Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázka

25. 08. 2004
0
1
3806
Autor
Elanor

Je život, který zaštítila láska neprůstřelný?

1 názor

Zin
02. 10. 2009
Dát tip
:-)) (ach ty komentáře)

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
já myslím, že jak kdy

Dotek
04. 12. 2004
Dát tip
Nikdy jsem to nezkoušel, třeba že jsem na to by střelený dost :-)

Jeheheman
25. 08. 2004
Dát tip
ne-e, napaden touto chorobou, stává se u leckoho velmi zranitelným

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Ale neměla by být láska ta neprůstřelná vesta? Ten maják v bouři, co svítí a naviguje lodě šťastně do přístavů?

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
no pokud chceš odpověď: ne není, to si jen na neprůstřelnost hraje, aby tě pak o to více mohla zranit..........

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
A je tedy nenávist coby opak lásky neprůstřelná, nezranitelná? Co mě v životě ochrání před světem?

Jeheheman
25. 08. 2004
Dát tip
Elanor: a ty už jsi copak zažila lásku při které jsi byla neprůstřelná:)))))

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Ano... Ty ne? V tu chvílku jsem mohla dělat pilíř všem ztrápeným duším a poprat se s celým blbým světem...

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
no myslím, že nenávist je na tom hůře, po té se nestříli, ta se odsuzuje.........

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
I lásku lze odsoudit...

Makča
25. 08. 2004
Dát tip
to je ale blbost!

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
jo ale nenávist snadněji :) a láskou s........to je jedno necháme to na jindy mě tu ted brečí dítko musím sse mu věnovat promin ale já se vrátím :))

Dero
25. 08. 2004
Dát tip
Definuj mi přesněji pojem "láska", potom má snad smysl se o tom bavit.

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Láska je pro mě nejhlasitější projev ticha. Láska je jedno či dvě srdce...Je to časová jednotka...to je pro každého jiné...a co je podle TEBE láska?

Dero
25. 08. 2004
Dát tip
Elanor: Láska je všude okolo, najdeš ji kdekoliv a v různých formách. Hledat definici lásky je pošetilé.

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Ty jsi ji neikdy nehledal? Nenazývej mě prosím pošetilou, protože láska se mi stala svatým grálem...

Dero
25. 08. 2004
Dát tip
Elanor: Ale lásku netřeba hledat - přec. Tu třeba cítit. :o) Pakliže hledáš definici lásky, tak nemůžeš uspět, nikdy nedojdeš s takovou, která by byla úplná. Proto říkám, že to je pošetilé.

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Všechno co v sobě mám, všechnu tu lásku bych rozdala jako balíčky s první pomocí, jenže hledání komu ji svěřit.... proto hledám definice na svět okolo sebe...člověk je hlas, srdce paže a emoce co mu dávají tvar...

Dero
25. 08. 2004
Dát tip
Ne, Elanor, ne ... Nelze rozdat všechnu svou lásku, lze se o ni jen podělit. A také nejde vybírat, s kým se o ni dělit a s kým ne, pokud miluješ, tak dáváš lásky všem bez rozdílu. Ale tohle beztak už nikdo nedokáže. Milovat život.

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Proč, Dero, proč milovat život? Milovala jsem a ... a všem jsem rozdala svou lásku (chceš.li podělila) ale začalo to připomínat jednu píseň ale já nechci dopadnout jako ubohá víla na náhrobním kameni... Ale to jsem nechtěla povedět, víš co to je když jsi k ostatním tak otevřený a vstřícný a každý si z Tebe něco bere a půjčuje až z tebe nezbyde nic???

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Proč, Dero, proč milovat život? Milovala jsem a ... a všem jsem rozdala svou lásku (chceš.li podělila) ale začalo to připomínat jednu píseň ale já nechci dopadnout jako ubohá víla na náhrobním kameni... Ale to jsem nechtěla povedět, víš co to je když jsi k ostatním tak otevřený a vstřícný a každý si z Tebe něco bere a půjčuje až z tebe nezbyde nic???

Dero
25. 08. 2004
Dát tip
Elanor: Vím, jaké to je dávat. Vím, jak to je vysilující - ale vždycky zbude. I když si člověk občas říká, že už dál prostě nemůže.

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Dero, radši ten rozhovor, který slibně začíná utnu, jelikož zrovna si říkám, že nemám dost sil pokračovat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru