Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černá kronika

27. 08. 2004
1
1
1970

Trošku starší záležitost... (cca 7-8 let) :-) Přísloví dne: Kdo seje osivo, sklízí sklizeň.

Opilý policista Igor Kulhavý - Mastný se pokusil zatknout pražskou Hladovou zeď. Když zjistil, že jí nejdou nasadit pouta, rozzlobeně ji přenesl cihlu po cihle na nejbližší policejní okrsek, kde (jak nám řekl) "bude pro jistotu zadržena do doby, než přijde o její propuštění osobně poprosit ministr hudby.". Situace je o to zarážející, že ač ministr hudby neexistuje, byl to vlastně on, kdo nám celou událost popsal.

 

Šílený sebevrah romského původu řádil v obci Lačné Hmyzákovice na Moravě. Šokovaný dav přihlížel na místním náměstí  hrůznému divadlu. Sebevrah se vztekle a s nevraživostí bodal do hrudi a do zad kuchyňským nožem tak dlouho, až se nakonec bodl tak nešikovně, že se zabil. Jeho ostatky byly obviněny  z  rasismu  a  odsouzeny  na  patnáct  let  podmíněně  s tím, že budou pohřbeny, ale  jestliže  se  budou  chovat  nepřístojně (tzn. smrdět), budou exhumovány a neprodleně eskortovány do vězení na Ruzyni.

 

Schizofrenický řezník Bedřich Krásný si v návalu vzteku na sebe v nestřeženou chvíli uřízl ruku na řezačce salámu. Po tomto násilném
činu byl obviněn z ublížení na zdraví, odsouzen a poslán do věznice na
Pankráci, kde se nyní neustále šikanuje. Policie nám poskytla některé
materiály, ze kterých jsme vyčetli například i to, že si velmi dlouhou
dobu posílal výhrůžné anonymy a telefonáty.

 

Japonský rybář Ro Maduro překonal dne 23.5.1996 světový rekord v hodu vlastní rodinou. Podle zahraničních zdrojů nemá v této disciplíně
konkurenta, což bude zřejmě tím, že je jediný na světě, kdo tuto činnost provádí. Podle jeho vlastních slov byl největším problémem hod bratrancem Tsumurou, který je zápasníkem sumo.

 

V tramvaji č.19, jež zrovna zatáčela, se vykutálel tlouštík ze sedadla
a prorazil stěnu tramvaje, čímž způsobil rozsáhlou dopravní nehodu, jejímiž oběťmi je 178 lidí, 4 tramvaje, 41 osobních automobilů, 9 nákladních automobilů, 31 psů, 4 kočky, 1 opice a kolibřík, který sem omylem zabloudil.

 

V inkriminovanou dobu vraždy na místě činu nebyl nikdo viděn, z čehož policie usoudila, že si oběť sama prostřelila hlavu kuší ze vzdálenosti 20m.

 

Po městě řádí poloslepý maniak. Dne 23.11.1995 ráno byl spáchán zločin znásilnění v Riegrových sadech v Praze na Žižkově. Že byl maniak poloslepý bylo zjištěno jednoduše - byl viděn několika lidmi, jak stopuje jednu mladou ženu, ale v poslední chvíli se omylem vrhl na učitele tělocviku, který v parku běhal, jako každé ráno. Znásilněný tělocvikář nám s nadšením vypověděl všechny detaily zločinu.

 

Marián Kostka z Chrudimi se přiotrávil hamburgerem z krávy, která byla vystavena pachu emailového nátěru.

 

Za halasného hlaholu spadl ze židle a zlomil si dvě žebra a nohu.

 

Studenti z Jižního Jemenu vypadli z letícího letadla.

 

Dusil se chlebem a nechtěje zažít odpornou smrt udušením, radši se podřezal rybičkou.

 

Voják utíkaje z bitevního pole si ani nevšiml, že nemá nohy.

 

Pětadvacetiletý M.L. si v inkriminovanou dobu lehl na dálnici, což později v nemocnici odůvodnil tím, že je již delší dobu bezdomovec a nemá kde spát. Po důkladném vyšetřování však bylo zjištěno, že jmenovanému není pětadvacet, ale sedmapadesát let a že si mohl lehnout i podél dálnice.


1 názor

FAE BOMB
29. 03. 2010
Dát tip
:-)

Předchozí příspěvek je můj, akorát jsem se zapomněl přihlásit... :-)

mrtvolala
27. 08. 2004
Dát tip
Líbí schizofrenní řezník a Japonec. Hladová zeď také není špatné. Ostatní je docela fajn, ale spíš takový průměr. Studenti z Jižního Jemenu a padajcí ze židle jsou o ničem. *

Jeheheman
27. 08. 2004
Dát tip
nejlepší je řezník:)

Jeheheman
27. 08. 2004
Dát tip
nejlepší je řezník:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru