Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holka, co zaskočila jenom na chvíli

14. 08. 2004
0
0
2197
Autor
Orgasmus

 Byl zas jeden další den. Seděl jsem doma a pil pivo, když zaklepala na dveře.

 Otevřel jsem.

 „Ahoj, můžu dál?“

 „Jasně.“

 „Máš pití?“

 „Na stole, nalej si.“

 „Díky.“ Sedla si, usmála se na mě a natáhla celý pivo. Nevadí, řekl jsem si, ještě  jich mám pár v lednici.

 „Co jsi zač?“ Ptala se.

 „Obyčejnej chlap, co jen sedí doma a chlastá.“

 „A to jako děláš jenom to?“

 „Občas i píšu.“

 „Fakt? A můžu si něco přečíst?“

 „Teď zrovna nemám nic hotovýho při ruce.“

 „Aha.“ Zamyslela se. Aspoň to tak vypadalo. Pak vyhrkla: „Líbím se ti?“

 Nebyla nic zvláštního, ale měla pěknou prdel.

 „Seš kus.“

 „Hmm.“ Řekla. Pak si vyhrnula tričko. „A co takhle?“

 Byla to pěkný. Bylo to dost pěkný. Většina ženských vypadá v šatech bezvadně, ale když je sundají, člověk by začal brečet. U ní to tak nebylo.

 „Ty...vypadáš vážně dobře. Dost dobře.“

 „Vážně se ti líbím?“

 „Takhle ještě víc, než předtím. Fakt, jsi moc pěknej kus ženský, to se moc často nevidí.“

 „A co takhle?“ Řekla a začala ze sebe shazovat ten zbytek. Za chvíli tam stála úplně svlečená, zatímco já seděl na židli a pil pivo.

 Pak už jsem to ale nevydržel a vydal se k ní. „Kampak?“

 Neřekl jsem nic a svalil ji na postel.

 „Počkej, počkej, ty zvíře.“

 Bránila se jenom chvíli. Pak už to bylo jen skvělý, byla žhavá. Měla to v očích už když stála ve dvěřích, jenom já předtím nevěděl, co to znamená.

 Teď už mi to bylo jasný, byla to vášeň.

 Udělala se snad desetkrát, nezvládal jsem počítat, tak super to bylo. Já dvakrát.

 Pak jsme jen leželi. Já koukal na ni a vychutnával si její křivky, zatímco ona spala. Většinou bývám já ten, kdo usne jako první. To je to, co na mě ty holky nemají moc rády. Ale tahle byla super, spala jako nemluvně a já na ni jen tak civěl jako na přízrak. Ani jsem nevěděl, jak se jmenuje.

 Pak jsem usnul i já.

 Když jsem se probral, zůstaly po ní jen otevřené dveře. Nic jiného jsem ale ani nečekal. Dopila svoje pivo a ukradla mi hodinky, ale já věděl, že to za tu super noc stálo.

 Zavřel jsem dveře, vyndal z lednice pivo a napil se.

 Chutnalo skvěle.

 


hmm, podoba sa to na bukowskwho, ale bukowski v tom svojom hlada aj nieco viac ako, ze sa s niekym vyspal a pil pivo...

Orgasmus
15. 08. 2004
Dát tip
napsal život, hochu.Ten někdy bývá tuctovej.

Arien
15. 08. 2004
Dát tip
já koukal na NI!!! sakra, čtvrtý pád, to je prostě krátké "i" nevim, cos chtěl povídkou říct, je to jenom prostej popis, nic v ní

Orgasmus
15. 08. 2004
Dát tip
opravil jsem, díky.

no na adonise to nema ani nahodou, ale jinak vcelku mila prihoda....

gabio
15. 08. 2004
Dát tip
Nevim, nic mi to neřeklo. Chce to rozpracovat trochu dál.

swandrow: nebud takovej skarohlid

Tomus
14. 08. 2004
Dát tip
dobré stylově, ale obsah je celkem tuctovej...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru