Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O psavé nemoci

28. 08. 2004
1
0
1467

 

Jsem grafoman. Vím to. Píšu protože musím. Píšu špatně. Nemám talent. Nemám vzdělání. Skoro nic nečtu. Ale čas od času prostě musím sednou ke kompu a něco ze sebe vyblejt. A pak to musím rychle dát na Písmáka, aby si to někdo přečetl, přestože vím, že to za nic nestojí. Ale musím psát a chci být čten, i když vím, že žádné ovace nesklidím.. Nezáleží mi na tom.. Jsem grafoman.

Zašel bych i k psychiatrovi, ale nevím, jak by reagoval. Není tady náhodou někdo, kdo se třeba zkoušel léčit? Nebo na to není diagnóza?


Annie
24. 11. 2004
Dát tip
Tak tohle mě baví! TIP

Prokletí
31. 08. 2004
Dát tip
my negramotný jsme na tym nejlíp ;o) m.

Terapie sexem...?To zabírá, ale pozor, abys nepřišel o můzu na trvalo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

muflonšnek
31. 08. 2004
Dát tip
Já jsem gramofon. Také bych zašel k psychiatrovi, ale mám ten samý problém.

arthamir
30. 08. 2004
Dát tip
no ale teď si představ tu hrůzu! ty to o sobě víš. ale jsou kolem i lidi, který to o sobě nevědí! a to je pak teprve průs... problém :-))

StvN
30. 08. 2004
Dát tip
Co takhle terapie sexem?

Craerassy
30. 08. 2004
Dát tip
StvN...souhlas!!!!:-))))

JiKo
29. 08. 2004
Dát tip
héhe takovejch tu je lidí, ale neboj po čase se teprva ukáže a taky to chtění upadne trochu....

Jsu na tem ouplně obdobně... taky jsem grafoman... ale myslim, že dost umírněnej po zkušenostech... :)

Empty
29. 08. 2004
Dát tip
já bych ti poradil zdokonalovat se. Hlavně hodně číst a trochu se vzdělat v jazykovědě.

Já jednou u psychiatra byl...sice ne zrovna s touhle diagnozou ( i když, možná by se také lehce našla ), nýbrž s jiným jakoby problémem a pochopil jsem jedno : Co by ti na to řekl psychiatr ? Co by udělal ? Myslím, že by ti předepsal pilulky a rychle tě vyprovodil z ordinace, aby mohl co nejrychleji dokončit svou poslední básničku a okamžitě ji hodit na Písmáka a střádat a střádat... kritky, tipy hlavně ... a prostě všechno ..:-).

supizmus
28. 08. 2004
Dát tip
tak piš a neboj se toho. a až budeš mít 21 děl za který se nebudeš stydět a sklidí alespoň dvě úspěšné kritiky na Písmáku, potom jsi vyléčen a patříš mezi dobré autory. schválně si dáme závod, kdo z nás se tam dostane dřív...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru