Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Truchlivá balada o anarchistově obuvi

27. 09. 2000
3
1
3108
Autor
Kvetina

Deprese dnes na mne padla - pohlédl jsem do zrcadla, a to, co v něm spatřil jsem otřáslo mým osudem. Vidím špínou bledé slechy, svetr hnusný, pod ním blechy, pod pasem flek, suchý, hnědý a plísní pokryté dredy. Z červů v nosních dírkách krajku, to by všechno bylo v cajku. Jenže máma moje boty vyčistila od mastnoty! Bojím se, že až to zjistí vyženou mě anarchisti. Zavolají na mě: „Co ty! Vždyť máš vyčištěné boty!“ K nule klesly moje šance jít proti Světové bance. Trénoval jsem házení zápalnými lahvemi, rvaní kostek z chodníků, převracení patníků. A teď kvůli čistým botám je mé odhodlání to tam. Není konec dnům však všechněm, nejsem já u konce s dechem, boty zčuním lejnem, hlínou, zvratky a všemožnou špínou! Naděje má ještě dýchá, vždyť jsem anarchistů pýcha! Nechám zahnít předkožku- a vyrazím na demošku!

1 názor

Cookie
07. 03. 2007
Dát tip
Jo anarcháči hýbou světem:-) *

Anonym
19. 02. 2001
Dát tip
:)))))))

proto
16. 10. 2000
Dát tip
lehčí čtení, někdy se hodí pro povznesení nálady, třeba když se mi nechce mýt

PS
03. 10. 2000
Dát tip
A jak trefné téma vzhledem k autorově jménu, že jo? :o)

PS
03. 10. 2000
Dát tip
teda chtěl jsem říct jak trefná báseň, ehm... :o)

Miracleion
03. 10. 2000
Dát tip
Prima pohled na věc a hodilo by se jako aforismus do nedělních novin, co vycházejí v sobotu. Plísní pokryté dredy nesedí rytmicky, rým všechněm/s dechem také dost skřípe, ale jinak je to vtipné a hezky zveršované. Ale jen za schopnost dát slova k sobě tak, aby se rýmovala, ti tip nedám, připadá mi to pěkné, ale povrchní (neber to jako že se do tebe navážím, prostě mi to tak připadá).

Kvetina
03. 10. 2000
Dát tip
Je to spíš taková anekdota. Ale ruku na srdce, vážení, alespoň jsem do toho dal nějaký nápad.

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
kvetina: tim chci rict, ze jsou to vsechno stejny hajzlove (podle cinu) jen s ruznejma idejema a image...

Kvetina
02. 10. 2000
Dát tip
A polovina z nich ty ideje stejně nezná.

Kvetina
30. 09. 2000
Dát tip
Jistě, jenže kvůli vlastní blbosti těm nablýskaným lebkám jenom nahrávají.

Merle
29. 09. 2000
Dát tip
bojím se, že v tý nejhorší vlastnosti si klidně můžou podat ruku s holejma lebkama a jejich nablejzkanejma kanadama :-(

Jenny
28. 09. 2000
Dát tip
tak tohle si zaslouží jednohlasně TIP. Květinko, jen pro Tebe.

Dobess
28. 09. 2000
Dát tip
Přijde mi líto, že báseň zcela opomíjí anarchistky. Včera jsem jednu zahlédnul a celkem odpovídala popisu. Předkožka nebyla zkoumána. Mohl-li by se autor vcítit do sukénky ....

Javert
27. 09. 2000
Dát tip
Ano, smutné příběhy smutných lidí... truchlivě tipuju. :-)

Dědouch
27. 09. 2000
Dát tip
já bych tam moh bez úprav :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru