Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věčný tanečník..

27. 09. 2000
3
0
836
Autor
Lišák

Za šedou tabulkou.. v okenním rámu déšť tiše trylkuje.. chladnému ránu protíná oblohu.. naráží do lidí nikdo ho nechápe.. nikdo ho nevidí zrcadlí oblohu.. tančí a zpívá špínu i bolest.. všechno to smývá nepozná spánek.. nepozná bdění každému napoví.. že věčnost není jen pomalu potichu.. do všeho proniká všechno mu podlehne.. všechno sním zaniká...
zámek
24. 10. 2000
Dát tip
... tohle je taky povedené ... jenže jsou tam takový ty zákoutí, který neznám ... i tak ... díky !!

Miroslawek
03. 10. 2000
Dát tip
úchvatné, ten pocit, nálada, stav mysli ... znám.

Javert
03. 10. 2000
Dát tip
Velmi příjemné!

Kangi
02. 10. 2000
Dát tip
líbí, ať už jen proto, že nejsem schopen napsat cokoliv podobného, ale líbí...

Merle
29. 09. 2000
Dát tip
Jiko: já zas enchápu, proč s ním všechno zaniká... ale to bude tím, že se na to koukáme až trapně logicky ;-)))

Lišák
29. 09. 2000
Dát tip
Nikdo ho nevidí.. to je spíš že ho nikdo nevnímá.. a všechno s ním zaniká.. protože smyje všechny stopy.. vše zahladí a vymaže z paměti..

JiKo
29. 09. 2000
Dát tip
No vida i ekologie .. prší yřejmě kzselina:-)

JiKo
28. 09. 2000
Dát tip
Milé, protíná oblohu.. naráží do lidí nikdo ho nechápe.. nikdo ho nevidí Mluvíš li o dešti nechápu jak myslíš že ho nikdo nevidí ..

Carodej
27. 09. 2000
Dát tip
Jen tak dál, Lišáčku:o))))))))))))

Ber
27. 09. 2000
Dát tip
dál jen tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru