Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žena vodní víla

02. 09. 2004
4
0
5355
Autor
arthamir

žena vodní víla


panelovým domem se line
zvuk příjemnější nad jiné
po noční vzbudil se chlap
a slyší jen kap kap kap

v koupelně metr vody
po dvou bere schody
k sousedovic Anně
otočit kohoutkem ve vaně

Seregil
06. 10. 2004
Dát tip
Bydlel jsem v posledním patře paneláku... spíš jsme vytopili ty pod náma... teď bydlim ve druhým a zatím v poho... :)))

arthamir
03. 10. 2004
Dát tip
to Seregil: ty nebydlíš v paneláku a nikdo tě zatím ještě nevytopil? :-)

Seregil
30. 09. 2004
Dát tip
... nevzala.... neuchopila... jakoby prázdná říkanka...

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
Mi tadyta přijde nějaká slabá oproti těm ostatním...

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
to Arien: vážně? o chlapech se říká, že neudrž ív hlavě víc než jednu myšlenku :-) ale s tím zahleděním do zrcadla u ženských... no nevím nevím jak to je s vínámím okolí... :-))

arthamir
03. 09. 2004
Dát tip
to adrift: děkuju za tvůj čas i za tvůj tip :-)

Arien
03. 09. 2004
Dát tip
no, dyž se utopí v té vaně...

arthamir
03. 09. 2004
Dát tip
to Arien: ale ona se tam neutopí! původně ani neměla být ve vaně... původně měla sledovat televizi nebo se prohlížet nahá v předsíni u zrcadla... a zapomněla na to, že napouští vanu :-)))

Arien
03. 09. 2004
Dát tip
máš snad něco proti tomu, dyž se ženská prohlíží nahá v zrcadle?

arthamir
03. 09. 2004
Dát tip
to Arien: kdepak, právě naopak! miluji to :-))) psal jsem to jen jako příklad ženského zaujetí, stavu, kdy žena nevnímá moc věcí okolo sebe a lehce tedy dokáže zapomenout kupříkladu na tu vanu plnou vody :-))

Arien
03. 09. 2004
Dát tip
většina ženských myslí na tisíce věcí najednou (fakt, nechápu to), nevnímání okolí je spíš doména chlapů já jen jestli náhodou:)

Mila_cik
02. 09. 2004
Dát tip
A zachránil jí? Dobrá TIP..

arthamir
02. 09. 2004
Dát tip
to Mila_cik: myslíš svoji koupelnu? :-)) to už nešlo, ale vidíš, že by se anna topila, to mě ani nenapadlo... taky možné :-) děkuju za tip :-)

Mila_cik
02. 09. 2004
Dát tip
no jasně že Anna koupelnu opraví, ale jí život už nevrátí..:-) jinak není zač..

Arien
02. 09. 2004
Dát tip
chudak anna mohli spolu zit stastne az do smrti...

arthamir
02. 09. 2004
Dát tip
to Arien: a kdo říká že nebudou? :-))

adrift
02. 09. 2004
Dát tip
no četl jsem pár tvých prací a nemůžu říct, že by to bylo zlě ;c) docela příjemné civilní miniatury. ale stejně se mi nejvíc líbí Nahá ;c))) za všechny dávám tip

arthamir
31. 08. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: nejhorší je bydlet v přízemí :-)) to machal ale zase na druhou stranu, jak běží k té anně aby otočil kohoutkem ve vaně, člověka pak napadá, jak by to ta chudák anna mohla odčiniti.... :-))))

nojo...to ti rozumnejsi se stehujou aspon do prvniho dyz uz sou v panelaku:*))))))))))

machal
31. 08. 2004
Dát tip
spis co si chudak anna myslí o zvrhlíkovy sousedovy ze ji jen tak vlitl do koupelny A nebo ho chtela zbalit a nevedela jak to rict :)

arthamir
31. 08. 2004
Dát tip
to machal: znáš lepší způsobit jak nabalit fešnýho instalatéra - typ domácí kutil? (ha ha haaa) :-)))

noo ja taky casto nekoho vytopila ale spis prackou:*)))))))t*

machal
30. 08. 2004
Dát tip
Jo to se mi taky stalo a pak sem měl průser - chudák Anna ted bude mít průser :) tip

machal: musis to opakovat tak casto jak ja...asi tak 2 krat do mesice a oni si sousedi zvyknou:*))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru