Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koza

28. 08. 2004
5
0
2909
Autor
Blackcurrent

Sem vytrotlovala kdyz mi bylo asi 12. :}

Nase koza domaci

hodne penez utraci.

Utraci je za naramky,

na sperky a radovanky.

Utraci je na zmrzlinu,

pak se divi ze ma rymu.

 K doktorovi?

Ne, ne, ne.

Radsi domu pozene.

Schouli se tam pod perinu,

rikajic si: Nemam rymu!

 


Ne, to je vpoho. Ja jen, ze ta kritika ja delsi nez cela ma basen. Sem se jenom zasmala. :]

Mila_cik
02. 09. 2004
Dát tip
No to určitě....snad nejni celej svět plnej "dokonalců"..to by byla děsná nuda...:-/ :-)

machal
02. 09. 2004
Dát tip
Soráč - mám dojem že sem Avi poslal všem co byli v seznamu kritiku pod dilem.

O dekuji! To ocenuji. Prosim te, az takhle ty moje dila rozebirat nemusis, vzdyt ty si mi na tu kravinu vlastne napsal temer ODU! :]]]]

Mila_cik
01. 09. 2004
Dát tip
A ode mě potřebuješ co?Že si mi poslal avi? Mám se k tomu vyjadřvat? Jestli jo tak v tom zbytečně hledáš vědu...ale to jak koukám víš sám.. Black: Jinak opravdu dobrá..:-))

Nechapu. Asi sem se nekde sekla a poslala neco, co nemelo byt tobe. Promin. A mimochodem, jsem holka. :]]]

Mila_cik
01. 09. 2004
Dát tip
No to ne..me poslal avi machal...tak ta odpoved byla jemu...:-) Ne v pohode to se obcas stava..:-) i me teda..:-)

Jsem rada, ze nas nedokonalych existuje vice. :]]

sk8ergirl
01. 09. 2004
Dát tip
:o)))

machal
31. 08. 2004
Dát tip
akorat by me zajimalo koho se ta metafora KOZA tyka - myslim jako treba Matka nebo Sestra /starsi apod.... Byla by to genialni skrytá myšlenka si myslím - jako že /bylo ti 12/ malé dítě uvažuje /dejme tomu že to byla matka/ o tom že rodiče moc utrácejí za zbytečnosti /naramky, sperky, atd.. jak je pouze obraznou myslenkovou formou popsano/ samozrejmne ze take utaceji za /napriklad cigarety jako nejaky zdravi skodici predmet/ zmrzlinu a maj rymu /dusledek toho ze to naprikald kourili. Muze mit dvoji vyznam bud zdravotni problemy a nebo genialni prirovnani rymy k nedostatku penez - oboji je neco co nechcem/ Zbytek je uz jen konstatovani ze ani v jednom ani v druhem pripade si nenechaji pomoct a budou si radeji namlouvat ze je vse v poradku aby mohli vymluvne obejit sve svedomi a pokracovat v nerestech. Ne kecam delam si prdel je to blbost ale detem se to libit bude - pamatuju si takove pripitomele rikanky z detstvi. Uz samotne Hali beli je totalni kravina :) Ale rozhodl jsem se dat ti Tip. :)

Kolouch
30. 08. 2004
Dát tip
Máte chytrou kozu, chodit s rýmou k doktorovi je přeci blbost.

Tak ja ji radse vemu na veterinu, no. :}

Mila_cik
30. 08. 2004
Dát tip
Pekna...TIP

Noe1
30. 08. 2004
Dát tip
:-))))

synáček
28. 08. 2004
Dát tip
Je fajn...! T*

vesuvanka
28. 08. 2004
Dát tip
Ale jo, je pěkná... Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru