Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

really good man

13. 08. 2004
1
0
4389
Autor
arthamir

really good man


ač skotem nejsem
nosím fešný kilt
světa znalý hejsek
růžový mám t-shirt

tváře plné medu
boky ladně zvedám
za ručku se vedu
a nikomu vám nedám

arthamir
29. 09. 2004
Dát tip
to Seregil: hé ... :-)

Seregil
28. 09. 2004
Dát tip
... :ú)

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Nedávej :o))

... jen strouhanková... čili úsměv v prorostlé Řízečkově tváři.... :)))

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to Moriana: vážně? děkuju... :-)

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to Voloďa: nazdáááár! to víš že zbylo, ale měl sem asi nějakou slabší chvilku nebo co ..., tobě se to nikdy nestalo? :-)))

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: viď :-)) klidně se ptej, za to nic nedáš, odpovědi tě nezklamou :-)))

ja uz zapomnela na co sem se chtela ptat:*)))))))))))ale miluju chlapi v suknich...i dyz teda ne v kiltu ani naky cerny hruze s rozparkama jako mel jeden postarsi Nemec v nakym klubiku...:*)))))))))))

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to machal: rrrrozkaz pane! něco s tím provedu :-)

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: a představ si, že já, nezávisle na této blbůstce, zahlédl jsem včera skota v kiltu :-))

Andulka
15. 08. 2004
Dát tip
t-hirt a kilt se ti vubec nerymuji....a to je chyba....na tak krasny basni....jinak by to bylo usmevny a mily....hlavne ta druha sloka...:-))))))))))

arthamir
15. 08. 2004
Dát tip
to Andulka: ja vim, ale, fnuk, sem tenkrat na nic inyho neprisel... :-((( jinak dekuju :-)

Moriana
13. 08. 2004
Dát tip
:) když jsem to četla poprvé, přišlo mi to jako blbůstka, ale teď mám pocit, že to přece jen má něco do sebe.

Voloďa
13. 08. 2004
Dát tip
To je velmi hloupinká básnička, co pak v tobě nezbylo trochu anbice napsat větší a lepší dílo s hodně tipů?

:*)))))))))))))))))...bych se na neco zeptala...ale radsi nic:*))))))))))))))musis byt vazne slaďouš:*)))))))))t*

machal
13. 08. 2004
Dát tip
Jo tak to je taky ulítlí - ale Arťho promiň - moc mě to nenadchlo :( Opět bez Tipu - koukej se polepšit :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru