Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parazit v duši

13. 08. 2004
1
0
2645
Autor
Barny

Rodina a přátelé, domov

problémy na venek nemá

mohly by mu závidět

směje  se, vypadá skvěle

 

ten úsměv je jen maska

a výborně mu pravda není

depky život v peklo mění…

 


Seregil
24. 08. 2004
Dát tip
Ten koniec malinko ulít..... škoda....

Barny
16. 08. 2004
Dát tip
hrošinka: aha tak to jo:-)) ,mozna se ti bude zase někdy libit a možna taky ne:-))))

rabako
15. 08. 2004
Dát tip
na mě moc depkoidní stav, který se dá vyjádřit daleko básničtěji... ;o)

brasko ten konec joo...ale inak ..ee tvuje klasicke myslenky...chmm...ja chci neco veselyho:*))))))

Barny
15. 08. 2004
Dát tip
hroch: no jooo no klasika.....jak ee sak na zpovednici se ti to libilo todle dilko...... tak ted nevim co si vibrat sestřičko:-))

brasinku asi zalezi na momentalni nalade...:*((plomiiiiin

vildik
14. 08. 2004
Dát tip
depky život v peklo mění… je sice pravda ... ale unika mi smysl celyho dilka :-(

Řízku ty teda musíš mít sakra nasmaženo. Tolik řízků, co ty dáváš:)) ... ale ne vážně , zdá se mi, že by si víc měl vážit typů.Nechci ti radit, ale tohle je dost slabej průměr. Jinak, ale dík za tip a řízek avízko k mým "pseudoBajkám".

Barny
14. 08. 2004
Dát tip
m-k-k: aspon vydíš ž lidi sou ruzni. Co někomu přijde jako školacka řikanka se jinemu může zdat dokonce až dobré:-))))

Svatá pravda:))) mike

amen :)

Řízek četl dvakrát, aby pochopil... ale líbilo se... čili uděluji řízek... (tip a avízko)

Barny
13. 08. 2004
Dát tip
Děkuji moc Řízkovi:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru