Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ABSOLUT NESMYSL

03. 09. 2004
1
0
1149
Autor
katturinka

lidičky,pomoooooooooc!já si to vždycky seřadím do sloupce jako verse a ono mi to ten počítač při odesílání tak divně zpřehází!!!:(kruci,ja to chci do sloupce,a ne takhle zpřeházené.:>(

Oči má zelené,v srdci kus kamene,                                                       vlasy jak havranů pár.                                                                                     Kůže je nahnědlá,ústa jsou posedlá,                                                      duše je nebesům dar.                                                                               Dˇábel ač hoví si,na trůně z peticí,                                                            říká že on je tu král.                                                                                        Má cenu tu žít,přítele podrazit                                                                        a být pořád tak sám. 


Kendra
20. 10. 2004
Dát tip
Já bych možná ani u této básničky neřešila, jak ji číst, dá se číst všema směrama. to je fakt superrrrr.

Danny
04. 09. 2004
Dát tip
vprostřed formuláře na vkládání děl je odkaz na "původní formulář". zkus na něj kliknout a dílo uspořádat tam...

ttak to je konceptualismus jak svine...to s tim sloupcem patri do literarniho dila? jinak basen je myslena jak?

katturinka
03. 09. 2004
Dát tip
ne,to je jen prosbička.

katturinka
03. 09. 2004
Dát tip
ne,to je jen prosbička.

Líbí se mi zhruba po slovo dar. Pak je to na mě moc prázdných frází.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru