Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Může za to Nova

Výběr: kid_ackley
31. 08. 2004
3
0
3290
Autor
BohemiFan

Jistě už víte, že se na obrazovkách České nejsledovanější televize objeví 2 nové moderátorky předpovědi počasí, a že obě více méně úspěšně prošly soutěžemi krásy.... Když se proto na zápase Bohemka : Žižkov strhla průtrž mračen, která zápas na 10 minut přerušila a pohřbila tak veškeré naděje nejlepšího pražského klubu na body, vypadlo z jednoho fanouška toto:

"Čím krásnější máme rosničky, tím horší je počasí"
jaza
30. 01. 2006
Dát tip
nekoukám ,ale tiše přikyvuji*-

KayTee
14. 09. 2004
Dát tip
chichi*k

BohemiFan
08. 09. 2004
Dát tip
Pozorovatel: Dokonce jedna fanouškovská skupina se jmenuje: Tornádo Boys, ale ti s tím nemají nic společného. Jinak hanba to je. A velká....!!!!!

BohemiFan
02. 09. 2004
Dát tip
_Jiko_: U těhletech dvou se dá pochybovat, že na to maj školu. Tohle je totiž jenom další trapnej tah, jak přilákat diváky, aby se na ty lži koukali...... Pozorovatel: Tornádo bych při pohledu na Váchovou snesl, protože tehdá se ten výběr Zapletalovi rozhodně poved, ale rozhodně NE NA BOHEMCE (zvlášťě, když vedem)

pozorovatel
02. 09. 2004
Dát tip
Mám takovej dojem, že tornádo už na Bohemce je a že se tam drží docela dlouho... Co to tam vyvádějí s našim národním a světoznámým klubem??? Hanba!

kid_ackley
01. 09. 2004
Dát tip
to je pěkné:-P

a2a2a
01. 09. 2004
Dát tip
skoro se mi nechce věřit, že ten chlap byl opravdový forbalový fanda. A nebo už zapomenul. Ale vtip to rozhodně má.

pozorovatel
01. 09. 2004
Dát tip
By mě zajímalo, jestli meteorologii skutečně rozumnějí či vůbec rozumějí tomu, co říkají. Ale co... hlavně že maj´ kozy a pěknej zadak. Pak i tornádo se dá snést...

zaki
31. 08. 2004
Dát tip
u nas zacali rosnicky moderovat eroticke relacie

Televizi nesleduji, ale soudě podle počasí musí být rosničky opravdu krásné.

StvN
31. 08. 2004
Dát tip
Co na to říct a nelhat?

JiKo
31. 08. 2004
Dát tip
šechny ženský sou hezký :-) ale rosničky maj navíc na to školu že?

chouchou
31. 08. 2004
Dát tip
...jen... jde o českou nejsledovanější televizi... nikoliv Českou...

gabio
31. 08. 2004
Dát tip
podle mě je to úplně jedno, když je tam pořád ještě zákopčaník:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru