Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z postele

29. 09. 2000
1
0
1833
Autor
BLOOSEN

.....

Lepší je se vznášet ve snu, nežli chodit po zemi, proto lidi nedivte se, že bych žil jen v posteli.
Pisces
05. 01. 2006
Dát tip
postel je snad nejlepší vynález člověka, co do nábytku já to říkám pořád :)) t*

Anonym
08. 03. 2001
Dát tip
A znáš to, když jedeš metrem, zapomeneš vystoupit a na konečný přejdeš na druhou kolej s tim výrazem: Přesně sem jsem chtěl dojet! :-)

Sarken
05. 11. 2000
Dát tip
checht...a vyběhls je? Já to zkoušela několikrát...z posledního pokusu mam ještě jizvu na koleni:-)))

BLOOSEN
31. 10. 2000
Dát tip
Jo, to ja taky dovedu snit s otevrenyma ocima, ale to pak vecinou nekam narazim, jako tuhle jsem se zasnil v metru na Florenci a vlez jsem si na protijedouci schody.. No proste trapas :-)))

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
my temní elfové to máme jednoduší, dokážeme snít s otevřenýma očima

Jo, postelicko posteli, proc ja si te uziju jen v sobotu a v nedeli.

PS
03. 10. 2000
Dát tip
To je teda nápad v posteli si chrápat! Fousiska má dlouhá parafráze pouhá... (Doporučuju píseň Člověk nového typu z desky Made in Valmez od Mňágy a Žďorpa: "Já chci žít jen ve snu o tom celý den sním, vždyť do snu když klesnu tak nabeton vím že vše je jen jako že vše je jen sen že teď můžu všechno než mě probudí den pouhý...")

PetrViP
02. 10. 2000
Dát tip
trefný - teda podle nálady. udělej takovejch věcí sto a budu tě opěvovat. (není ironie)

zirafka
01. 10. 2000
Dát tip
velmi výstižné, jen člověk musí doufat, že nepřijde nějaká noční můra... :-)

x
29. 09. 2000
Dát tip
Taky ? já mám občas stejný pocit:-)

papouch
29. 09. 2000
Dát tip
hm .. rým zemi / posteli ... mňjo já nevím .. (

alina
29. 09. 2000
Dát tip
jéé, jak já bych se někdy zakrtkovala do tý postele - a na furt! Jenže, zaplaťbůh, ono to nejde. Ale snít se dá i za chůze. Někdy se při tom člověk i vznáší nad zemí, jindy zas brkne o šutr, pěkně si natluče čumák a chvíli sprostě nadává. Ale což, život stojí i za nějakou tu bouli.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru