Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouřící doutník

25. 08. 2004
0
0
1422
Autor
Artuš

Proč bych měl propůjčovat kapesníku snítku větru po dešti v kamenném obydlí břidlice s ohnivým satanem vrážícím do červené řeky syčení vln?

Proč bych měl stát na pokraji posedu ješitných jeptišek honících

zajíce?

Nevim nic z pokoje ani nevim,kde je postel,kam zrak by spal.


I_v_a_n_k_a
27. 08. 2004
Dát tip
taky jsem moc nepochopila,ale hodně mě to zaujalo...

vesuvanka
25. 08. 2004
Dát tip
.... v kamenném obydlí břidlice s ohnivým satanem vrážícím do červené řeky syčení vln?.... zajímavé.....

vesuvanka
25. 08. 2004
Dát tip
.... v kamenném obydlí břidlice s ohnivým satanem vrážícím do červené řeky syčení vln?.... zajímavé.....

Noe1
25. 08. 2004
Dát tip
huffff, nářez. Nerozumím a ani nedokážu říct jestli líbí či ne. Vrátím se.

papouch
25. 08. 2004
Dát tip
papoušek nic nepochopil a připadá mu to, jako bys rozstříhal slovník, slůvka naházel do pytlíku, protřepal a náhodně vytahoval a kladl za sebe... Kdybys chtěl hlubší kritiku, tak bych napsal, že takovýchto blábolů ti napíšu klidně třicet za den, ale protože hlubší kritiku nechceš, tak to nenapíšu :-)) Anebo jsem úúplně blbej a vůůbec nic jsem nepochopil :-)

Artuš
25. 08. 2004
Dát tip
Noe: Nemá to mýt nějaký rozumověj učinek rozmočeným mýdlem v kratochvíly s pavoukem. Papi: to nevadí, já taky ne a le sem spokojen se svým výtvorem,no a jesli chceš můžeš kritizovat,trefa do jablka za rohem nebude bolet,bach ale na kolemjdoucí:)))

papouch
25. 08. 2004
Dát tip
O kolemjdoucí nejde, spíš položme otázku - co okololežící ležérně popíjející ležák? :-)

Jeheheman
25. 08. 2004
Dát tip
Jasně autore, když to nevíš, kašli na to:))

Artuš
25. 08. 2004
Dát tip
To víš že jo.

Artuš
25. 08. 2004
Dát tip
papi:na ty se to nevztahuje,ty maj štěstí,znám to:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru