Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha po lásce?

01. 10. 2000
0
0
1569
Autor
he_man1

Jedno z mých nových děl.

Touha po lásce? Bylo to jednou po ránu když jsem z postele vstával dostal jsem do hlavy ránu a chvíli rukama ještě mával. Upadl jsem do spánku jako nejčernější noc vzpomněl jsem si na Hanku a toužil po ní hrozně moc. Když si ji hlavě představím honí se v ní myšlenky volné časy s ní netrávím myslím na jiné dívenky. Ta představa je tak silná jako tvrdá pěst ale láska mezi námi byla milná a ztratila se v žáru velkoměst. Připadám si tak sám jako opuštěný strom doufat ještě stále mám? že láska přijde rychle jako hrom. Ne,ta možnost tu stále je a bude jednou přijde rychle jako mžik ale zatím se skrývá tady všude a čeká na první vhodný okamžik. Ten okamžik jednou přijde když ti bude nejhůře jako slunce vyjde i té největší nestvůře.
zirafka
02. 10. 2000
Dát tip
První sloka dobrá, dále už se mi to zdá slabší...

Drakkan
02. 10. 2000
Dát tip
když už slabší alespoň v tom je trocha humoru. Není to sice nic "božského" ale líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru