Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odkaz

23. 08. 2004
8
0
4235

...analytikom mojej psychiky...

Zamilované myšlienky

 

Občas si želám, aby sa stalo niečo zlé. Niečo čo by ma zlomilo. Ja viem, že je to na divné. Ale nemôžem si pomôcť.

 

Chcel by som spraviť niečo zúfalé.

 

Niečo ako pozvať ťa na kávu. Povedať ti čo sa stalo. Ako sa cítim. A ktovie ako by to celé vypálilo?

 

Možno by si ma úprimne ľutovala. (Alebo stačí na oko.) A možno by si ma potom chcela aj utešiť. A možno by to bolo aj príjemné. (veď rozumieš )

 

Odkaz

 

Občas si želám byť sám. Zvláštne nie je to ani tak problém. Len vždy príde niekto, kto chce rozptýliť moje myšlienky a zachrániť tak situáciu.

 

Občas však na to fakt nemám náladu a tak ho pošlem do prdele (a to je vraj zlé)

 

Jednoducho potrebujem dopadnúť na hubu a počúvať pritom depresívnu hudbu ( ja vlastne inú ani nepočúvam) bez toho aby sa ma do kolečka pýtali: Preboha! Čo ti je???

 

A chcem pritom chľastať. Až do dna. Na sračky. Aby som nepočul ako si šepkajú: Kto je tá troska? A aby som nevidel ako sa mi vyhýbajú.

 

Inokedy zas chcem sedieť v kaviarni. Sám. Piť kávu. Tváriť sa sklesnuto a prosiť všetkých, aby mi už kurva dali pokoj. (a aby mi ho kurva aj dali)

 

A potom sa chcem zastaviť uprostred šťastných ľudí. Poobzerať sa dookola. Spýtať sa sám seba, čo tu robím. A odísť preč. Bez vysvetlenia. Bez otázok.

 

Jednoducho.

 

Občas chcem byť smutný. A chcem aby to bolo vidno. Chcem sa utopiť v sebaľútosti. Chcem prosiť aby si sa vrátila späť. A chcem napísať o tom všetkom depresívnu poviedku a vysrať sa na všetkých, čo sa budú snažiť na jej základe analyzovať moju psychiku. ( AJ TAK MA NEPOZNÁTE MILÁČIKOVIA!!!)

 

Občas si proste chcem užiť svoju samotu. Aby som sa neskôr mal nad čím ironicky zasmiať.


a poznáš sám seba ty???

...ano...som ten v zrkadle...

;) krásna vyhýbavá odpoveď... pozri sa na seba v inom zrkadle...

Lulu
06. 12. 2005
Dát tip
zase tip, co uz s tebou.... tentokrat z lu(lu)tosti ...:-)

espanolka
31. 10. 2005
Dát tip
Občas chcem byť smutný. A chcem aby to bolo vidno. Chcem sa utopiť v sebaľútosti. Aj ja sa tak občas rada cítim.. mám rada tvoj štýl, je taký ľudský.. páči sa teda veľmi.. t!

kiksy
05. 09. 2005
Dát tip
no jasne samota je krásna

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Tak toto sa mi celkom páčilo. ALE: niektoré slová vo vetách majú také divné poradie. (Predpokladam, že naschvál.)

...no...podla mna je toto celkovo dost blbo napisana vec... ...taka typicka...ked sa snazis za kazdu cenu nieco napisat... ...povedat o niecom...krcovita...

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Neviem, prepáč, ale niektoré Tvoje zbierky mi absolútne nerežú. Toto hej. Jasnééé, že ja by som to ešte povybrusoval.

...jo jasne...zalezi od obdobia...

...jo...to suviseloaj s tymi kritikami tu... ...v jednej chvili mi chceli vsetci pomahat... ...ale uz je to ok...

Zann
31. 05. 2005
Dát tip
fajn:) si myslim, ze toto tu by malo byt o nejakej tvorbe a kritika nejakeho vytvoru by mala byt o vytvore, nie o tom, ci je autor smutny, alebo co... su ludia smutni a veseli a tak je to aj s knihami...

...ved prave... ...inak neviem...toto je taka sracka...ako vidis...mam tu aj trochu lepsie...

Zann
31. 05. 2005
Dát tip
Mna tiez hneva, ked mi ludia vycitaju, ze som smutny a pytaju sa ma co mi je a co sa stalo atd atd. Lezie mi to na nervy.

kvietok777
21. 05. 2005
Dát tip
Ja som zrejme na slabsie veci...Podla mna je to o.k.

kvietok777
20. 05. 2005
Dát tip
Páči sa mi, že vieš čo chceš...Len či to naozaj vieš...Dúfam, že si to nepísal len tak, aby si niečo napísal a že naozaj sa už aj ja budem môcť ironicky pousmiať na svoj doterajší život...

...nie tak som to vtedy citil... ...ale toto je jedna z mojich naslabsich veci...

pepopepo
04. 01. 2005
Dát tip
A kurva to si opisoval mna? Lebo ked tak citam tak sa tam tak spoznvam ako ked pozeram do zrkadla

Anis
27. 11. 2004
Dát tip
Tak skoro bych rekla, ze si tim neanalyzoval jen sebe :) *t

...vdaka...jedno obdobie som bol z toho frustrovani...

Nicollette
28. 08. 2004
Dát tip
ok... nic

niky...ja som pochopil...ja som tu narazku myslel inak...a sice ze ma bavi pisat take veci...neviem preco...mozno tak trosku ventil... ...no casto ked dopisem...tak ten pocit pre mna skonci...to uz som ti myslim spominal... ...a myslim ze som nehovoril o niecom inom...podla mna je osamelost a blba nalada uzko spata... ...ved rozumies...ked mas blbu naladu...tak sa prilis zamyslas...a ked sa prilis zamyslas...napadaju ta rozne somariny... ...to uz vsak prilis filozofujem... a este nieco...ja si vazim kritiky...a som rad ked sa s tym niekto stotozni...ci sa mu to paci...mne len pridu divne take kritiky...ved napokon linka dovery tiez nevola kazdemu smutno vyzerajucemu cloveku domov...ci nepotrebuje pomoc...to len na okraj... ...a to ale...no ja som to chcel len nejak ukoncit...vobec sa nad tym netreba zamyslat.. ...pisem tieto odpovede z voleja...tak to tak potom vyzera... ...takze v kazdom pripade vdaka za nazor...opat...

maii...neviem budem si musiet spravit tvoj psychologicky profil...potom ti dam vediet... ...napokon aspon sa mi zidu tie dva semestre psychologie...

maia
27. 08. 2004
Dát tip
No diky. Uz sa teda necudujem, ze ta analyzuju, ked cosi podobne ty robis inym. ;-)

maia
26. 08. 2004
Dát tip
Asu, asi mame toho vela spolocneho. ;-)

elfka_Sea
24. 08. 2004
Dát tip
ale jo není to tak špatné :)

niky...kazdy sa obcas citi osamely....ty vari nie???... ...neviem...mne to nepripada smiesne... ...len mam trochu iny pohlad na taketo veci...a uprimne...ked mam blbu naladu...nemam prilis chut aby sa v nej niekto sparal...to ma na mna skor opacny efekt... ...ja viac preferujem pozitivnejsi pristup...nadhlad ironiu...a tak... ...to ostatne sa mi zda trosku falosne umele zbytocne... ...ja viem ako sa vyventilovat... ...ale vdaka za nazor...

maii...zacnem od konca...irituju...lebo ked mam blbu naladu...a niekto sa v nej zacne sparat...tak ma to efekt taky...ze mam este blbsiu naladu...alebo ma to nastve... ......osamelost...uz som sa hore vyjadril..kazdy sa obcas citi.. ...zabudol som...na vdaka...

Nicollette
24. 08. 2004
Dát tip
já reagovala na tu kritiku k maie... neříkám, že ti připadá směšný když je někdo osamělý, ale to, když ti chce někdo pomoct.... blbá nálada a osamělost je něco uplně jinýho.... a takhle by mě podle tebe musel každej posílat do tmy.... ...a vůbec.... mluvíme tady oba o uplně něčem jinym.... souhlasim s tebou v posledních čtyrech větách.....a neříkej ale.... to nemam ráda..... tak sem to nechtěla........ahoj

elfka_Sea
23. 08. 2004
Dát tip
je to moc drobné..............! Strašně špatně se mi to čte promiŇ

...napravene...ale neviem ci to pomoze...myslim tomu napisanemu...

maia
23. 08. 2004
Dát tip
:-) Ty, a preco Ta chce niekto analyzovat, pan dusevny masochista? ;-)

maia: pretoze existuju ludia ktori sa v tom vyzivaju ... je sranda pozorovat ich ;) hnusne na tebe je ze vzdy zabijes do niecoho co sa ma extremne tyka ;)

maia...mne ide o tie kritiky...ktore na zaklade jedneho dielka tvrdia ze som osamely clovek...a podobne tie kecy...ci mi netreba pomoct...a mna to iba bavi...a aj to co napisem treba brat s velkym nadhladom...taka katarzia... minim...ja som hnusny clovek....asi to bolo nieco ako pochvala...ze...

maia
23. 08. 2004
Dát tip
Pan presladeny a navyse aj egocentricky paranoik. ;-) Asu, a nie si osamely? Su chvilky, ked si v jednej zo svojich paralelnych existencii taky, nie? Tento okamih iba zvecnis, nic viac... preco ta irituju tie kritiky, hm? Iba preto Minimove vyzivanie?

Nicollette
23. 08. 2004
Dát tip
Sorry, ale kdyby ses necítil osamělý, tak to tak detailně a přirozeně nepopíšeš..... určitě ses tak někdy cítil a i když teď ne, možná podvědomně jo....... a nevyčítej vnímavejma citlivejm lidem, že ti chtěj pomoct, popovídat si a potěšit tě, mě na tom nepřijde nic k smíchu............

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru