Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůně růží

18. 08. 2004
2
0
4974
Autor
Mila_cik

Má lásko jak já tě milovala,

ale pro Tebe jako by má láska neexistovala.

 

Když jsme se potkali,

jako by to bylo včera,

šeptal jsi mi do ucha,

jak jsem krásná, hodná, milá.

 

Vzpomínám si na den šestnáctých narozenin,

náruč plnou růží si mi podal s políbením.

 

Zní to jak pohádka,

však bylo to tak krásné.

Stále k tobě cítím lásku,

tu, co nikdy nevyhasne.

 

Při těch všech vzpomínkách mám husí kůži,

ale v srdci nemám zlost, jen sladkou vůni růží...


zelva
07. 01. 2006
Dát tip
poslední dva řádečky se mi moc líbí

Mila_cik
07. 01. 2006
Dát tip
želva: jo konce se mi občas povedou..:-)

Jajoch
09. 10. 2004
Dát tip
Jo, jo, jo! Nezlob se na mě, ale to je dneska první dílo, u kterýho Ti nedám tip!:-) Souhlas s Pištou, kromě toho, že i s takovýmhle začátkem to může být dobrá báseň. Celkově se mi líbí akorát konec, to je fajn myšlenka, ale jinak...viz Pišta...:-)

Mila_cik
09. 10. 2004
Dát tip
Jajoch: Nevadí..není každý den posvícení, že? Díky za návštěvu

Soptík
22. 09. 2004
Dát tip
tak jo, no, musim souhlasit s redaktorem vyse - Pista_Hufnagl....ale co se mi libi moc je posledni veta - ,ta se mi zda dobra,pouzitelna....ja tedy taky pisu, kdyz je mi nejhur,ale radeji nerymovane veci...pak to maximalne nekdo nepochopi, to je totiz to, z ceho mam srach,kdyz je mi mizerne,tak me basnicme rymy nenapadaji, jen ty "skolacke"....

Mila_cik
22. 09. 2004
Dát tip
Soptik: Díky vím jak to myslíš..:-)

arthamir
02. 09. 2004
Dát tip
máš hezky dětsky (pardon jestli urážím) naivní psaní... ale mě se to líbí... :-)

Mila_cik
02. 09. 2004
Dát tip
No mozna mas pravdu...:-) Ale sem rada ze se Ti to libi..:-)

vesuvanka
18. 08. 2004
Dát tip
Pěkná a smutná.... Vůně růží utiší bolest.... díky a TIP

Mila promine, když teď budu trošku upřímný, ale, nakonec, o kritiku stojíš... Nuže, na dílko jsem se šel podívat trocho s obavami, neb název vzbudil podvědomě představu zamilovaněnešťastné veršovánky s rýmy školácky jednoduchými. Říkal jsem si - to určitě nee. A ono jo. Pozor, teď nemluvím o upřímnosti/neupřímnosti Tvých citů. Jen o tom, že když se něco jmenuje "Vůně růže", a začíná to slovy "Má lásko jak já tě milovala", tak to prostě dobrá báseň nebude. (diakritika v názvu tě moc netrápí, co?) Vždycky si u takovýchto textů vzpomenu, jak Cyrano seřval Kristiána, který se chtěl předvést sám, a vylezlo z něj "Miluji Vás".... Báseň, zvláště o lásce, nemůže být jen "tupý" popis situace, doplněný několika rýmy třetí kategorie, má to být vzletná metafora, hodná velikosti Tvého citu, která teprv po přečtení kýžený obraz vyvolá. Zkus si to :))

Jeheheman
18. 08. 2004
Dát tip
To je drsný:)) Pišta: Někdy má člověk neodolatelnou chuť si trošku zabojovat s větrným mlýnem, žejo;o)))

Mila_cik
18. 08. 2004
Dát tip
Pišta: No popravde si mi vyrazil dech..ale v podstate mas pravdu! Je to vice ci mene klise....No co se da delat..snad pro priste...Diky

Jehehe... Já už se děsím i větráků... :)) Mila: Čím jsem ti vyrazil dech?

Mila_cik
18. 08. 2004
Dát tip
No tvou kritikou....tak tvrdou kritiku sem jen necekala...ale co musim si zvykat...a jak rikam dekuju...za ni.. z chyb se clovek uci...:-)

:)) Nebyla tak tvrdá. (a oprav už si alespoň ten název!)


Mila_cik
18. 08. 2004
Dát tip
Dekuju...:-)

Mila_cik
18. 08. 2004
Dát tip
Opraveno..je to lepsi...? Ale jestli sis vsimnul tak nikde v nazvech nemam diakritiku..:-)

Nevšimnul, narazil jsem na tebe náhodou. Proč nemáš v názvech diakritiku? Nějaký moderní výrazový prostředek?

Mila_cik
18. 08. 2004
Dát tip
aha..no to nevaadi...nevim proste sem zvykla psat bez diaakrtitiky..jen dilka pisu s dia..:-) Nevim proc...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru