Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak trochu kýč (ale z lásky..)

28. 08. 2004
0
0
1846
Autor
Lost

Martině.

Ať oděná jsi v hedvábí

či jen tak do zástěry,

mě na světě nic nevábí

než bozkať Tvoje pery.

 

Ať piješ víno z kuchyně

anebo při banketu,

chci vždycky jen a jedině

tu kapku z Tvého retu.

 

Ať je má duše churavá

i přes Tvou náruč vřelou,

ta hlavní touha zůstává...

 

...chci Tě zlíbat celou.


Pom: Já ti nevím, není to ani tak citové, jako vilné. Kupříkladu já tě taky chci zlíbat celou - a vydávám to snad za cit?!? :))

pomíjivá
02. 12. 2004
Dát tip
já jsem pro každou (psanou) vilnost... tohle mi tak jde hezky dohromady s některýma dílkama, který tam už máme.. no a navíc nad tim můžu celý střednědobý časový horizont kroutit hlavou... co za co vydáváš, o tom si ještě promluvíme...

Tož to je tedy sporný moment, pročež je třeba sezvat klubbery. Kytí, Zboro, alte! Anče, Kuba, hajnej! Pom: O tom po tom...:)) Hehe, znělo to jako maminka, když mi jako malému na veřejnosti kódovaně sdělovala, že doma dostanu sekec... :))

alte: sk8 nás seřeže oba... :)

pomíjivá
02. 12. 2004
Dát tip
kucííí prdněte to do klubu síím

já nee.

pomíjivá
02. 12. 2004
Dát tip
kytí?

pomíjivá
01. 12. 2004
Dát tip
Klub!

Lost
01. 09. 2004
Dát tip
no čo si budem povidat..trochu kýček to je,..ale když ja sem fakt zaláskován až po uši..achich:))

bych zavidela tise ale na to nemam silu....zaviiiiiidiiiiiiim nahlas:*))))))))a prejuuuu esce hlasitejc:*))))))))

Mila_cik
30. 08. 2004
Dát tip
pery = rty..:-) Souhlasim cekala sem neco horsiho..tohle se da cist..miloucke..:-)

ale jako joo...cekala sem mnoheeeem vetsi kyc:*))))))))

Think
29. 08. 2004
Dát tip
jo nejdůležitějsí je, že je to z lásky... :-)

arthamir
28. 08. 2004
Dát tip
hezké, naivně milé... čo je to také "pery"? mám naozaj hociaké mezery...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru