Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezinka

02. 09. 2004
1
0
1330
Autor
Lítaj_Pítt

Seděla na mezi tam mezi pařezy-Mezinka..
zvedla se kráčela tak jemně zlehounka...
k studánce mířila vody se napila..
Pro její bytůstku malou a lehounkou
potřeba na žízeň kapičku jedinou.
Nyní plna  zas síly co mají víly,
s chutí a radostí dala se do tance.

 


vesuvanka
03. 09. 2004
Dát tip
Něžná, malá víla Mezinka.... je to milé dílko ..... Tip

Pisces
03. 09. 2004
Dát tip
koncem jsi to zabil... navíc to nemá žádnou pointu a vůbec....nezlob se, ale je to celkově vzato dost stupidní....

Jo mě by zajímalo Piscies jak víš co je stupidní a co ne? Z jiných názorů vidím že je to stupiní jen v Tvé hlavě. Takže by mělo být zamyšlení nad sebou v Tvé hlavě když určuješ co je a není stupidní ale taky názor. a navíc nemusí mít vše hluboký význam- vše nemusí být podle nějakých zaběhlých tradic. Možná kdybys chtěla tak v tom něco najdeš.

Pisces
03. 09. 2004
Dát tip
Není v tom nic...tohle by dokázal každý (a jakože jsem podobná dílka četla mnohokráte)... Navíc jsi teprve začátečník, takže Ti doporučuju hodně si toho přečíst a pak psát...na začátku je (skoro) každý špatný a časem se vypracuje, nebo se na to vy****. A nevztekej se... :)

kassiope
02. 09. 2004
Dát tip
No, popravdě jsem čekala, čím mě omráčí ten konec....a ono nic :o)

bohus
02. 09. 2004
Dát tip
ja som nečakal nič, a tak som nebol sklamaný; je to v pohode...

kassiope
02. 09. 2004
Dát tip
Taky možnost :o)

a2a2a
02. 09. 2004
Dát tip
je to pro radost a to není málo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru