Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemocniční vězeňský pokoj

27. 08. 2004
2
0
3556
Autor
_Rebelka11

každý může klesnout až na dno....... je ale důležité se zvednout a znovu jít

Proč jsou všude kolem mříže,

hlava mě teď bolí,

ty jsi byla milá blíže

a teď dál jen stojíš.

 

Všude jsou i bílé pláště,

zas mě nechceš znát,

vím, že myslíš asi na to,

že tě nemám rád!

 

Proč jsou všude holé stěny,

a v nich cela bílá,

z toho se mi život mění?

V tom je moje síla.

 

Kolem mě jsou tmavá okna,

i ta touha veliká,

sama sedíš zas tak smutná

a já tak smutně naříkám.

 

Sám jsem tady v bílém rouše,

kolem stádo "beránků",

vždyť bych neublížil mouše,

už mě bijí ve spánku.

 

Pryč jsou mříže, okna temná i ty holé stěny,

jak se vkrádá stín do duše, tuším, že se měním...


_Rebelka11
08. 11. 2005
Dát tip
tak na tom asi hodně bude...

_Rebelka11
07. 11. 2005
Dát tip
želvi, pokus... s nemocnicemi naštěstí moc zkušeností nemám a (nehledně na to, čím se teď zabýváš) jsem docela ráda.. tvé nadšení a práci ti ale chválím a doufám, že když se tam někdy dostanu, že narazím na takovéhle ochotné osůbky... spíš to má ale větší spojitost s trestem, vězením, pykáním... atd. :-)

zelva
07. 11. 2005
Dát tip
myslím, že nemocnice se občas rovná vězení

zelva
05. 11. 2005
Dát tip
nevím mám z toho takové rozporuplné pocity...takové jako by se ti v hlavě mlelo moc myšlenek a pak z toho vzniklo tohle dílo, ale tohle je myslím typické pro nemocnice, že sem tam lidem honí v hlavě moc moc věcí a hlavně když jsou tam poprvé...tip

_Rebelka11
03. 02. 2005
Dát tip
hes: dík, dám na tebe a nechám ji tady teda....

hesulim
02. 02. 2005
Dát tip
Nemaž!! JE TVOJE -TIP

_Rebelka11
27. 01. 2005
Dát tip
sacco: už jsem pochopila, že tahle básnička jde jaksi mimo a že bych jí nejspíš měla smazat, ale pořád je to moje dílo, tak jsem se rozhodla ji tu nechat. Už asi nemá smysl to upravovat, pořád mám v hlavě, jak to bylo původně, takže bych to asi líp prostě nedokázala...jo, jo, asi by se hodila jiná kategorie a uvolnit verše, ale už je to jedno :-D film jsem viděla. kritiku přijímám, když je oprávněná, ale i tak děkuji za názor ;-)

sacco
26. 01. 2005
Dát tip
tématem - pole neorané. škoda, že jsem nečetl původní neupravený text. ale ... umíš to líp. rýmy mi tam taky nesedí, možná, kdyby jsi zkusila tvé verše v řádku .... možná, kdyby jsi zvolila jinou kategorii a ne vázané verše, reakce mohly být pozitivnější. bohužel nejzdařilejší se mi zdá prolog, i když je svým významem známý a připomíná mi oblíbený film (román Ladislava Pecháčka) Dobří holubi se vracejí. kdo neviděl, doporučuji.

sacco
26. 01. 2005
Dát tip
tématem - pole neorané. škoda, že jsem nečetl původní neupravený text. ale ... umíš to líp. rýmy mi tam taky nesedí, možná, kdyby jsi zkusila tvé verše v řádku .... možná, kdyby jsi zvolila jinou kategorii a ne vázané verše, reakce mohly být pozitivnější. bohužel nejzdařilejší se mi zdá prolog, i když je svým významem známý a připomíná mi oblíbený film (román Ladislava Pecháčka) Dobří holubi se vracejí. kdo neviděl, doporučuji.

_Rebelka11
01. 09. 2004
Dát tip
... tak jsem to zkusila upravit, nevim, jestli to je lepší nebo stejný, ale pokusila jsem se.... spíš jsem teda vypustila většinou to "proč"

gabio
01. 09. 2004
Dát tip
nemůžu si pomoc, ale ty rýmy mi přijdou vynucený... jako kdybys do toho nutila ty výčitky...

gabio
29. 08. 2004
Dát tip
Myšlenka dobrá, ale zku to ještě nějak poupravit... (třeba ho v noci mlátěj, protože se pořád na něco ptá:) ) popravdě mi to jeho věčný proč kazilo celkovej dojem... jestli to buideš upravovat, tak pak pošli avi...

adrift
27. 08. 2004
Dát tip
uh tohle se mi moc nelíbí. není to myšlenkou. spíš se mi nelíbí to provedení. promiň ale tak to je

_Rebelka11
27. 08. 2004
Dát tip
nevadí, nemusíš se omlouvat, ne všechno se líbí

raul22
27. 08. 2004
Dát tip
možno trošku uvolniť verš, niekedy rýmy za každú cenu nemusia priniesť ruže....

Empty
27. 08. 2004
Dát tip
Myslim, že nerýmovaně by se ta myšlenka dala vyjádřit líp. Tyhle veršíky sou takový slabý, i když myšlenka mě zaujala hodně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru