Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

........

30. 09. 2000
5
0
2511
Autor
Gimi

Jen tak chci ležet vedle Tebe. Jen tak a poslouchat jak spíš. Nechat se konejšit rytmem Tvého srdce. Ano,jsi tady....... Cítím jak dýcháš......nahoru,dolů,nohoru,dolů..... Prosím Tě dýchej.... tak dýchej přece. Vdyť Ty musíš dýchat pro mně.
Irwin
21. 04. 2001
Dát tip
dýchat pro někoho je opravdu pěkné dávám ti TIP ale kdyby někdo nosil pro mě pivo dal bych mu i něco víc :-)))

Andra
17. 11. 2000
Dát tip
Líbí.*

Grim
11. 11. 2000
Dát tip
četl jsem zatím všechny Tvé věci...je mi dobře.*

proto
04. 11. 2000
Dát tip
četl jsem to pozdě v noci, jako bych to i slyšel, líbí, s tipem

Gimi
22. 10. 2000
Dát tip
Sark:...jsem ráda,že to cítíš podobně jako já.Opravdu mám strach......

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
…. já jsem v té básničce viděla úzkost milujícího člověka o toho druhého, jako bys poslouchala jeho dech a napůl očekávala, kdy dýchat přestane… spousta naděje a spousta strachu. Ale asi se pletu, viď?

Merle
16. 10. 2000
Dát tip
Gimi: napsat to takhle, nebylo by o čem mluvit... my jsme si jen s Carodejem vyjasnovali pojmy.

Albireo
14. 10. 2000
Dát tip
Ať už se na vlastnění dohodnete jakkoli, je to krásná báseň, a proto ji TIPuji.

Gimi
13. 10. 2000
Dát tip
Jenom jestli se mohu vložit do vaší diskuze.Vlastnit nevlastnit,chci aby dýchal a když tak budu dýchat za něj.To je vše.Doufám,že majetnictví je tímto vyřešeno.Díky všem.

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
Carodej: to je právě JEN touha... láska pak třeba přijít MŮŽE... ale to je tak všechno. Touha na rozdíl od lásky odeznívá rychle... Lidé jen pro svůj pocit připadat si líp, nazývají to láskou, ale to je pouze "vysoké" slovo pro "nízké" myšlenky. Nic proti touze, je přirozená a kolikrát stejně opojná. A proto se tak často zaměňuje...

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Napsal jsem báseň Touha.......:o)

Carodej
10. 10. 2000
Dát tip
Láska ve své krystalické podobě...ach... ale láska je u nás velmi často touha vlastnit... alespoň lásku toho druhého...

Merle
10. 10. 2000
Dát tip
Carodej: neříkám, že to neznám, ale to neznamená, že s tím musím souhlasit. Vím, co chtěla Gimi popsat, jen se mi nelíbí, když někdo zaměňuje lásku a vlastnění (i třeba jen obrazně).

Carodej
09. 10. 2000
Dát tip
Pánové, vy někdy nevíte, co roupama psát za blbosti. Znám velmi dobře tu touhu a přitom radost z mála - jen to, že vedle vás spí milovaná osůbka. Tip it.

zirafka
07. 10. 2000
Dát tip
no, trosku to tim majetnictvim zavani, ale ja bych to nevycitala :-)

Merle
02. 10. 2000
Dát tip
vidím to jak Bix, tohle zní jak vlastnění, ne jako láska (odevzdání se)...

Anonym
01. 10. 2000
Dát tip
Tvoje báseň popisuje to, co hledám a hledám......

Bix
30. 09. 2000
Dát tip
hm, dosť vlastnícky to znie..."musíš dýchať pre mňa" ( s prekladom -:o) )...práve nedávno som sa cítila rovnako, keď pri mne spal môj milý, :o), nuž takáto kritika ťa asi veľmi nezaujíma, hm...? Ale chcela som čosi podotknúť, lebo to ma práve pri tvojej básni napadlo

Siminka
30. 09. 2000
Dát tip
Bix: Dýchat umí každý. Ale dýchat pro někoho, to je přece to nejkrásnější, co se může člověku stát. Ale co když už nedýchá, jak ho probudíš k životu. Pro koho by měl potom dýchat, když ne pro TEBE? Gimi: Nádhera.

PetrViP
30. 09. 2000
Dát tip
tahle báseň má smysl asi jen pro tebe a tu co pro tebe dýchá... takže se nemůžu moc dobře vyjádřit

Gimi
30. 09. 2000
Dát tip
Díky ViPe,ale já jsem ta,co pro ní dýchá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru