Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vaginální

02. 10. 2000
3
1
2464
Autor
Com2

Vyholený k. sou jako rozkvetlý květiny Vyholený k. sou jako dětský slunce Vyholený k. sou jako svatý oltáře Proto se k tobě má milá skláním jako k Bohyni

1 názor

Benetka
18. 10. 2019
Dát tip

A do p.! Bezva!!! :D


Vcela
06. 10. 2000
Dát tip
To by se našlo jmen!A vůbec....

Carodej
05. 10. 2000
Dát tip
co takhle prcinka?:o))))))))))

Sadaf
03. 10. 2000
Dát tip
Lidi moji zlatí, takhle jsem se od srdce už dlouho nenasmál:-)))))))))) Debata o K. No já mám dost:-)))))))

Com2
03. 10. 2000
Dát tip
kal: i to je alternativa

zirafka
02. 10. 2000
Dát tip
Nooo, docela hezký :-)

kalinka
02. 10. 2000
Dát tip
bojíš se nazývat věci pravými jmény?!:o))))

Al Bynda
02. 10. 2000
Dát tip
Hm, hm?!? Možná, kdybys napsal Yoni? hm, Konečný význam je stejný a Sluneční svatyně je docela pěkná skrývačka ke zbytku textu.

JiKo
02. 10. 2000
Dát tip
To je fakt, když už si vulgární tak aspoň na plno :-))

Sadaf
02. 10. 2000
Dát tip
Když je něco pravda , proč to neříci naplno (tím myslím myšlenku básně, nikoliv říci naplno k., protože chytrému netřeba napovídat) Líbí moc právě kvůli té pravdě, kterou si ještě dost mužů nedokáže takhle naplno přiznat.

Sadaf
02. 10. 2000
Dát tip
P.S. i když je pravda, že já osobně je vyholený mít moc nemusim:-))))))

djPes
02. 10. 2000
Dát tip
Já bych tym také "kundy" napsal. Ale zase, zkuste si recitovat nahlas " Vyholený káá sou jako rozkvetlý květiny Vyholený káá ..." - má to svoje podivné kouzlo.

Kvetina
02. 10. 2000
Dát tip
Nepřipadá vám to poněkud pedofilní?

Miroslawek
02. 10. 2000
Dát tip
Na holku dost odvážný ;o))) Na jednu stranu by možná bylo dobré říci to naplno, na druhou stranu si mohu představit i něco jiného než kundu a i v tom je kouzlo. Třeba vyholení kominíci mě berou ;o)))

PetrViP
02. 10. 2000
Dát tip
Jo - Ká.

Com2
02. 10. 2000
Dát tip
Nebojím se věci nazývat pravými jmény, ale při představě, že si to čtou (obzvlášť) někteří Písmáci... No bylo to dilema - napsat nebo nenapsat. Na jedné straně, jak to zní a slabomyslnost (nebo jak to nazvat; někdy mi tato stráka příjde spíš pro křehčí lidi)a na druhé nazývání věcí pravými jmény. Když nad tím těď přemýšlím - proč ne. Prostě kundy.

Com2
02. 10. 2000
Dát tip
A propos, Mir, nejsem holka:-)

JiKo
02. 10. 2000
Dát tip
A co vyholený pohlavní orgány žen ? No trochu to boří rytmus přiznám :-))

kalinka
02. 10. 2000
Dát tip
COM2: proč hned tak hrubě, kundička nezní už tak vulgárně a kunďátka už vůbec ne, to je spíš roztomilý, ne?!:o))) A vůbec, jestli chceš být neutrální, můžeš to nazývat klínem, jinak existuje asi stopadesátosm ne-li víc různých výrazů pro totéž. :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru