Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úchyl

24. 08. 2004
1
0
2576

Úchyl je když.

Pod dubem, za dubem,

hrál si úchyl s Klabzubem.

 

Klabzub se ho polekal,

rychle od něj utíkal.

 

Pod dubem, za dubem,

není úchyl s Klabzubem.


njn mohlo bejt húř

njn mohlo bejt húř

Avenarius
16. 01. 2005
Dát tip
Dle vysvětlení "Jo, pako, dyž jsem byl malej, tak jsem si často hrával s Klabzubem a většinou u dubu. Co je na tom divnýho?" je divný to, že Ti Klabzub utekl (smůla). A navíc z toho plyne, že jsi úchyl.Ale podle zařazení v Svazu úchyloušů je to asi v poho.

+klub

Zbora
27. 08. 2004
Dát tip
A co jako? Hovno nemá moc kamarádů? Nebo je v tom něco ještě hlubšího?

Skunny
26. 08. 2004
Dát tip
Tak ja si taky prileju svuj olejick, jo??? Tohle je uplne prvni dilo, ktery u tebe ctu a asi se mi to zda... :o) To ma nejakej konkretni napad???

Jo, pako, dyž jsem byl malej, tak jsem si často hrával s Klabzubem a většinou u dubu. Co je na tom divnýho? Přečti si další !

elfka_Sea
26. 08. 2004
Dát tip
a proč mě posíláš avi :)

To nevím, už ti nic posílat nebudu.

elfka_Sea
26. 08. 2004
Dát tip
jo dobrý , neva jen mě to zarazilo, jinak ok

darksky
24. 08. 2004
Dát tip
to spis patri do blbustek ne? tam by to bylo treba i natip :-D

Ne, proč? Dyť je to poezie!

sk8ergirl
24. 08. 2004
Dát tip
Hodně slabý...

Zbora
24. 08. 2004
Dát tip
Na Tvou ujetou osobitost už jsem si zvyknul. Tohle je velkej nátěr. Naprosto o ničem. Maximální výsměch. Hodně mě pobavila. Bez tipu...k tomu se fakt dát nedá...

Zbóro, ty seš ale blbej. Ty v tom nic neslyšíš? Přečti si to eště jednou !!! Četls něco vod Édy Basse, ne?

Zbóro, ty seš ale blbej. Ty v tom nic neslyšíš? Přečti si to eště jednou !!! Četls něco vod Édy Basse, ne?

elfka_Sea
24. 08. 2004
Dát tip
no to se ti nějak nepovedlo, ne?? jsi si jistej že si to chtěl dát na Písmáka???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru