Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opava za 50.let

27. 08. 2004
2
0
1111
Autor
katturinka

Ten svět,který jsem znala,je už dávno za námi,ta léta jara nevyspalá oplakávám slzami.                                                                             Ty noci chladné a dny horké,ty toulky noční Opavou,v tu dobu jeden něžný dotek a hvězdy krásné nad hlavou.                                                   Ted´ slavík zpívá jen na klíček,strom je už jen zvláštností.Místo lesů bílý písek a moře první jakosti.                                                                         Jako vánek,jako vítr,jak zelený mech pod hlavou.Slunce tančí po nebesích a já se toulám Opavou.                                                                                       


myco
28. 08. 2004
Dát tip
príjemné... len sa mi nechce veriť, že vám tam vyklátili všetky stromy alebo som to zle pojal

katturinka
27. 08. 2004
Dát tip
prosím berte to s rezervou,bylo to do školy...

Jeheheman
27. 08. 2004
Dát tip
není to špatný, jen to mohlo být ve sloupci aby tak bylo napovězeno jak zhruba jde rytmus

katturinka
27. 08. 2004
Dát tip
jo,já vím,ale ještě tu s tím neumím pracovat.já na to příjdu.

vesuvanka
27. 08. 2004
Dát tip
Pěkné - tip

Furt to na mě řve, že když publikuju, musím taky psát kritiky. Jenže já kritiky psát neumím. Vlastně ani psát. Neumím nic. Jsem totální pako. Dám jenom tip a basta.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru