Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slunce

Výběr: Azathe
26. 08. 2004
3
1
2791
Autor
Elanor

Budoucí sbírka naivních hovorů, aneb co se Pampelišce zase honilo hlavou...

Venku bylo dusno a slunko jako obvykle zářilo a...

"Kam chodí spát slunce?"

"Slunce přece nespí. "

"To nemá žádnou postel? "

"Ne, slunko nechodí spát! "

"Jak starý je vlastně sluníčko? "

"No asi 5 miliard let.. "

"Fakticky? "

"Hmm, a asi 5 miliard let tu ještě bude. "

"To je teda docela starý, co?  "

"No, to teda jo. "

"A má slunce stařecký nemoci? "

" Prosím?"

"No třeba, jako sklerózu, víš že by jednou zapomělo svítit... "

 


1 názor

Zin
02. 10. 2009
Dát tip
:-)

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
ten konec je super

Sunmoon
12. 12. 2004
Dát tip
líbí se mi to Eleanor, tak jak jsi to napsala Ty...:o)) Dotek si dělá srandičky, ale zase je zajímavý, jak je někdo inspirován dílem někoho jiného...to mně asi moc nejde... t*

Dotek
08. 12. 2004
Dát tip
Kdybych nebyl inspirován, nebyl bych Dotek :-)

Azathe
07. 12. 2004
Dát tip
Elanor: Noo....to ještě nevim :o))) Ale pěkný to je, to jo :o)

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
Dotek : please, don´t horiffy me!!! jak nezáleží na tobě...ty mi je tu předěláváš :) ! počkej až se navezu já do tebe :))) to uvidíš...i z hororu ti udelam sladáááááák :)))

Elanor
07. 12. 2004
Dát tip
Azathe : to víš dotek ty moje dílka všechny přepíše aby se to dalo číst... :o

Dotek
06. 12. 2004
Dát tip
O 10 až 15 let později... Venku bylo dusno a slunko jako obvykle zářilo a... "Sluníčko nechtěla bys dnes u mě spát?" "Sluníčko už s Tebou nespí." "Ale já mám dneska moc opuštěnou postýlku..." "Ne, Sluníčko dneska vůbec nemůže spát!" "Něco Tě trápí Sluníčko?" "No asi 5 miliard věcí..." "Prosim?" "Hmm, asi 5 miliard potvůrek..." "Ty si to nedostala? Tak je průšvih." "No, to teda jo." "A můžu Ti nějak pomoct?" "Prosím?" "No třeba, jako s tím spaním, teď už je to přece jedno..."

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
uááááááááá! to je masakr...ty by jsi něco děsivýho udělal i z takovýhle blbůstky... fnuk...fňuk. ale končetinu na vnitřní orgán(ruku na srdce) pobavilo mě to :) zasmála jsem se :) jenom co bude dál???

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
:) a takhle bys to taky dala do výběru???

Dotek
06. 12. 2004
Dát tip
Elanor: To není děsivý, to je pozitivní :-) A dál? Myslíš "Den po té" nebo za dalších 15 až 20 let? :-)

Elanor
06. 12. 2004
Dát tip
Dotek: Nevidím na pár milionů breberek nic pozitivního (mám chut se pokrižovat se, dkyž o tom mluvíšššššš...) jinak jsem myslela jaké příští dílko...

Dotek
06. 12. 2004
Dát tip
Elanor: Těhotenský test má jiný názor, a ten je třeba respektovat :-) Příští dílko? To nezáleží na mě :-)

Elanor
27. 09. 2004
Dát tip
Už je to O.K. ? :) alespoň že se to líbilo, k té duze, nějak se to porouchalo a to dílo tam prostě není.... tak až se to opraví dám ti avi, ju?

Azathe
27. 09. 2004
Dát tip
Hmm, hmm....ok, jde do Výběru ;o)

Azathe
26. 09. 2004
Dát tip
Ta je kráásná! Taková sladká, kouzelná! :o) No jéžiš, úplně se rozplývám...půjde do mých oblíbených. Hele ale nechtěla bys dát pryč ten tučný konec? Vůbec se tam nehodí. Kdyby to končilo jenom tím: "No třeba, jako sklerózu, víš že by jednou zapomělo svítit... " - bylo by to dokonalé a zařadila bych to do Výběru...tak se rozhodni :o))

Azathe
26. 09. 2004
Dát tip
raul22: Od toho je to naivní hovor, chytráku. hihi (miluju, když někdo dělá chytrýho a přitom mluví blbosti :o))) )

raul22
26. 08. 2004
Dát tip
už len čakám, či moje deti budú natoľko rozhladené, aby absorbovali údaj o 5 mld. rokov....Je to ako debata matky a dcéry, alebo naopak? hihi

Elanor
26. 08. 2004
Dát tip
Je to debata mezi mnou a Permon9kem...

Vystihující:-) Nedávno jsem se podobným způsobem bavila s jedním malým, človíčkem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru