Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sama...

12. 08. 2004
2
0
1232

nevedela jsem kam me pocity zaradit, proto muj vyber omluvte...

najistota. neco, co cloveka nici. musi na to porad myslet a nevi... on nevi, a ja nevim  take. osamnela na prelidnene planete, opustena... to laska opustila... ne vsak me srdce, to jeho. tehotna. s nim. nevi o tom. a ja zas nevim co delat. bylo mi s nim moc fajn. smali sme se a dovadeli a... on se umi nadherne smat. chodili sme k rece a tam se valeli, povidali si, libali se... bylo nam krasne. je to pryc.  zbyly mi jen matne vzpominky a plac... slzy... spoustu slz a... dite. jsem tehotna. s nim. nevi o tom. a ja zas nevim co delat. nemuzu to rict rodicum a ani jemu. vzdyt nam bylo skvele, kdyz sme se spolu mazlili a... psal mi, casto. rikal mi princezno, milacku... ted uz ne. nema cas. pracuje. pracuje? nema ani trochu casu? na me...? mel me prece rad... psal mi treba pozde vecer a jenom proto, ze mi chtel rict, ze mu chybim a ze me miluje... ptala sem se ho. ptala sem se ho dnes, co ke me citi. nevi. uz me nemiluje. nevi. uz ho neuvidim. nevi. uz ho nikdy nepolibim. nevi. a ja nevim co mam delat. jsem tehotna. snim. jsem tehotna. jsem tehotna a je mi 15.
Aussigman
12. 08. 2004
Dát tip
Ach jo.. Lidi dokážou bejt krutý.. Moc. Nejhorší je, že opravdu nejkrutější dokážou být ti, co bývali nejněžnější. A tak člověk zůstane sám.. Týden. Měsíc.. Rok. Jenže pak přijde další, ve chvíli, kdy to budeš čekat nejmíň, a všechno se bude opakovat. A třeba, jednou, si budeš moct říct, že to stálo za to. Ten čas přijde. Musíš jen vydržet. I když budeš chvilku sama. Věř mi- vím, o čem mluvím.. tip

srha
12. 08. 2004
Dát tip
a neoslovenému hrdinovi tohoto díla je kolik? něco jsem si představil... něco osobního...

Natasha_
12. 08. 2004
Dát tip
Uff. Jestli je to záznam skutečnosti, pak bych MU rozhodně řekla, že jsi těhotná. Odpovědní za to jste oba a oba byste to měli řešit spolu. A i když je to těžký, řekla bych to i rodičům. Jestli je Ti vážně 15, je to na Tebe moc velkej ranec starostí. A skrýt to stejně dlouho nepůjde...

aussigman: dekuju, jo lidi sou zli. myslis si, ze se vsechno krasny a v pohode a pak... bac a ses sam/a. a pak treba prijde nekdo, kdo te z toho vytahne. tvuj smutek se utopi v nove lasce. ale pak i ta nova laska zmizi a obevi se novy smutek... a s nim prijde i ten stary a... je toho moc... :,( srha: hrdinovi je 24... beatrice: no, dilko to mozna moc neni, sou to moje pocity, ze kterej sem se potrebovala proste vypsat a pak taky vyspat... natasha: spolu... :,( to tezko...

marcela
12. 08. 2004
Dát tip
Ten 24-rocny mladenec uz slahacku "zlizal", teraz by sa mal za to zodpovedat. Mala si uz 15, ked Ta zviedol? Tiez zaujimava otazka a zrejme aj odpoved. Neboj sa, vyriesi sa to. Mala by si si najst cestu k rodicom a povedat im to. Ak nie, mozno mas nejaku tetu, sestru, kamaratku, ucitelku..., ktorej doverujes. Bud silna! t*

Natasha_
12. 08. 2004
Dát tip
Naprosto souhlasím, Marcela.

angoisse
12. 08. 2004
Dát tip
Přeju Ti, aby to dobře dopadlo. Měla bys to asi říct rodičům, souhlasím s Marcelou. Odvahu!

marcela: jo, jo... 15 mi bylo jeste nez sme se seznamili, pokud si tohle chtela vedet... dekuju. a vubec dekuju vam vsem za podporu.

vesuvanka
12. 08. 2004
Dát tip
I já Ti přeji, aby to dobře dopadlo a hodně odvahy a síly ... a souhlasím s marcelou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru