclík
22. 08. 2004
Dát tip
díky

Perlino
21. 08. 2004
Dát tip
->Petr:I ty ješito:))) ->Paclík:O sobě mluvím skoro vždycky krásně:)))) A zvlášť před tebou:)))) Ty mě máš ráda, a to říkáš až teď...?:))))) No jo no, kritik na baterky, fakt promiň, já nejsu profík:))))

Jindra
14. 08. 2004
Dát tip
hezké

Paclík
13. 08. 2004
Dát tip
upřimě pánové, ste opravdu kritici na baterky ale to co ste tu pod záminkou psaní kritik vytvořili je kouzelný: )celkem solidně sem se bavila když sem to četla: )) ->Dero: prostě díky, vždyť ty víš: ) ->Perlino: mě fascinuje jak krásně umíš mluvit o svých ne zrovna nejlepších vlastnostech viz:vlezlý, otravný atd. jako třeba já:))) ale jinak tě mám moc ráda: ) díky za kritiku ->Petr Pan:no náladový já nejradši: )a vážně si vem k srdci Perlinovu radu a měj se rád takovej jakej si protože takovýho tě máme rádi my a určitě tě nechcem jinýho Ok??? co se týče toho běhání radim ti začít trénovat: )) a jinak díky moc za to všechno co si tady napsal protože všechny ty řeči mimo pro mě mají mnohem větší cenu než jedno "krásně*" takže díky moc vám všem udělali ste mi obrovskou radost díky díky ... díky...díky...díky...díky...

Petr_Pan
13. 08. 2004
Dát tip
Júúúúúúúúúúúú - pro mě je těch řádečků nejvíc - mám obrovskou radost - moc dík :-))

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
:o) Něžně ... *

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
:-) ... kouzelné ... *

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Tyjo, Petře, my jsme vážně kritici na baterky ... :o))

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Jo - namalovat si terče na hlavy a čekat na mě v mejch začátcích ( kdy jsem nesnášel všechny kritiky tohohle tvaru a hádal se s těma co tady dřív byli ) a nechat se chránit těma pár lidičkama, u kterejch se rozepisujem :-)) ( občas to fakt nejde - a - občas bych se nejradši nakopal :-) )

Perlino
12. 08. 2004
Dát tip
Tak ti přeji, ať ti co nejdřív svítí tvoje sluníčko přesně tak, jak budeš chtít a ať si to můžeš zdravá užít:)) A pozdravuj ode mě hvězdy:)) Jinak krásně gradovaná básnička o tom, co někdy trápí každého z nás, myslím žes to vyjádřila opravdu krásně a výstižně....* ->Dero&Petr Pan:Rád bych se vás před vámi zastal, většinou jste kritici až moc dobří:))

Perlino
12. 08. 2004
Dát tip
Pardon, jen sem zapomněl označit ten první čtvereček pod oknem pro kritiku:)))

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Perlino> Od teď se kvůli tomu začínám rozčilovat - stačí nahoře vpravo "dát jako tip" a je to hotový - ale - na Tebe se nezlobím - napsals to líbivě :-) a dík :-)

Dero
12. 08. 2004
Dát tip
Jendíku ... píše pěkne, děvče, což? :o)

Perlino
12. 08. 2004
Dát tip
->Petr Pan:To je novinka, nebo to tam je celou dobu, co jsem na Písmáku a já si toho jen nevšiml?:) Každopádně díky za upozornění, už to budu používat. Díky, ale přece jen mám námitku, věčně dětská duše Petra Pana by se stejně neměla umět zlobit, ne?:))) ->Dero:Už včera jsem jí psal SMS jak mě převelice překvapuje:))) Teď tě jdu otravovat přes ICQ Dero:)))

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Perlino> Neuměla - vždyť to taky povídám - všechna má možná a asi a budu jsou plachá jako moje nálada - možná jseš i poslední, komu jsem to řekl. Je to tam celou dobu :-) Odhadl jsi mě, nebo někudy prosakují infce - umím se zlobit jen na sebe a to jsem pak smutnej a když se na někoho zlobím, tak se stejně zlobím na sebe a tak - měj se fajn :-)

Perlino
12. 08. 2004
Dát tip
->Petr Pan:Infce neprosakují a jestli jo, já to nevím, bo trávím na Písmáku velmi málo času:(((( Plachý člověk zase není vlezlý, otravný atd. jako třeba já:))) takže na to buď hrd:))) Měj se krásně, skládej básně, nepropadej skepsi a "blbejm náladám" a hlavně zůstaň takový jaký jsi a nauč se mít se takový rád a opravdu si sebe vážit.

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Perlino> neřek jsem, že jsem plachej - jen - silně náladovej a věř, že neznám nikoho protivnějšího a vlezlejšího než sebe a vůbec - náladovost je blbá věc :-) Dík a měj se ( taky ) fajn :-)

Perlino
12. 08. 2004
Dát tip
->Petr Pan:OK, v tom případě seš méně milý, než sem si myslel:))) Měj se:)

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Perlino> To jsem :-) Ty si taky užívej zbytek prázdnin ve spokojenosti :-) _______________________________________________ a už radši dost, nebo rozčílíme autorku a já neumím utíkat moc rychle :-)

Perlino
12. 08. 2004
Dát tip
->Petr Pan:Ty taky.OK Příště přes zprávy:))) Ale myslím si že autorka by k nám oběma byla tolerantní:) Každopádně jí díky za to, že je:)))

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Přesně tak - obrovský dík za ní a tohle dílko - ale - víc za ní, aby se co nejdřív uzdravila a zase mohla zabíjet draky a honit indiány (Perlino - zapomněl jsem, že jsem taky nafoukanec, co vždycky musí mít poslední slovo (skoro)) :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru